O ναυτιλιακός κολοσσός Evergreen ξαναχτυπά. Αφού έγινε πρωτοσέλιδο για την επιβράβευση των εργαζομένων της τον περασμένο Δεκέμβριο με τεράστια μπόνους στο τέλος του έτους αξίας έως και 52 μηνών, η εταιρεία με έδρα την Ταϊβάν αποφάσισε να δώσει συνέχεια στα μπόνους με επιπλέον 11 μισθούς για την απόδοσή τους το 2022.
Αυτό, όπως αναφέρει η Strait Times, φέρνει τα μπόνους για το 2022 σε μισθούς άνω των πέντε ετών.
Το θαλάσσιο ατύχημα που γέμισε τον πλανήτη με… πλαστικά παπάκια
Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη σχεδόν 15 δισ. δολαρίων το περασμένο έτος, μια αύξηση 39,82% σε ετήσια βάση, χάρη στην ανάκαμψη της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας εμπορευματοκιβωτίων μετά την άρση των περιορισμών για την Covid-19 σε πολλές χώρες, καθώς και τη ραγδαία αύξηση των ναύλων.
Το 2021, η Evergreen Marine είχε ανακοινώσει μπόνους για το εργατικό της δυναμικό, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπέρασε και τους 40 μισθούς.
Η γενναιοδωρία της εταιρείας Evergreen φαίνεται πως την έχει καταστήσει ονειρικό μέρος εργασίας για πολλούς ανθρώπους. Βάσει σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο, η Evergreen συνιστά τη νούμερο ένα εταιρεία ‒στην κατηγορία «old economy»‒ στην οποία οι πολίτες της Ταϊβάν θέλουν να απασχοληθούν.
Η Evergreen Marine δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα των Straits Times για σχολιασμό, αν και προηγουμένως τόνισε σε τοπικούς δημοσιογράφους ότι οι εργαζόμενοι αποζημιώθηκαν με βάση την απόδοσή τους.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών