Η Αριάδνη και η Στεφανία συνδύασαν την επιχειρηματικότητα με την αγάπη για το περιβάλλον. Κατά την άποψή τους, «οι φυσικοί πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους διαχειριστούμε υπεύθυνα. Η προστασία του περιβάλλοντος είναι τρόπος ζωής».
Yπό κανονικές συνθήκες θα βρίσκονταν ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες για να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία: τη συμμετοχή τους στο Diamond Challenge του Πανεπιστημίου Delaware, έναν διεθνή καινοτόμο διαγωνισμό νεανικής επιχειρηματικότητας.
Όμως, η πανδημία αλλάζει τους όρους και οι δύο μαθήτριες θα ζήσουν αυτή την χαρά εξ αποστάσεως, διαδικτυακά. Αυτό δεν μειώνει, φυσικά, τον ενθουσιασμό και την υπερηφάνειά τους.
Η ιδέα τους ήταν, άλλωστε, μεταξύ εκείνων που ξεχώρισαν ανάμεσα σε 835 προτάσεις από 50 χώρες και θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον ημιτελικό (11-16 Απριλίου). Τα κορίτσια θα διαγωνιστούν ως ομάδα με άλλες 39 ομάδες στην κατηγορία της Κοινωνικής Καινοτομίας.
Η Αριάδνη-Ανθή Παπούλη και η Στεφανία Βασιλειάδου είναι 16 ετών και μαθήτριες του Pierce-Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος.
Πιστεύουν στο πρότζεκτ τους, που έχει τίτλο Earthlips-Sustainable Beauty, και ελπίζουν ότι οι κριτές θα εκτιμήσουν τη στέρεη βάση πάνω στην οποία το «έχτισαν»: εφαρμοστικότητα, χρηστικότητα και, το βασικότερο, αγάπη για το περιβάλλον.
Η Earthlips – Sustainable Beauty είναι μια βιώσιμη επιχείρηση που φιλοδοξεί να κάνει θεαματική είσοδο στη βιομηχανία της ομορφιάς.
Θέλοντας να ενδυναμώσει γυναίκες όλων των ηλικιών αλλά και να συμβάλει στην ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής, παράγει επαναχρησιμοποιήσιμα, vegan, οικολογικά και zero waste κραγιόν. Η συσκευασία τους είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένα μέταλλα που είναι ανθεκτικά στη σκουριά και μπαμπού.
Η φόρμουλά τους περιλαμβάνει 100% φυσικά υλικά! Επιπροσθέτως, η συσκευασία τους μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί, χάρη σε έναν καινοτόμο μηχανισμό ξαναγεμίσματος.
Κάθε φορά που η καταναλώτρια επιθυμεί να αλλάξει το χρώμα του κραγιόν ή να πετάξει το κραγιόν που έχει τελειώσει, για παράδειγμα, μπορεί να ξεβιδώσει τη βάση του και να τοποθετήσει το καινούργιο. Δύο σε ένα, δηλαδή: και οικολογική συνείδηση και εξοικονόμηση χρημάτων.
Πώς προέκυψε η ιδέα των κοριτσιών;
«Στον κόσμο της τεχνολογίας, των ιστοσελίδων και των εφαρμογών, που στην πλειονότητά τους τείνουν να καταργήσουν θέσεις εργασίας, εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα πρότζεκτ το οποίο, αν γίνει πραγματικότητα, θα οδηγήσει στην παραγωγή ενός πραγματικού προϊόντος, συμβάλλοντας στο να δημιουργηθούν νέες δουλειές. Αυτό, σε συνδυασμό με την αγάπη μας για το περιβάλλον και την πρόθεσή μας να ενδυναμώσουμε τις γυναίκες, μας οδήγησε στην ιδέα του Earthlips – Sustainable Beauty, λέει η Αριάδνη-Ανθή Παπούλη.
«Όλοι μας βιώνουμε τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, ακόμη και αν πολλές φορές δεν το συνειδητοποιούμε. Ως ομάδα προσπαθήσαμε να εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας πάνω στο πρόβλημα. Ποιος θα φανταζόταν ότι η βιομηχανία καλλυντικών παράγει 146 εκατομμύρια τόνους πλαστικό ετησίως; Με την Αριάδνη σκεφτήκαμε, λοιπόν, να την κάνουμε πιο “πράσινη”, ξεκινώντας από το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο προϊόν καλλωπισμού, το κραγιόν», προσθέτει η Στεφανία Βασιλειάδου.
Τα δύο κορίτσια αναφέρουν συχνά την αγάπη τους για το περιβάλλον.
«Το περιβάλλον δεν μας ανήκει, άρα δεν έχουμε το δικαίωμα να φερόμαστε απερίσκεπτα. Το έχουμε παραλάβει από τους γονείς μας και θα το παραδώσουμε στα παιδιά μας. Οι φυσικοί πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι και πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους διαχειριστούμε υπεύθυνα.
Η προστασία του περιβάλλοντος είναι τρόπος ζωής και υποχρέωση», σχολιάζουν.
Και προσθέτουν: «Σύμφωνα με κάποιους επιστημονικούς υπολογισμούς έχουμε μόνο επτά χρόνια για να δράσουμε. Μετά, η ζημιά στον πλανήτη θα είναι μη αναστρέψιμη. Κάθε μικρή αλλαγή μετράει. Και το κίνημα του zero waste είναι, κατά τη γνώμη μου, από τα λαμπρότερα του 21ου αιώνα.
Η ενθάρρυνση και η βοήθεια όλων των παιδιών του σχολείου μας επιβεβαιώνουν το έντονο ενδιαφέρον τους για το θέμα. Χαιρόμαστε πολύ που σε αυτό το ταξίδι έχουμε την υποστήριξή τους γιατί αισθανόμαστε ότι εκπροσωπούμε τα πιστεύω τους.»
Latest News
Αλέξανδρος Δανιηλίδης: Πώς βρέθηκε στην διοικητική ελίτ της Heineken
Η αναβάθμιση του Αλέξανδρου Δανιηλίδη στη θέση του Managing Director G9 Europe της Heineken και οι προκλήσεις της επόμενης μέρας
Γεράσιμος Βασιλόπουλος: «Σφράγισε» τα σούπερ μάρκετ με... «του πουλιού το γάλα»
Πώς ο Γεράσιμος Βασιλόπουλος έγινε συνώνυμο και του… πουλιού το γάλα – Η θρυλική πορεία από την οδό Βουλής 29 στην κορυφή των σούπερ μάρκετ
Άγγελος Ιατρίδης: Από το Αμύνταιο στη Σαντορίνη - To success story του Κτήματος Άλφα
Οι διεθνείς επιδόσεις του Κτήματος Άλφα των Άγγελου Ιατρίδη και Μάκη Μαυρίδη και το επενδυτικό κρεσέντο