
Επεκτείνει το ναυπηγικό της πρόγραμμα η ναυτιλιακή εταιρεία “Pleiades Shipping Agents” (PSA), συμφερόντων της οικογένειας Περατικού. Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική εταιρεία “Golden Destiny”, η εν λόγω εταιρεία άσκησε option για νέα παραγγελία ενός tanker Aframax, χωρητικότητας 115.000 DWT, από το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο “Daehan”. Το Aframax εκτιμάται οτι θα παραδοθεί το 2022 και η αξία του αγγίζει τα 48 εκατομμύρια δολάρια. Η PSA αναμένει συνολικά τρία συμβατικά Aframaxes απο το ίδιο ναυπηγείο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020 η εταιρεία είχε προχωρήσει σε διαδοχικές πωλήσεις, συγκεντρώνοντας κεφάλαιο για την υλοποίηση της στρατηγικής της επένδυσης σε νεότευκτα πλοία, όπως ότι προχώρησε στη πώληση δύο bulk carriers, κατά τον περασμένο Απρίλιο.
Αυτή η κίνηση σηματοδότησε την έξοδο της εταιρείας από την αγορά του ξηρού χύδην φορτίου, στην οποία είχε εισέλθει το 2017. Ενώ το περσινό Νοέμβριο πούλησε το MR2 tanker “Glafkos”, το Aframax “Kalamas” (το οποίο εξαγόρασε η εταιρεία Performance Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού) & το Aframax “Pamisos” (το οποίο εξαγόρασε η ναυτιλιακή εταιρεία NCM Energy, συμφερόντων του Νίκου Μουνδρέα).
Πλέον η PSA διαχειρίζεται συνολικά εννέα δεξαμενόπλοια κατασκευασμένα απο το 2005 εώς το 2018, με τα οκτώ απο αυτά να φέρουν τη σημαία της Λιβερίας και ένα την ελληνική.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μια ακόμη ναυτιλιακή εταιρεία που προχωρά σε αγορές νεότευκτων δεξαμενόπλοιων, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες αντίστοιχα έχουν πράξει εταιρείες όπως η “Chandris Hellas¨, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή και η “Ancora Investment Trust”, συμφερόντων Βερνίκου & Παράσχη, προβλέποντας ανάκαμψη στη ναυτιλιακή αγορά.


Latest News

Ελευσίνα: Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την απομάκρυνση του ναυαγίου «SLOPS»
Εκπονείται εξειδικευμένη Τεχνική Μελέτη για την πλήρη απορρύπανση και την περιβαλλοντικά ορθή διαχείριση

Τζέρυ Καλογηράτος (CPLP): Επενδύσεις βιωσιμότητας στη ναυτιλία
Στο επενδυτικό πρόγραμμα της CPLP αναφέρθηκε ο CEO στο συνέδριο της Capital Link

Σεμίραμις Παληού: Να ενταχθούν στην ναυτιλία τα νέα ταλέντα του μέλλοντος
Η πρόεδρος της HELMEPA και της INTERMEPA αναφέρθηκε σε ένα μέλλον γεμάτο προκλήσεις

Οι 4 προκλήσεις για τη ναυτιλία - Ο ρόλος των Ελλήνων πλοιοκτητών στις θαλάσσιες μεταφορές
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης μίλησε στο συνέδριο της Capital Link

Γιατί η ναυτιλία των Ελλήνων πρωταγωνιστεί στις ευρωπαϊκές εξελίξεις
Σημαντικές πρωτοβουλίες και συναντήσεις της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στις Βρυξέλλες, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης για τη Ναυτιλία 2023

Η ναυλαγορά «πιέζει» την ναυτιλία και τα πλοία κόβουν διαρκώς ταχύτητα
Μειώνουν ταχύτητες τα πλοία καθώς έρχονται αντιμέτωπα με τους χαμηλούς ναύλους και την μεγάλη προσφερόμενη χωρητικότητα

Το πλοίο που προσάραξε για να πιάσουν... σήμα οι ναυτικοί
Για αυτό το συμβάν δεν έφταιγε ούτε ο άσχημος καιρός, ούτε κάποια μηχανική βλάβη

Ο Arie Koppelaar νέος Διευθύνων Σύμβουλος στον ΟΛΘ
Τι ανακοίνωσε η «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε»

Attica Group: Ερωτήματα για την παραμονή Μάγειρα στη θέση του προέδρου
Η γ.σ. των μετόχων άφησε αμετακίνητο τον Κ. Μάγειρα παρά τις ευθύνες της εταιρείας για τον θάνατο του Αντώνη

«Χαμόγελα» στους ναύλους των φορτηγών πλοίων
Τα Capesizes βρίσκονται στο επίκεντρο