Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της εταιρείας μετρήσεων Canalys, οι παγκόσμιες παραδόσεις «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων έφτασαν τις 347 εκατομμύρια μονάδες, αυξημένες κατά 27% σε σχέση με το α’ τρίμηνο της περυσινής χρονιάς.

Η Samsung είναι ο κατασκευαστής που καταλαμβάνει την πρώτη θέση με παραδόσεις 76,5 εκατομμυρίων συσκευών κατά το α’ τρίμηνο, με μερίδιο 22% της αγοράς. Ακολουθεί η Apple που παρέδωσε 52,4 εκατομμύρια συσκευές iPhone και με μερίδιο 15%. Κάτω των προσδοκιών φαίνεται ότι κινήθηκε το iPhone 12 Mini αλλά η δυναμική των υπολοίπων μοντέλων της σειράς iPhone 12 σε συνδυασμό με την ισχυρή ζήτηση προγενέστερων μοντέλων iPhone διατήρησαν τη θετική τάση της αμερικανικής εταιρείας.

Η Xiaomi είχε την καλύτερη δική της επίδοση σε επίπεδο τριμήνου, εμφανίζοντας αύξηση 62% και παραδίδοντας 49 εκατομμύρια συσκευές. Οι επίσης κινεζικές Oppo και Vivo συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα με παραδόσεις 37,6 και 36 εκατομμυρίων συσκευών, αντίστοιχα.

Μεγάλος απών από την κορυφαία πεντάδα είναι πλέον η Huawei, η οποία δεν περιλαμβάνει το εταιρικό σχήμα της Honor και βρίσκεται στην έβδομη θέση με παραδόσεις μόλις 18,6 εκατομμυρίων συσκευών. Υπενθυμίζεται ότι η Huawei είχε βρεθεί και στην πρώτη θέση των κατασκευαστών smartphones, πριν την έναρξη επιβολής κυρώσεων από την αμερικανική κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της Canalys, η Xiaomi «επενδύει πλέον στην στρατολόγηση τοπικών ταλέντων σε κάθε αγορά, καθιστάμενη έτσι περισσότερο φιλική στα κανάλια διανομής ενώ ηγείται και σε επίπεδο καινοτομιών όπως φάνηκε τόσο με το λανσάρισμα του Mi 11 Ultra όσο και του αναδιπλούμενου Mi Mix Fold».

Από την άλλη πλευρά οι Oppo και Vivo βρίσκονται σε συνεχή ανοδική πορεία, με τοποθετήσεις στη μεσαία κατηγορία συσκευών, σε πολλές αγορές. Η Honor είναι επίσης μια δυνητική απειλή για την πεντάδα, σύμφωνα με τον διευθυντή ερευνών της Canalys, Μπεν Στάντον, ο οποίος αναφέρει ότι ήδη η κινεζική εταιρεία υπογράφει συμφωνίες με διανομείς ώστε να «ξαναμπεί» σε αρκετές αγορές εντός του 2021. «Η Xiaomi ηγείται της κινεζικής αγέλης, αλλά η κούρσα μόλις έχει ξεκινήσει», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Στάντον.

Από την έκθεση της Canalys δεν θα μπορούσε να απουσιάσει η αποχώρηση της LG από την αγορά της κινητής τηλεφωνίας. «Η αποχώρηση της LG συμβολίζει μία νέα εποχή στην αγορά των smartphones, αποδεικνύει ότι η επιθετική τιμολογιακή πολιτική και οι στρατηγικές καναλιών διανομής είναι πιο σημαντικά από την διαφοροποίηση του hardware, πλέον», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην αναφορά.

Επιπλέον, η Canalys τονίζει ότι το 80% των παραδόσεων συσκευών της LG κατά το 2020 ήταν σε αγορές της αμερικανικής ηπείρου, γεγονός που πλέον ανοίγει προοπτικές για εταιρείες όπως η Motorola, η TCL, η Nokia και η ZTE, ειδικά στην κατηγορία τιμών κάτω από τα 200 δολάρια.

Μάλιστα, η Canalys σημειώνει με γλαφυρό τρόπο ότι «όσο η αγορά των smartphones συνεχίζει να ενοποιείται, αυτή δεν θα είναι η τελευταία φορά που οι κατεστημένοι προμηθευτές μάχονται για τα υπολείμματα μιας ηττημένης μάρκας».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία