Επεκτείνει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η ναυτιλιακή εταιρεία “Pleiades Shipping Agents” (PSA), συμφερόντων της οικογένειας Περατικού. Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική εταιρεία “Golden Destiny”, η εν λόγω εταιρεία άσκησε option για νέα παραγγελία ενός tanker Aframax, χωρητικότητας 115.000 DWT, από το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο “Daehan”. Το Aframax εκτιμάται οτι θα παραδοθεί το 2022 και η αξία του αγγίζει τα 48 εκατομμύρια δολάρια. Η PSA αναμένει συνολικά τρία συμβατικά Aframaxes απο το ίδιο ναυπηγείο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 η εταιρεία είχε προχωρήσει σε διαδοχικές πωλήσεις, συγκεντρώνοντας κεφάλαιο για την υλοποίηση της στρατηγικής της επένδυσης σε νεότευκτα πλοία, όπως ότι προχώρησε στη πώληση δύο bulk carriers, κατά τον περασμένο Απρίλιο.
Αυτή η κίνηση σηματοδότησε την έξοδο της εταιρείας από την αγορά του ξηρού χύδην φορτίου, στην οποία είχε εισέλθει το 2017. Ενώ το περσινό Νοέμβριο πούλησε το MR2 tanker “Glafkos”, το Aframax “Kalamas” (το οποίο εξαγόρασε η εταιρεία Performance Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού) & το Aframax “Pamisos” (το οποίο εξαγόρασε η ναυτιλιακή εταιρεία NCM Energy, συμφερόντων του Νίκου Μουνδρέα).
Πλέον η PSA διαχειρίζεται συνολικά εννέα δεξαμενόπλοια κατασκευασμένα απο το 2005 εώς το 2018, με τα οκτώ απο αυτά να φέρουν τη σημαία της Λιβερίας και ένα την ελληνική.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία που προχωρά σε αγορές νεότευκτων δεξαμενόπλοιων, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες αντίστοιχα έχουν πράξει εταιρείες όπως η “Chandris Hellas¨, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή και η “Ancora Investment Trust”, συμφερόντων Βερνίκου & Παράσχη, προβλέποντας ανάκαμψη στη ναυτιλιακή αγορά.
Latest News
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Ο χρησμός της Bimco για τα τάνκερ - Τι αλλαγές φέρνει ο Τραμπ
Τι θα συμβεί όταν επανέλθει η κανονικότητα στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ πολλά θα εξαρτηθούν στην αγορά και από τον παράγοντα Τραμπ
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Διογκώνεται το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού στη ναυτιλία - Αυξάνονται τα «ψεύτικα» βιογραφικά
Η ναυτιλία μαστίζεται από σημαντικές ελλείψεις προσωπικού λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των επιθέσεων των Χούθι
Νέο πλοίο από τη Maersk με διπλό καύσιμο - Η στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Το A.P. Møller είναι το 9ο πλοίο διπλού καυσίμου της Maersk, από μια συνολική παραγγελία 25 πλοίων που αναμένεται με βάση τον προγραμματισμό της να ολοκληρωθεί έως το 2027
Εισέρχεται στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας η Attica Bank - Πού έδωσε το πρώτο δάνειο
Η χρηματοδότηση Attica Bank - Παγκρήτιας τράπεζας αφορά δύο αδελφά eco-type φορτηγά πλοία ξηρού φορτιού
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο πρέπει να παρακολουθούν τις γεωπολιτικές απειλές
Σχεδόν κάθε εταιρεία κινδυνεύει πλέον από...γεωπολιτική ζημία και είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν
Η BIMCO υιοθετεί τη ναυτιλιακή ρήτρα FuelEU
Αναμένεται να τεθεί θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2025