
Το Facebook ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε τις δοκιμές ενός νέου τρόπου προβολής επιχειρήσεων μέσα από το News Feed της εφαρμογής και μόνο για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, σε αυτή τη φάση.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα λειτουργία στην ουσία θα προτείνει posts από επιχειρήσεις κατευθείαν στο News Feed των χρηστών. Σύμφωνα με την εταιρεία σκοπός είναι η συγκεκριμένη λειτουργία να βοηθήσει τους χρήστες της εφαρμογής να ανακαλύψουν «νέες επιχειρήσεις τις οποίες ενδεχομένως να μην έχουν εντοπίσει ακόμα».
Με την αναβάθμιση της εφαρμογής, το Facebook θα εισάγει μια επιλογή εικονιδίων που θα αποτελούν προεπισκόπηση των posts από τις επιχειρήσεις, τις οποίες δεν «ακολουθεί» ο χρήστης. Τα εικονίδια θα εμφανίζονται κατευθείαν κάτω από τις σελίδες επιχειρήσεων, που θα έχουν παρεμφερές αντικείμενο. Για παράδειγμα, το post ενός εστιατορίου ενδέχεται να προτείνει posts από άλλα εστιατόρια στην ίδια περιοχή.
Σύμφωνα με το Facebook, σχεδιάζεται η αρχική δοκιμή της λειτουργίας στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, με την προοπτική σταδιακά να υπάρξει επέκταση και σε άλλες αγορές. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν καθώς το Facebook ετοιμάζεται να προσαρμοστεί στην αναβάθμιση iOS 14 με την οποία θα είναι εξαιρετικά πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να «παρακολουθούν» τους χρήστες.
Η συγκεκριμένη αναβάθμιση έχει οδηγήσει το Facebook να προειδοποιήσει ότι θα προκληθεί ζημιά στις μικρές επιχειρήσεις που βασίζονται στη δική του πλατφόρμα για διαφημιστική προβολή. Παράλληλα, αντιπροτείνει posts από παρεμφερείς επιχειρήσεις με αυτές που ήδη «ακολουθούν» οι χρήστες ώστε να επιτραπεί η διαφημιστική προβολή για τις επιχειρήσεις χωρίς τη λειτουργία ad tracking.


Latest News

Tο ενεργειακό κόστος της τεχνητής νοημοσύνης
Πόσο κοστίζει η έξυπνη τεχνολογία

Πώς η ψηφιοποίηση αλλάζει το ποδόσφαιρο
Το ποδόσφαιρο αξιοποιεί εδώ και χρόνια την ανάλυση δεδομένων. Μπορούν να υπολογιστούν τα πάντα, όπως και η πιθανότητα νίκης.

Γιατί η Amazon και η Nvidia χρειάζονται η μία την άλλη
Το πρόγραμμα κατασκευής τσιπ της Amazon δεν μπορεί να αμφισβητήσει την πρωτοκαθεδρία της Nvidia στον τομέα της AI, η οποία με τη σειρά της έχει ανάγκη να διατηρήσει την ισχυρή επιχειρηματική παρουσία της στις ΗΠΑ

Ο βασιλιάς των κλιματιστικών της Ιαπωνίας αναζητά ειδικά τσιπ για εξοικονόμηση ενέργειας
Ο αριθμός των κλιματιστικών παγκοσμίως αναμένεται να υπερτριπλασιαστεί μέχρι το 2050

Ολο και πιο κοντά Apple και Paramount - Τι κοινό ετοιμάζουν στο streaming
Στα σκαριά και άλλες αμοιβαίες συνεργασίες στις υπηρεσίες ροής

Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές - Τι άφησε πίσω του το σίριαλ OpenAI-Σαμ Άλτμαν
Η ιστορία OpenAΙ-Σαμ Άλτμαν έδειξε πώς η βιομηχανία τεχνητής νοημοσύνης δεν μπορεί να εξαρτάται από μια εταιρεία, πόσο μάλλον από έναν και μόνο άνθρωπο

Πάνω από 1 δισ. χρήστες στο Google Messages - Έρχονται και νέες λειτουργίες
Η Google γιορτάζει και «κερνάει» νέες λειτουργίες στην εφαρμογή Messages

Οι νέες business του «εξαφανισμένου» Τζακ Μα
Στροφή για τον Τζακ Μα από τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba στη γεωργική τεχνολογία και στον κλάδο της διατροφής

Ο πρώτος αλγόριθμος – «γευσιγνώστης»!
Ερευνητές από τη Δανία και τις ΗΠΑ εκπαίδευσαν έναν αλγόριθμο να ξεχωρίζει τη γεύση διαφορετικών κρασιών- μπορεί να αποδειχθεί άκρως χρήσιμος και στη γευσιγνωσία του καφέ και της μπίρας, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

OpenAI: Το πάνω χέρι, η μεγάλη επιστροφή και ο «διακόπτης θανάτου» που δεν λειτουργεί
Οι πέντε ημέρες που συγκλόνισαν την εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης κατέληξαν σε «κάθαρση», με επαναφορά του εκδιωχθέντος πρωταγωνιστή και αποκατάσταση της ηθικής τάξης