Το Evrima είναι ένα κρουαζιερόπλοιο για όσους δεν αγαπούν τις κρουαζιέρες και είναι το σύμβολο μιας νέας τάσης: brands πολυτελών ξενοδοχείων επιχειρούν να αποσπάσουν ένα κομμάτι από την πίτα της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, η οποία αναμένεται να αυξάνεται 11% ετησίως και να ξεπεράσει τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028.

Κρουαζιέρα: Τουλάχιστον 61 νεότευκτα πλοία στην αγορά έως το 2028

Είναι ένας τομέας που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικός: αντιμετώπισε ξεσπάσματα ιών γαστρεντερίτιδας, αυστηρή κριτική για το ιστορικό του σε σχέση με την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, και καταγγελίες για κακές εργασιακές σχέσεις, μέχρι που ήρθε και η πανδημία για να «φορέσει» στη κρουαζιέρα τους καθόλου κολακευτικούς τίτλους όπως «απομονωμένοι στη θάλασσα» ή «η κόλαση μιας κρουαζιέρας». Ωστόσο, για τα εκατομμύρια πιστών αυτού του είδους διακοπών, όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, όπως γράφει χαρακτηριστικά το Fortune.com.

Η Cruise Lines International Association προβλέπει ότι τα ποντοπόρα κρουαζιερόπλοια θα μεταφέρουν φέτος 31,5 εκατομμύρια επιβάτες, αρκετά περισσότερους από τους 29,7 εκατομμυρίων επιβάτες του 2019, πριν ξεσπάσει η πανδημία.

Δεν είναι «πλοίο»…

Και προστίθενται διαρκώς νέες γενιές ταξιδιωτών που επιλέγουν την κρουαζιέρα για τις διακοπές τους. Οι Millennials αντιπροσωπεύουν μια τεράστια αναπτυσσόμενη αγορά και οι ξενοδόχοι luxury μονάδων, όπως η Ritz-Carlton στοιχηματίζουν ότι μπορούν να μπουν στον χώρο και μάλιστα κερδίζοντας ένα κοινό που αντιμετωπίζει την κρουαζιέρα ως κάτι υπερβολικό.

Είναι ενδεικτικό ότι η μητρική εταιρεία του Ritz-Carlton, Marriott, δεν αναφέρεται ποτέ στο κρουαζιερόπλοιο Evrima με… ταπεινούς όρους όπως πλοίο ή καράβι.

Η λέξη «γιοτ» παραπέμπει σε αποκλειστικότητα, χώρους για ένα σημαντικό δείπνο κ.λπ.

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα κρουζιερόπλοιο σαν το Evrima και σε άλλα αντίστοιχα πλοία; Ότι μπορείς να ταξιδεύεις με άλλους 297 επιβάτες και 246 μέλη πληρώματος και να αισθάνεσαι πραγματικά σαν να βρίσκεται σε ιδιωτικό γιοτ.

Το Evrima έχει 20% περισσότερο δημόσιο χώρο ανά επιβάτη από τα συμβατικά κρουαζιερόπλοια και τα νεότερα που έρχονται το 2024 και το 2025 με τις ονομασίες Ilma και Luminara, θα είναι ακόμα πιο ευρύχωρα, διαβεβαιώνει ο Doug Prothero, ιδρυτής της Ritz-Carlton Yacht Collection.

«Οι άνθρωποι είναι πολυάσχολοι και το τελευταίο πράγμα που θέλουν να κάνουν στις διακοπές τους είναι να νιώθουν ότι έχουν κολλήσει στην πλυκοσμία», επισημαίνει.

Πολυτέλεια και ιδιωτικότητα

Ο συντάκτης του ρεπορτάζ περιγράφοντας την εμπειρία του στο ταξίδι του με το κρουαζιερόπλοιο της Ritz-Carlton Yacht Collection δίνει μια αρκετά δελεαστική εικόνα με την πένα του: ορχιδέες σπάνιας ποικιλίας διακοσμούν τον χώρο, σπάνια σαμπάνια Macallans σε αφθονία στο μπαρ, ρολόγια Cartier και τσάντες Chanel στη μπουτίκ του πλοίου, χώρος μασάζ , αίθουσα σπα με ξαπλώστρες που προσφέρουν θέα προς τη θάλασσα, και όλα αυτά χωρίς άλλους ταξιδιώτες τριγύρω.

Στο εστιατόριο, το μενού του οποίου επιμεήθηκε ο βραβευμένος με Michelin σεφ Sven Elverfeld, μπορεί κανείς να απολαύσει το μενού των έξι πιάτων με ιδιωτικότητα, σαν να βρίσκεται στο γιοτ του.

Για την ώρα πλέει στα νερά της Μεσογείου και του Αιγαίου και επιστρέφει στην Καραϊβική τον Νοέμβριο.

Όλα αυτά τα αξιοζήλευτα, με μια λεπτομέρεια που κρατήσαμε για το τέλος: το φθηνότερο πακέτο πέντε ημερών με το Evirma κοστίζει μόλις… 4.500 δολάρια. E, είναι όμως, all-inclusive!

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Καθαρά Δευτέρα: Ποιοι είναι οι 15 top καρναβαλικοί προορισμοί των Ελλήνων
Τουρισμός |

Πού θα κάνουν Καθαρά Δευτέρα οι Έλληνες – Οι 15 top καρναβαλικοί προορισμοί

«Καρφίτσα δεν πέφτει» στους πιο δημοφιλείς προορισμούς του καρναβαλιού – Ξεκίνησε από νωρίς σήμερα η μαζική έξοδος των εκδρομέων με την πληρότητα στα καταλύματα να ξεπερνά το 90%