Στα 1,9 εκατομμύρια οχήματα ανήλθε ο στόλος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το 2021, αυξημένος κατά 76% σε σύγκριση με το 2020 όπου ήταν 1,1 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με την Eurostat.
Ο υψηλότερος ρυθμός αύξησης στα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα την περίοδο 2013-2021 σημειώθηκε μεταξύ 2019 και 2020 (+83%), ακολουθούμενος από την αύξηση το 2021 σε σύγκριση με το 2020. Το μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων (με μπαταρία) στο σύνολο των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 0,02% το 2013 σε 0,76% το 2021.
Ford: Στο δρόμο της… Tesla, μειώνει τις τιμές της Mustang Mach-E
Προσδοκίες για σημαντική αύξηση
Το συνολικό μερίδιο των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια ενόψει της απαγόρευσης της ΕΕ στην κυκλοφορία αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Η απαγόρευση συνδέεται με τον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα.
Συνολικά, ο στόλος επιβατικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα μέλη της ΕΕ έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας στα 253 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα το 2021 (+17% σε σύγκριση με το 2013).
Το υψηλότερο μερίδιο των νεότερων επιβατικών αυτοκινήτων (2 έτη και λιγότερο) μεταξύ των μελών της ΕΕ καταγράφηκε στο Λουξεμβούργο (19% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στο Λουξεμβούργο), ακολουθούμενο από τη Σουηδία (16%), τη Γαλλία, την Αυστρία και το Βέλγιο (15% ).
Αντίθετα, τα παλαιότερα επιβατικά αυτοκίνητα (20 ετών και άνω) ταξινομήθηκαν στην Πολωνία (41%), την Εσθονία (33%) και τη Φινλανδία (29%).
Latest News
Οι μισές μεγάλες κινεζικές πόλεις... βυθίζονται - Πάνω από 1 δισ. καταστροφές
Στον επόμενο αιώνα, σχεδόν το ένα τέταρτο της παράκτιας γης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της θάλασσας
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
«Amazonia bond»: Το ομόλογο του Αμαζονίου και οι προκλήσεις για τη Λ. Αμερική
Πού κολλάνε μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις
Γιατί προσέλαβαν πρώην CEO της Shell ως σύμβουλο πράσινων επενδύσεων
Ο Μπεν βαν Μπέρντεν ηγήθηκε της ώθησης της Shell στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της BP – Τα σχέδια της Lightsource bp
Η Country Head της Ελλάδας για την Lightsource bp Ναταλία Παρασκευοπούλου ανακοίνωσε την εκκίνηση της κατασκευής φωτοβολταϊκών πάρκων 560 MW στη Θεσσαλία και Φθιώτιδα
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς