Μπορεί ο παγκόσμιος τουρισμός να καταγράφει σημαντική ανάκαμψη και τα ταξίδια σε πολλές περιοχές να έχουν επανέλθει στα επίπεδα του 2019, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα επαγγελματικά ταξίδια.
Ο επίμονος πληθωρισμός, οι υψηλές τιμές ενέργειας, οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού και τα lockdown στην Κίνα ενδέχεται να καθυστερήσουν την ανάκαμψη των παγκόσμιων δαπανών για επαγγελματικά ταξίδια για 18 μήνες έως το 2026.
Διαβάστε επίσης – UNWTO: Ο τουρισμός δείχνει σημάδια ισχυρής ανάκαμψης
Η Παγκόσμια Ένωση Επιχειρηματικών Ταξιδιών (GBTA) ανέφερε ότι οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια ανέκαμψαν κατά 5,5% στα 697 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 με τη Βόρεια Αμερική να ηγείται της ανάκαμψης, αλλά παρέμεινε πολύ χαμηλότερη από τα επίπεδα του 2019 των 1,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης – Τα ταξίδια το 2022 θα ξεπεράσουν τα επίπεδα πριν την πανδημία
Απαισιόδοξες προοπτικές
Οι προοπτικές ανάκαμψης είναι πιο απαισιόδοξες από την τελευταία πρόβλεψη της GBTA που εκδόθηκε πριν από ένα χρόνο, όταν ανέμενε πλήρη ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 έως το 2024.
Σύμφωνα με την έκθεση, τη ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια επηρεάζουν επίσης οι εκτιμήσεις για την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και ο περιφερειακός αντίκτυπος του πολέμου στην Ουκρανία.
«Οι παράγοντες που πλήττουν πολλές βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο αναμένεται επίσης να επηρεάσουν την παγκόσμια ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών το 2025», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της GBTA Suzanne Neufang προσθέτοντας: «Το προβλεπόμενο αποτέλεσμα είναι ότι θα πλησιάσουμε, αλλά δεν θα φτάσουμε και θα ξεπεράσουμε τα προ-πανδημικά επίπεδα του 2019 μέχρι το 2026».
Η Global Business Travel Group Inc (GBTG.N) , ιδιοκτήτης του μεγαλύτερου εταιρικού ταξιδιωτικού πρακτορείου παγκοσμίως, American Express Global Business Travel, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι τα έσοδα φέτος αναμένονται κατά μέσο όρο περίπου στο 65% των επιπέδων του 2019, αν και αυτό δεν περιλαμβάνει τον αντίκτυπο μιας πιθανής ύφεσης.
Οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία βασίζονται στην ισχυρή ζήτηση αναψυχής, ώστε να καλύψουν το κενό που αφήνει η μείωση των εταιρικών ταξιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Latest News
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα
Νέος υπουργός Οικονομικών στην Πορτογαλία - Ο «σκόπελος» της στεγαστικής κρίσης
Αντιμέτωπος με πολύ σημαντικές προκλήσεις