Το Facebook αύξησε τους χρήστες και τα έσοδά του, αλλά πλέον η εταιρεία ανησυχεί ότι η νέα αναβάθμιση του λειτουργικού της Apple θα μπορούσε να ορθώσει εμπόδια στις online διαφημίσεις του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Η εταιρεία αύξησε τα έσοδά της κατά 48%, στα 26,17 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας ελαφρά τις προβλέψεις της Wall Street που ήθελαν τα έσοδα να κυμαίνονται στα 23,7 δισ. δολάρια. «Συνεχίζουμε να αναμένουμε αυξημένη στοχοποίηση των διαφημίσεών μας κατά τη διάρκεια του 2021 από ρυθμιστικές αρχές και από επερχόμενες αλλαγές στην πλατφόρμα», ανέφερε ο Ντέιβ Βένερ, οικονομικός διευθυντής του Facebook, ενώ έκανε ειδική μνεία στο πρόσφατης κυκλοφορίας iOS 14.5 «το οποίο αναμένουμε να έχει αντίκτυπο από το β’ τρίμηνο και έπειτα».

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, σχεδόν 2,85 δισεκατομμύρια άνθρωποι «μπαίνουν» στο Facebook κάθε μήνα, αριθμός αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Το Facebook είχε ανακοινώσει τη Δευτέρα ότι θα ξεκινήσει την εισαγωγή αλλαγών στην πλατφόρμα ώστε να υπάρχει εναρμόνιση με τα όσα ορίζει η αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος της Apple. Υπενθυμίζεται ότι οι δημιουργοί εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, θα ξεκινήσουν να εμφανίζουν στους χρήστες συσκευών iPhone και iPad μία επιλογή όπου θα δίνεται η άδειά τους προκειμένου να υπάρχει παρακολούθηση των ενεργειών τους από άλλες εφαρμογές και ιστοσελίδες.

Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάζεται από το Facebook η προβολή των δικών του θέσεων για το πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία τα δεδομένα των χρηστών, πριν από την ειδοποίηση της Apple, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών ότι η διαφήμιση είναι αυτή που ουσιαστικά επιτρέπει στην πλατφόρμα να μην είναι συνδρομητική.

Πάντως, το Facebook έχει δεχθεί πολλές φορές κριτική για τον τρόπο που διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και πώς προστατεύει την ιδιωτικότητά τους. Η πλέον επιβλαβής υπόθεση για την εικόνα της εταιρείας ήταν η εμπλοκή της σε υπόθεση συλλογής δεδομένων από την εταιρεία πολιτικών συμβούλων Cambridge Analytica.

Παράλληλα, η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ετοιμάζει και νέα προϊόντα για να ανταπεξέλθει στην πίεση που ασκούν άλλες ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Καταρχήν, σχεδιάζεται η εισαγωγή σειράς ηχητικών εργαλείων, εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως ενός ανταγωνιστή της εφαρμογής Clubhouse και μίας λειτουργίας που θα ονομάζεται Soundbites και θα επιτρέπει στους χρήστες να διαμοιράζουν μικρής διάρκειας ηχητικά αρχεία. Επιπλέον, αυτή την εβδομάδα το Spotify ανακοίνωσε την προσθήκη ενός mini player για τραγούδια και podcasts στη βασική εφαρμογή του Facebook.

Προφανώς το Facebook, πέρα από το ηλεκτρονικό εμπόριο, την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα, εξετάζει και άλλους τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, πέρα από τη διαφήμιση. Σημειώνεται ότι το Oculus, η μάσκα εικονικής πραγματικότητας του Facebook, τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο σε επίπεδο πωλήσεων, σύμφωνα τουλάχιστον με τις δηλώσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία