Ο Λάξμαν Ναρασιμχάν, νέος διευθύνων σύμβουλος για την παγκόσμια επιχειρηματική δράση της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας Starbucks, έδωσε χθες, Τρίτη, έμφαση στην τεράστια αναπτυξιακή δυναμική της κινεζικής αγοράς, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο στόχος της εταιρείας για τη λειτουργία 9.000 καταστημάτων στη κινεζική ενδοχώρα από το 2025 παραμένει αμετάβλητος.

Η κατά κεφαλήν κατανάλωση καφέ στην Κίνα αυξάνεται, αλλά βρίσκεται ακόμη πολύ πίσω σε σύγκριση με την κατανάλωση καφέ στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ.

Starbucks: Ο νέος CEO θα εκτελεί χρέη… barista κάθε μήνα σε κατάστημα

Ωστόσο στην κινεζική αγορά υπάρχει ουσιαστικός χώρος για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δράσης της εταιρίας, δήλωσε ο Ναρασιμχάν στη διάρκεια επίσκεψής του στη Σανγκάη.

Η κινεζική μητρόπολη είναι η έδρα περισσότερων από 1.000 καταστημάτων της Starbucks, καθώς έχει τα περισσότερα καταστήματα από οποιαδήποτε άλλη πόλη, σε παγκόσμιο επίπεδο.

“Οι φιλοδοξίες μας για την Κίνα είναι μεγάλες. Είναι μία τόσο μεγάλη καταναλωτική αγορά”, τόνισε ο ίδιος.

Ικανοποιητικό τρίμηνο

Τα σημάδια ανάκαμψης στην Κίνα συνέβαλαν σε ένα ικανοποιητικό τρίμηνο για τα Starbucks, στο οποίο η αύξηση των πωλήσεων, τα έσοδα και τα κέρδη της αλυσίδας καφέ ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street, σύμφωνα με τους Financial Times.

Στην Κίνα, όπου ο αριθμός των Starbucks είναι o δεύτερος παγκοσμίως μετά τις ΗΠΑ, οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 3% το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Επιπλέον, οι παγκόσμιες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 11% και πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών για περίπου 7,4 %.

Τα καθαρά κέρδη εκτινάχθηκαν περισσότερο από 30% στα 908,3 εκατ. δολάρια με αύξηση των εσόδων κατά 14% στα 8,7 δισ. δολάρια, και τα δύο υψηλότερα από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή