Ένα σχέδιο νόμου που δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα του κόσμου εισήχθη προς συζήτηση στη Νέα Ζηλανδία. Το καινοτόμο αυτό νομοσχέδιο απαιτεί από τις τράπεζες, τις ασφαλιστικές εταιρίες και τους διαχειριστές επενδύσεων να αναφέρουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις επιχειρηματικές δράσεις τους, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός για την Κλιματική Αλλαγή Τζέιμς Σο.

Στην υποχρέωση αυτή θα υπάγονται όλες οι τράπεζες με περιουσιακά στοιχεία άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων Νέας Ζηλανδίας (703 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ), οι ασφαλιστικές εταιρίες που διαχειρίζονται περιουσιακά στοιχεία του ίδιου οικονομικού μεγέθους, αλλά και οι εισηγμένες εταιρίες που εκδίδουν μετοχές και ομόλογα.

«Δεν μπορούμε να έχουμε μηδενικές εκπομπές άνθρακα από το 2050, εκτός και αν ο χρηματοοικονομικός τομέας γνωρίζει τις επιπτώσεις που έχουν οι επενδύσεις του στο κλίμα» ανέφερε ο Σο σε ανακοίνωσή του.

«Ο νόμος αυτός φέρνει την αντοχή του κλίματος και τους κινδύνους για το κλίμα στο κέντρο λήψης των χρηματοοικονομικών και των επιχειρηματικών αποφάσεων» πρόσθεσε ο Νεοζηλανδός υπουργός.

Το αναφερόμενο νομοσχέδιο έχει εισαχθεί στο κοινοβούλιο της χώρας και αναμένεται να συζητηθεί για πρώτη φορά μέσα στην εβδομάδα, ενώ απαιτεί από τις επιχειρήσεις να εξηγήσουν τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούν τους κινδύνους και τις ευκαιρίες που σχετίζονται με το περιβάλλον.

Περίπου 200 από τις μεγαλύτερες εταιρίες της χώρας, αλλά και αρκετές ξένες επιχειρήσεις ικανοποιούν το όριο περιουσιακών στοιχείων του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων Νέας Ζηλανδίας και εντάσσονται στο πλαίσιο του νομοσχεδίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Κλιματική κρίση: Η ευρωπαϊκή εμπορία άνθρακα πιάνει λιγότερο από το 25% των εκπομπών των αεροπορικών εταιρειών
Green |

Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες

Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα