Το Facebook αύξησε τους χρήστες και τα έσοδά του, αλλά πλέον η εταιρεία ανησυχεί ότι η νέα αναβάθμιση του λειτουργικού της Apple θα μπορούσε να ορθώσει εμπόδια στις online διαφημίσεις του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Η εταιρεία αύξησε τα έσοδά της κατά 48%, στα 26,17 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας ελαφρά τις προβλέψεις της Wall Street που ήθελαν τα έσοδα να κυμαίνονται στα 23,7 δισ. δολάρια. «Συνεχίζουμε να αναμένουμε αυξημένη στοχοποίηση των διαφημίσεών μας κατά τη διάρκεια του 2021 από ρυθμιστικές αρχές και από επερχόμενες αλλαγές στην πλατφόρμα», ανέφερε ο Ντέιβ Βένερ, οικονομικός διευθυντής του Facebook, ενώ έκανε ειδική μνεία στο πρόσφατης κυκλοφορίας iOS 14.5 «το οποίο αναμένουμε να έχει αντίκτυπο από το β’ τρίμηνο και έπειτα».
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, σχεδόν 2,85 δισεκατομμύρια άνθρωποι «μπαίνουν» στο Facebook κάθε μήνα, αριθμός αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το Facebook είχε ανακοινώσει τη Δευτέρα ότι θα ξεκινήσει την εισαγωγή αλλαγών στην πλατφόρμα ώστε να υπάρχει εναρμόνιση με τα όσα ορίζει η αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος της Apple. Υπενθυμίζεται ότι οι δημιουργοί εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, θα ξεκινήσουν να εμφανίζουν στους χρήστες συσκευών iPhone και iPad μία επιλογή όπου θα δίνεται η άδειά τους προκειμένου να υπάρχει παρακολούθηση των ενεργειών τους από άλλες εφαρμογές και ιστοσελίδες.
Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάζεται από το Facebook η προβολή των δικών του θέσεων για το πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία τα δεδομένα των χρηστών, πριν από την ειδοποίηση της Apple, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών ότι η διαφήμιση είναι αυτή που ουσιαστικά επιτρέπει στην πλατφόρμα να μην είναι συνδρομητική.
Πάντως, το Facebook έχει δεχθεί πολλές φορές κριτική για τον τρόπο που διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και πώς προστατεύει την ιδιωτικότητά τους. Η πλέον επιβλαβής υπόθεση για την εικόνα της εταιρείας ήταν η εμπλοκή της σε υπόθεση συλλογής δεδομένων από την εταιρεία πολιτικών συμβούλων Cambridge Analytica.
Παράλληλα, η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ετοιμάζει και νέα προϊόντα για να ανταπεξέλθει στην πίεση που ασκούν άλλες ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Καταρχήν, σχεδιάζεται η εισαγωγή σειράς ηχητικών εργαλείων, εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως ενός ανταγωνιστή της εφαρμογής Clubhouse και μίας λειτουργίας που θα ονομάζεται Soundbites και θα επιτρέπει στους χρήστες να διαμοιράζουν μικρής διάρκειας ηχητικά αρχεία. Επιπλέον, αυτή την εβδομάδα το Spotify ανακοίνωσε την προσθήκη ενός mini player για τραγούδια και podcasts στη βασική εφαρμογή του Facebook.
Προφανώς το Facebook, πέρα από το ηλεκτρονικό εμπόριο, την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα, εξετάζει και άλλους τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, πέρα από τη διαφήμιση. Σημειώνεται ότι το Oculus, η μάσκα εικονικής πραγματικότητας του Facebook, τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο σε επίπεδο πωλήσεων, σύμφωνα τουλάχιστον με τις δηλώσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
Latest News
Πόση ενέργεια σπαταλάει η ΑΙ
Έκθεση της Διεθνούς Επιτρπής Ενέργειας ανέφερε ότι μέχρι το 2026, η βιομηχανία τεχνητής νοημοσύνης αναμένεται να καταναλώνει τουλάχιστον 10 φορές την ηλεκτρική ενέργεια που είχε το 2023
Ο μεγάλος διωγμός του TikTok από τις ΗΠΑ - Η κρίσιμη ψηφοφορία
Συνεχίζεται το θρίλερ με την υποχρεωτική πώληση ή απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ
Οι απίστευτες παραξενιές του Άλμπερτ Αϊνστάιν
Η φωτογραφία του με την γλώσσα έξω έχει την δική της ιστορία
Χρόνια πολλά για την 20ή επέτειο, Gmail – Λυπάμαι που σε αφήνω
«Υπάρχουν άπειρες θεωρίες γιατί το διαδίκτυο είναι τόσο άθλιο αυτές τις μέρες» γράφει ο Ezra Klein στους New York Times
Η συνεργασία ΗΠΑ- Άμπου Ντάμπι στην ΑΙ και το mega deal της Microsoft
Η συμφωνία είναι η τελευταία κίνηση του αμερικανικού ομίλου να επεκτείνει την εμβέλειά του στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα
Η ραγδαία ανάπτυξη της AI απειλεί τον παγκόσμιο εφοδιασμό σε ηλεκτρική ενέργεια
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ενεργοβόρα κέντρα δεδομένων αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
TikTok Lite: H νέα εφαρμογή που πληρώνει τους χρήστες για να μην «ξεκολλάνε»
Μέσω του TikTok Lite, οι χρήστες άνω των 18 ετών μπορούν να κερδίζουν πόντους στο πλαίσιο του λεγόμενου «Προγράμματος ανταμοιβής», εκτελώντας ορισμένες εργασίες στην εφαρμογή
Η επαναστατική αλλαγή που έρχεται σε 1 δισ. smartphones μέχρι το 2027
Η βιομηχανία των smartphone ετοιμάζεται για μια επαναστατική αλλαγή με την εισαγωγή συσκευών που βασίζονται στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά» το Telegram - «Πόλεμος» με WhatsApp
Το Telegram έχει ιδιαίτερη επιρροή στις δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, κατατάσσεται ως μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Μυστικά για ασφαλή ψηφιακή εμπειρία - Οι κυβερνοαπειλές και το άγχος
Μια σειρά από συμβουλές έδωσε η Kaspersky για να ελαχιστοποιηθεί ο αρνητικός αντίκτυπος των κοινωνικών δικτύων στην ψηφιακή εμπειρία