Το Facebook φέρεται έτοιμο να λανσάρει την απάντησή του στο Clubhouse και στις υπόλοιπες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν αποκλειστικά τη φωνή, όπως τα podcasts.

Λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά για τα χαρακτηριστικά της νέας εφαρμογής της κατηγορίας των «social audio», αλλά δημοσίευμα του Vox αναφέρει ότι υπάρχει το σοβαρό ενδεχόμενο το Facebook να λανσάρει μεν την εφαρμογή αλλά με τα επιμέρους χαρακτηριστικά να αποκαλύπτονται σταδιακά σε βάθος χρόνου.

Σοβαρή είναι πάντως η πιθανότητα να πρόκειται για την audio-only έκδοση του Rooms, της απάντησης του Facebook στην εφαρμογή βίντεο-διασκέψεων Zoom, που έκανε την εμφάνισή της το 2020. Το Vox εικάζει ότι η νέα εφαρμογή, ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά που θα έχει, θα λανσαριστεί το συντομότερο δυνατό.

Βασική πάντως λειτουργία αναμένεται να είναι η παροχή δυνατότητας στους συμμετέχοντες να αλληλοεπιδρούν τόσο με αυτόν που φιλοξενεί όσο και με τους υπόλοιπους ομιλητές, σε μία μορφή «εικονικής σκηνής».

Ένα άλλο χαρακτηριστικό υπόσχεται να φέρει αποσπάσματα ήχου, που έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες, στο news feed του Facebook, στοιχείο που αν επαληθευτεί θα μπορούσε να είναι η πιο μεταμορφωτική αποκάλυψη όσον αφορά το πώς θα μπορούσε να επηρεάσει την καθημερινή εμπειρία ενός ατόμου στο κοινωνικό δίκτυο.

Η αναφορά του Vox σημειώνει ότι τα ηχητικά αποσπάσματα απλά θα βρίσκονται ανάμεσα στο κείμενο, τις εικόνες και τα βίντεο που ήδη διαμοιράζονται οι χρήστες του Facebook με τους φίλους τους.

Τέλος, αναμένεται το Facebook να ανακοινώσει και μία συνεργασία με το Spotify που θα επιτρέπει ουσιαστικά την πιο εύκολη εύρεση του podcast. «Δεν είναι ξεκάθαρο εάν το Facebook έχει την πρόθεση να κάνει κάτι παραπάνω από την προβολή των podcasts για λογαριασμό των χρηστών αποστέλλοντάς τα στο Spotify».

Το πιθανότερο είναι οι χρήστες του Facebook να δούνε όλα ή κάποια από τα παραπάνω να παίρνουν σάρκα και οστά, σε δοκιμαστική μορφή σε πρώτη φάση, από τα τέλη της άνοιξης.

Γενικά η κίνηση του Facebook προς το «social audio» θα πρέπει να θεωρείται φυσική εξέλιξη για την εταιρεία, η οποία με το πέρασμα των χρόνων έχει αποδείξει ότι ξέρει να ακολουθεί τα trends. Η Clubhouse αποτέλεσε μία σημαντική επιτυχία στα social media τους τελευταίους μήνες του 2020, παρά το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα η υπηρεσία λειτουργεί με το σύστημα της αποδοχής νέων χρηστών μόνο κατόπιν προσκλήσεων. Αυτό είναι κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από το Facebook.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Apple: Πού και πότε θα «αποκαλύψει» την στρατηγική για την ΑΙ
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ

To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί