Για να λάβει επιδοτήσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων από την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τους φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων η Tesla, θα πρέπει να οι σταθμοί φόρτισης που προσφέρουν τα τυπικά βύσματά της να περιλαμβάνουν επίσης και τη λεγόμενη σύνδεση CCS.

Η General Motors το κάνει όπως η… Ford με την Tesla

Πρόκειται για την πρώτη φορά που η κυβέρνηση των ΗΠΑ συνδέει άμεσα την Tesla στις δαπάνες της έως και 7,5 δισ. δολάρια για την κατασκευή νέων φορτιστών υψηλής ταχύτητας σε μήκος περίπου 7.500 μιλίων στους πιο πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται κατόπιν των δηλώσεων των αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών Ford και General Motors ότι υιοθετούν το μοντέλο φόρτισης της Tesla, γνωστό ως Βορειοαμερικανικό Πρότυπο Φόρτισης (North American Charging Standard, NACS), προκαλώντας αναταράξεις στην αγορά της φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων η οποία φαινομενικά κατευθυνόταν προς την ανταγωνιστική σύνδεση CCS με τη βοήθεια των ομοσπονδιακών επιδοτήσεων.

Ήδη η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, η αυτοκινητοβιομηχανία υπό την ηγεσία του Ίλον Μασκ έχει κερδίσει περισσότερα από 200 δισ. δολάρια στην κεφαλαιοποίησή της από όταν ανακοίνωσε τη συνεργασία με τη Ford στις 25 Μαΐου.

Η συνεργασία μεταξύ τριών εκ των μεγαλυτέρων αμερικανικών αυτοκινητοβιομηχανιών διασφαλίζει ότι περισσότερο από το 60% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ μπορεί να έχει πρόσβαση στο πρότυπο NACS της Tesla.

Το δίκτυο της Tesla είναι πιο διαδεδομένο και θεωρείται πιο αξιόπιστο από το εναλλακτικό σύστημα συνδυασμένης χρέωσης (CCS), το οποίο η κυβέρνηση προσπάθησε να υποστηρίξει με ομοσπονδιακούς πόρους.

«Νωρίτερα αυτό το έτος, αναπτύξαμε ελάχιστα πρότυπα για να διασφαλίσουμε ότι η δημόσια χρηματοδότηση φόρτισης EV είναι προσβάσιμη, αξιόπιστη και οικονομικά προσιτή για όλους τους οδηγούς, και απαιτήσαμε διαλειτουργικότητα για να προωθήσουμε τον ανταγωνισμό. Αυτά τα πρότυπα παρέχουν ευελιξία για την προσθήκη τόσο του CCS όσο και του NACS, εφόσον οι οδηγοί μπορούν βασιστούν τουλάχιστον στο CCS», δήλωσε η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Ρόμπιν Πάτερσον στο Reuters.

Σύμφωνα με την Πάτερσον, ο στόχος είναι κάθε αυτοκίνητο να μπορεί να χρησιμοποιεί κάθε φορτιστή που χρηματοδοτείται από το δημόσιο. «Η πρόσβαση περισσότερων οδηγών σε πιο υψηλής ποιότητας φόρτιση -συμπεριλαμβανομένων των Tesla Superchargers- είναι ένα βήμα μπροστά», όπως τονίζει.

Νωρίτερα φέτος, η αμερικανική κυβέρνηση χαιρέτησε την απόφαση της Tesla να ανοίξει το δίκτυο φόρτισής της στους ανταγωνιστές, εντούτοις σταμάτησε να συζητάει πώς θα συμμετείχε η εταιρεία στον σχεδιασμό για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green