Η πανδημία του κορωνοϊού έχει διαταράξει την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού και έχει αυξήσει τη ζήτηση για πολλά προϊόντα ατομικής υγιεινής, όπως το χαρτί υγείας και οι πάνες, ενώ άλλα, συμπεριλαμβανομένων των ξυραφιών, έχουν καταγράψει μείωση. Οι πωλήσεις προϊόντων γυναικείας υγιεινής μειώθηκαν πέρυσι στις ευρωπαϊκές αγορές, σύμφωνα με την έκθεση του τρίτου τριμήνου της P&G, αλλά αντισταθμίστηκαν εν μέρει από μια αύξηση της ζήτησης για καινοτόμα προϊόντα premium στη Βόρεια Αμερική.

Γιατί λοιπόν οι Αμερικανοί πληρώνουν το τίμημα; Η εταιρεία είπε ότι ελπίζει να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών – ειδικά των βιομηχανικών χημικών και ρητινών που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα προϊόντα – αυξάνοντας τις τιμές των προϊόντων βρεφικής φροντίδας, γυναικείας υγιεινής και ακράτειας ενηλίκων, τα οποία επηρεάζονται δυσανάλογα.

Τα προϊόντα γυναικείας υγιεινής χαρακτηρίζονται από υψηλότερο κόστος σε σύγκριση με αυτά που διατίθενται στο εμπόριο για τους άνδρες, και για αυτό έχουν χαρακτηριστεί και ως «ροζ φόρος».

Ένας στους 10 φοιτητές και ένας στους πέντε πρωτοετείς φοιτητές βιώνουν περίοδο φτώχειας κάθε μήνα στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Ακόμα και για όσους έχουν να διαθέσουν για προϊόντα υγιεινής, και έχουν πρόσβαση σε τουαλέτες ή εγκαταστάσεις πλυσίματος χεριών, το κόστος μπορεί να αυξηθεί.

Όσον αφορά τα προϊόντα P&G, η εταιρεία δήλωσε ότι, “καθώς οι ευκαιρίες το επιτρέπουν, θα αντισταθμίσουμε τις αυξήσεις τιμών σε κάποια προϊόντα με νέες καινοτομίες για τους καταναλωτές.”

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή