Υπάρχει ένα ερώτημα που ακούγεται αρκετά συχνά την τελευταία δεκαετία: «Γιατί οι νέοι δεν αγοράζουν πια σπίτια;» Η απάντηση, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, είναι απλή: τα χρήματα.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες τα περισσότερα μέλη των γενεών Gen Z και millennial –δηλαδή οι ενήλικες ΗΠΑ μεταξύ 18-25 και 26-41 ετών, αντίστοιχα – θέλουν να αποκτήσουν ένα σπίτι κάποια μέρα ή ακόμα και τώρα. Και σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την ερευνητική εταιρεία YouGov το μεγαλύτερο εμπόδιο τους είναι η οικονομική προσιτότητα.
Όπως αποκαλύπτει το CNBC, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των Αμερικανών ενηλίκων εξακολουθούν να θεωρούν την ιδιοκτησία σπιτιού ως κορυφαίο χαρακτηριστικό για την επίτευξη του λεγόμενου Αμερικανικού ονείρου, που ξεπερνά την ικανότητα συνταξιοδότησης (66%), μια επιτυχημένη καριέρα (60%) και παιδιά (40%). Μόνο το 35% των ερωτηθέντων ανέφερε την απόκτηση πτυχίου κολεγίου ως βασικό σημάδι οικονομικής επιτυχίας.
Ιδιοκτησία vs καριέρα
Συγκεκριμένα, μεταξύ των millennials, το 65% αναγνώρισε την ιδιοκτησία σπιτιού ως κορυφαίο σημάδι επιτυχίας. Αυτός ο αριθμός μειώθηκε στο 59% για τη Gen Zers — η οποία θεωρεί ως κορυφαία επιλογή αυτής της γενιάς να έχει μια επιτυχημένη καριέρα (60%).
Στην έρευνα συμμετείχαν 2.529 ενήλικες, συμπεριλαμβανομένων 1.397 ιδιοκτητών σπιτιού, στις αρχές Μαρτίου. Μεταξύ των μη ιδιοκτητών σπιτιού, σχεδόν τα δύο τρίτα είπαν ότι η προσιτή τιμή ήταν ο κύριος λόγος που δεν είχαν αγοράσει ακόμη ένα σπίτι. Η Gen Zers είπε σε μεγάλο βαθμό το εισόδημά τους δεν ήταν αρκετά υψηλό ακόμα, ενώ οι millennials κατηγόρησαν κυρίως την αύξηση των τιμών των κατοικιών.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, το συναίσθημα είναι ξεκάθαρο: περισσότεροι άνθρωποι θα αγόραζαν σπίτια αν μπορούσαν να το αντέξουν οικονομικά.
Στην έρευνα, πολλοί νεότεροι Αμερικανοί δήλωσαν πρόθυμοι να λάβουν κάποια μορφή δράσης για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα πιο προσιτό σπίτι: τα τρία τέταρτα των Gen Zers και το 69% των millennials δήλωσαν ότι θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να μετεγκατασταθούν σε μια διαφορετική πολιτεία, πιο προσιτή αλλά λιγότερο επιθυμητή περιοχή , ή να κάνουν έκπτωση σε ένα επάνω μέρος για να πετύχουν το όνειρό τους.
Latest News
Η δυσκολία διαδοχής CEO
Τα διοικητικά συμβούλια αναγκάζονται να σκεφτούν να βρουν μελλοντικούς ηγέτες νωρίτερα, καθώς οι μέτοχοι απαιτούν περισσότερες πληροφορίες και επικοινωνία
Κυνηγώντας τα πράσινα... ταλέντα - Η μάχη της πληροφορικής για green θέσεις
Ερευνα του ομίλου ManpowerGroup
Προσλήψεις σχεδιάζουν 1 στις 2 επιχειρήσεις - Οι περιζήτητες ειδικότητες και οι πιο υψηλοί μισθοί
Τι αποκαλύπτει η έρευνα HR Trends της Randstad για το 2024
Στα ύψη η ζήτηση για «πράσινα» ταλέντα - Τι δείχνει έρευνα της ManpowerGroup
Σε ποιους κλάδους υπάρχει η υψηλότερη ζήτηση
Το brain waste των μεταναστών στην Ευρώπη - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Νέα έρευνα δείχνει πώς οι χώρες εμποδίζουν τους μορφωμένους ανθρώπους από το εξωτερικό να εργαστούν στους τομείς της κατάρτισης τους
Πώς είναι πραγματικά η τετραήμερη εργασία
Η πανδημία, άλλαξε την νοοτροπία της εργασίας καθώς οι άνθρωποι ένιωθαν τόσο ταλαιπωρημένοι, αγχωμένοι και εξαντλημένοι
Βurn οn: Όταν δεν μπορείς να σταματήσεις να δουλεύεις
Το καθημερινό άγχος μπορεί να οδηγήσει σε burn out και κατάθλιψη. Οι πάσχοντες του burn on ωστόσο διαφέρουν, καθώς εξακολουθούν να εργάζονται – έχοντας ξεπεράσει τα όρια κατάρρευσης
Δωδεκάλογος αποστολής και πάζλ δράσεων του HR σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Στον πυρήνα των ενεργειών και δράσεων του τομέα Ανθρώπινων Πόρων βρίσκεται ο άνθρωπος, η συμπεριφορά, η κατανόηση, η ώθηση και αξιοποίηση του υφιστάμενου δυναμικού του
Πόση αύξηση έδωσαν στους εργαζομένους οι επιχειρήσεις – Πόσοι πήραν bonus [έρευνα]
Στην Ετήσια Έρευνα της KPMG εξετάστηκαν επίσης αλλαγές που πραγματοποιούνται στα θέματα αποδοχών και παροχών στο πλαίσιο των προτεραιοτήτων ESG
Η λέξη που ποτέ δεν λέει ο ηγέτης
Ηγέτης είναι εκείνος που στηρίζει και εμπνέει την ομάδα του - Ένα χαρακτηριστικό του, είναι ότι ποτέ δε λέει μια συγκεκριμένη λέξη