Στα 21.000 δολάρια υπολογίζεται το μέσο ετήσιο κόστος της ανατροφής ενός παιδιού στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μελέτη της SmartAsset, η οποία ανέλυσε 381 πόλεις σε όλη τη χώρα.
Forbes: Αυτές είναι οι πόλεις των ΗΠΑ που προσφέρονται για τους συνταξιούχους
Πέρα από το ότι ο μέσος έλληνας γονιός τρίβει τα μάτια του με αυτό το ποσό, γιατί με όσα διαθέτει ένας Αμερικανός για να μεγαλώσει ένα παιδί, μπορεί να ζει μια ολόκληρη ελληνική οικογένεια, εντυπωσιακό είναι και το εύρος ανάμεσα στην ακριβότερη και στη φθηνότερη πόλη.
Προφανώς και πέντε από τις 10 ακριβότερες πόλεις για την ανατροφή παιδιών βρίσκονται στην πολιτεία της Καλιφόρνια, με το ακραία υψηλό κόστος στέγασης.
Στο Σαν Φρανσίσκο, η ανατροφή ενός παιδιού κοστίζει 35.647 δολάρια το χρόνο — σχεδόν διπλάσιο από τον εθνικό μέσο όρο. Το Σαν Χοσέ δεν είναι πολύ πίσω, με το ετήσιο κόστος να ξεπερνά τα 33.000 δολάρια.
Οι 10 φθηνότερες πόλεις βρίσκονται όλες στις νότιες πολιτείες των ΗΠΑ, όπου κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνέρρευσαν Αμερικανοί που εγκατέλειπαν περιοχές με υψηλό κόστος διαβίωσης όπως η Καλιφόρνια και η Ν. Υόρκη.
«Καθώς το κόστος της ανατροφής των παιδιών συνεχίζει να αυξάνεται, οι οικογένειες δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να έχουν μια άνετη διαβίωση και αναζητούν τρόπους εξοικονόμησης», σχολίασε η διευθύντρια σύνταξης οικονομικών αναλύσεων της SmartAsset, Jaclyn DeJohn.
Η φροντίδα του παιδιού κοστίζει κατά μέσο όρο 9.051 δολάρια το χρόνο, σύμφωνα με τη μελέτη, και αντιπροσωπεύει σχεδόν το μισό του ετήσιου κόστους ανατροφής ενός παιδιού.
Η μελέτη εξέτασε επίσης το κόστος της διατροφής, της στέγασης, της υγειονομικής περίθαλψης και άλλων αναγκών όταν σε ένα νοικοκυριό με δύο ενήλικες προστίθεται ένα παιδί.
Παραδόξως, η μελέτη διαπίστωσε ότι η παιδική μέριμνα στο Ντιτρόιτ και το Τρέντον του Νιου Τζέρσεϋ κοστίζει περίπου 3.500 δολάρια περισσότερο ετησίως από ό,τι στη μητροπολιτική περιοχή της Νέας Υόρκης.
«Ενώ μητροπόλεις όπως το Ντιτρόιτ και το Τρέντον έχουν κάποια πλεονεκτήματα κόστους σε σχέση με την περιοχή της Νέας Υόρκης, αυτό δεν συμβαίνει όταν πρόκειται για τη φροντίδα των παιδιών», είπε η DeJohn.
Αντίθετα, τα πιο οικονομικά μέρη για να μεγαλώσεις κάποιος παιδιά στην Αμερική είναι στο νότο. Πέντε από τις 10 πόλεις στις οποίες το κόστος είναι χαμηλότερο βρίσκονται στη Νότια Καρολίνα. Το Μόρισταουν κατατάσσεται ως το φθηνότερο με ετήσιο κόστος 14.577 δολάρια.
Latest News
Γιατί οι Αμερικανοί αγαπούν τα μεγάλα αυτοκίνητα
Ένα ρυθμιστικό κενό που παρείχε κίνητρα στις πωλήσεις μεγάλων οχημάτων πρόκειται να αυστηροποιηθεί
Η αύξηση τιμών σε Ευρώπη και ΗΠΑ «ανέβασε» την μετοχή της Tesla
Προηγήθηκαν ανακοινώσεις της εταιρείας, την Παρασκευή και το Σάββατο ότι θα αυξηθούν οι τιμές για όλα τα Model Y
Μασκ για τη συνάντηση με Τραμπ: Ημουν σε έναν φίλο και πέρασε τυχαία
Δεν πληρώνω τα χρέη του στη δικαιοσύνη με κανέναν τρόπο, σχήμα ή μορφή… και δεν μου ζήτησε χρήματα, δήλωσε ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ
Παγκόσμια δύναμη στους ημιαγωγούς σε 5 χρόνια η Ινδία
Η Ινδία θέλει να επωφεληθεί καθώς περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν την εξάρτησή τους από την Κίνα
Το κλίμα στον κατασκευαστικό κλάδο των ΗΠΑ «σκαρφάλωσε» σε υψηλό οκτώ μηνών τον Μάρτιο
Το κλίμα στον κλάδο έχει βελτιωθεί μέχρι στιγμής φέτος, αν και εξακολουθεί να είναι πολύ κάτω από τα προπανδημικά επίπεδα
Επανέναρξη των συνομιλιών ΕΕ με Φιλιππίνες για συμφωνία ελεύθερου εμπορίου
Οι Φιλιππίνες συγκαταλέγονται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αναδυόμενες οικονομίες στον κόσμο
Στα ύψη οι τιμές του κακάο - «Θύμα» του ράλι τα πασχαλινά αυγά
Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του κακάο διπλασιάστηκαν σε λιγότερο από τρεις μήνες
Πούλησε τον Κωτσόβολο, οι μνηστήρες έφυγαν, η ανάκαμψη έρχεται - Το μέλλον της Currys
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων για το τρέχον έτος αναμένεται τώρα να είναι τουλάχιστον 115 εκατ. στερλίνες
Ομορφιά και επέκταση - Ποια είναι η Ulta που -επιτέλους- βγαίνει εκτός ΗΠΑ
Σε μια κίνηση εξωστρέφειας, η Ulta δημιούργησε κοινοπραξία με την Axo και βάζει πλώρη για καταστήματα στο Μεξικό
Γιατί η αγορά ακινήτων της Κίνας δεν δείχνει σημάδια ανάκαμψης
Βελτίωση παρουσιάζουν άλλα τμήματα της οικονομίας - συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης, της βιομηχανικής παραγωγής και των επενδύσεων σε υποδομές