Ένα ακόμη πλοίο πρόσθεσε στον στόλο της η Pyxis Tankers, εισηγμένη στον NASDAQ, με έδρα την Αθήνα, ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού (product tanker).
H εταιρεία απέκτησε ένα «medium range product tanker» μεταφορικής ικανότητας 47.000 dwt το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013 στα ναυπηγεία της Hyundai Mipo στη Νότιο Κορέα, αντί 20 εκατ. δολ.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί με ένα συνδυασμό μετρητών και τραπεζικού δανεισμού. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού.
Η Pyxis Tankers ελέγχει έναν στόλο από πέντε δεξαμενόπλοια πριν την προαναφερόμενη εξαγορά, μέσου όρου ηλικίας τα 8,8 έτη και συνολικής μεταφορικής ικανότητας 170.019 dwt.
Στη χρήση 2020 η Pyxis Tankers κατέγραψε έσοδα ύψους Pyxis Tankers, 21,711 εκατ. δολ έναντι 27,753 εκατ. δολ , το 2019 και καθαρές ζημιές ύψους 6,9 εκατ. δολ έναντι ζημιών 8,33 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Σχολιάζοντας πρόσφατα, την κατάσταση στον κλάδο των product tanker ο Βαλέντιος Βαλεντής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε ότι οι «βραχυπρόθεσμες προοπτικές ζήτησης για τον τομέα εξακολουθούν να είναι δύσκολες. Ωστόσο, μας ενθαρρύνουν τα σημάδια της επέκτασης της οικονομικής δραστηριότητας. Η ανάκαμψη ξεκίνησε στην Ασία το περασμένο φθινόπωρο και θετικά σημάδια ανάκαμψης έχουν γίνει πρόσφατα εμφανή στη Δύση.
Η χαλάρωση των lockdowns στις ΗΠΑ και την Ευρώπη είναι μια ευπρόσδεκτη ανακούφιση. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα αποτελεσματικών εμβολίων δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Τα αποθέματα των διυλιστηρίων θα πρέπει να φτάσουν τους μέσους όρους των πέντε τελευταίων ετών σύντομα, ειδικά μετά την ολοκλήρωση πολλών προγραμμάτων συντήρησης. Επίσης αναμένεται αύξηση της ζήτησης καυσίμων στον κλάδο των μεταφορών όσο προχωράμε στο καλοκαίρι και επεκτείνεται η παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα».
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση