Ανώτερα των εκτιμήσεων των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα αποτελέσματα της Procter & Gamble για το πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν προϊόντα καθαρισμού εν μέσω πανδημίας, ενώ αναθερμάνθηκε εκ νέου η ζήτηση για προϊόντα ομορφιάς.

Η εταιρεία, της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα προϊόντων όπως απορρυπαντικά, χαρτί τουαλέτας αλλά και βρεφικές πάνες ανακοίνωσε παράλληλα, ότι θα αυξήσει τις τιμές σε ορισμένα προϊόντα από το φθινόπωρο .

Για το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 3,27 δισεκατομμύρια δολάρια ή 1,26 δολάρια ανά μετοχή, από 2,92 δισεκατομμύρια δολάρια ή 1,12 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 1,19 δολ. ανά μετοχή.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% στα 18,1 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι προβλέψεων για 17,9 δισ. δολάρια, ενώ τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 4%.

Η εταιρεία διατήρησε αμετάβλητες τις προβλέψεις της για τα αποτέλεσματα του έτους. εκτιμώντας αύξηση πωλήσεων από 5% έως 6% και προσαρμοσμένη αύξηση κερδών από 8% έως 10%.

Η P&G ανακοίνωσε παράλληλα, ότι από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα αυξήσει τις τιμές στα προϊόντα φροντίδας μωρών, γυναικείας φροντίδας και ακράτειας ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες για να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος των εμπορευμάτων.

Οι αυξήσεις τιμών ποικίλλουν ανάλογα με την επωνυμία, αλλά θα κυμαίνονται σε μονοψήφια ποσοστά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως