Με ραγδαίους ρυθμούς τρέχουν οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) αφού ο ένας μετά τον άλλο οι τεχνολογικοί γίγαντες ρίχνουν στην αρένα τα καλύτερά τους προϊόντα για να κερδίσουν μερίδιο της αγοράς και να μείνουν μπροστά από τις εξελίξεις.

Μετά τη Microsoft που είδε το ChatGPT της OpenAI να γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, τώρα και η Google, που έχει μείνει πίσω στο παιχνίδι, μπαίνει πιο δυνατά στην αγορά. Η μητρική της Google, η Alphabet, ανακοίνωσε την επόμενη κίνησή της στη σκακιέρα του ΑΙ με την ενσωμάτωση του δικού της chatbot, του Bard, σε εφαρμογές της όπως είναι το Gmail, η υπηρεσία χαρτών Maps, αρχείων Docs, καθώς και του YouTube.

Η Google ανακοίνωσε πως οι νέες δυνατότητες θα επιτρέψουν στους χρήστες να αναζητούν πληροφορίες πτήσεων, διαδρομές πάνω σε χάρτες και να παρακολουθήσουν σχετικά βίντεο μετά από συνομιλία με το Bard. Ανάμεσα στα άλλα οι χρήστες θα μπορούσαν να ζητήσουν από το Bard να αναζητήσει τα αρχεία τους στο Google Drive ή να παράσχει μια περίληψη των εισερχομένων του Gmail του χρήστη.

ChatGPT: Πτώση της επισκεψιμότητας για τρίτο συνεχόμενο μήνα

Microsoft εναντίον Google

Η νέα αυτή κίνηση της Google ακολουθεί εκείνη από την Microsoft, η οποία από το Μάρτιο έχει αποκαλύψει σχέδια να ενσωματώσει το ChatGPT στη σουίτα εφαρμογών του Office.

Η τελευταία έχει πάρει κεφάλι στην κούρσα για την εξέλιξη του ΑΙ. Η κυκλοφορία πέρυσι του ChatGPT, του chatbot από την OpenAI που υποστηρίζεται από την Microsoft, πυροδότησε αγώνα δρόμου στον κλάδο της τεχνολογίας από εταιρείες που θέλουν τώρα να δώσουν στους καταναλωτές μεγαλύτερη πρόσβαση στην τεχνολογία αυτή. Το ChatGPT όταν παρουσιάστηκε ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή για απλούς χρήστες και τώρα είναι ένας από τους 30 κορυφαίους σε επισκεψιμότητα ιστότοπους στον κόσμο.

Η Google είχε μείνει πιο πίσω στις προσπάθειες αυτές. Τον Αύγουστο δέχτηκε 183 εκατομμύρια επισκέψεις χρηστών, ή το 13% αυτών που έλαβε το ChatGPT, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης ιστοτόπων Similarweb που επικαλείται το Reuters.

Ατού το Google Search

Η Google θέλει να βάλει την τεχνολογία αυτή και στις αναζητήσεις στο διαδίκτυο, όπου σήμερα έχει μερίδιο που φτάνει το 90%. Με τις ενημερώσεις που θα κάνει στα συστήματά της η Google ανέφερε επίσης ότι προσθέτει δυνατότητα για να ελέγχουν οι χρήστες τις απαντήσεις που δίνει το μέσω της μηχανής αναζήτησης της ίδιας της εταιρείας. Το Bard ουσιαστικά επιδιώκει να μετριάσει ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η τεχνητή νοημοσύνη, που είναι ανακριβείς απαντήσεις γνωστές ως “παραισθήσεις”. Οι χρήστες του Bard θα μπορούν να δουν από ποια μέρη των απαντήσεων του Bard διαφέρουν και ποιά συμφωνούν με τη χρήση αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google. Νέο χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι θα επιτρέπεται στους χρήστες να προσκαλούν κι άλλους σε συνομιλίες με το Bard.

Η Google ανέφερε ακόμη ότι τίποτε από το υλικό που δημιουργείται από εταιρικούς πελάτες με τους οποίους αλληλεπιδρά το Bard — όπως εταιρικά έγγραφα που είναι αποθηκευμένα στο cloud — δεν θα είναι ορατό από άλλα άτομα ούτε θα χρησιμοποιηθεί για την προβολή διαφημίσεων, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Google με την κυκλοφορία αυτή των επεκτάσεων Bard, επιτρέπει ακόμη στους χρήστες να εισάγουν τα δεδομένα τους στο chatbot από άλλα προϊόντα της εταιρείας. Προς το παρόν οι χρήστες του Bard θα μπορούν να αντλούν πληροφορίες μόνο από τις εφαρμογές Google, αλλά η εταιρεία συνεργάζεται και με άλλες εταιρείες για να συνδέσει τις εφαρμογές τους με το Bard όπως δήλωσαν στελέχη της Google. Οι εφαρμογές αυτές τεχνητής νοημοσύνης έχουν τραβήξει την προσοχή των αρχών οι οποίες αναζητούν τρόπους για να μειώσουν τους κινδύνους για τους χρήστες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βάζει εμπόδια στο όνειρο των νέων που θέλουν να γίνουν influencers [γράφημα]
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι νέοι θέλουν να γίνουν influencers αλλά η τεχνητή νοημοσύνη καραδοκεί [γράφημα]

Οι υποσχέσεις για εύκολο και γρήγορο κέρδος μέσω αυτοαπασχόλησης κάνει τις νεότερες ηλικίες κυρίως να θέλουν να γίνουν influencers - Τι γίνεται όμως με την τεχνητή νοημοσύνη;