Στο Twitter είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς πολλούς followers προκειμένου να έχει μεγαλύτερη απήχηση.
Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με το pagenews.gr αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο του Facebook. Ακόμη, πρόκειται σύντομα να λανσάρει και μία νέα λειτουργία.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους το προφίλ στο Twitter μπορεί να ξεχωρίσει, να μεγαλώσει το κοινό του και να αυξήσει με αυτόν τον τρόπο και την απήχηση του. Δείτε μερικά απλά βήματα που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να αυξήσετε τα άτομα που σας ακολουθούν.
1. Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο προφίλ
Ένα καλό προφίλ, εξηγεί στους πελάτες σας τι κάνει και ποια είναι η εταιρεία σας και γιατί θα πρέπει να σας ακολουθήσουν. Ένα βελτιστοποιημένο προφίλ αποτελείται από:
- Cover photo: Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσουν οι χρήστες στο προφίλ σας είναι η φωτογραφία εξωφύλλου σας. Η εικόνα αυτή θα πρέπει να είναι 1500 x 500px και με κάποιο τρόπο να αναπαριστά την εταιρεία σας. Καλό είναι να ταιριάζει με την εικόνα προφίλ σας.
- Εικόνα προφίλ: Θα πρέπει να είναι μία πολύ αναγνωρίσιμη εικόνα που παραπέμπει στην εταιρεία σας, όπως το λογότυπό σας.
- Handle: Αποτελεί την @λέξη που θα χρησιμοποιούν οι χρήστες για να σας αναφέρουν σε κάποιο Tweet. Η λέξη που θα επιλέξετε θα σας ακολουθεί για πάντα για αυτό θα πρέπει να είναι το όνομα της εταιρείας σας ή κάτι παρόμοιο.
- Όνομα: Το όνομα είναι κάτι που μπορείτε να αλλάξετε αλλά και πάλι, κατά κανόνα, θα πρέπει να είναι το όνομα της επιχείρησής σας. Handle και όνομα μπορούν κάλλιστα να είναι τα ίδια.
- Bio: Μέσα σε 160 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράψετε ποιοι είστε. Κρατήστε το βιογραφικό σας σύντομο, χαριτωμένο και σαφές.
- Τοποθεσία: Η τοποθεσία σας είναι πεδίο απαραίτητο αφού θα βοηθήσει το Twitter να προτείνει χρήστες βάσει αυτής.
2. Αρχίστε να ακολουθείτε χρήστες και εταιρείες
Όταν ακολουθείτε κάποιον στο twitter, του έρχεται μία ειδοποίηση. Επομένως του είναι εύκολο να σας ακολουθήσει πίσω. Αυτό δεν σας διασφαλίζει ότι σώνει και καλά θα το κάνει αλλά σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες. Επιλέξτε να ακολουθήσετε άτομα που σχετίζονται με τον κλάδο σας και θα σας ενδιέφερε να σας ακολουθούν.
Για παράδειγμα μπορείτε να ξεκινήσετε ακολουθώντας «διασημότητες» του κλάδου σας, ανταγωνιστικές εταιρείες, καλούς πελάτες σας και ήδη υπάρχουσες επαφές σας, εισάγοντάς τις στο σχετικό εργαλείο του Twitter. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε και άτομα που σας προτείνει το Twitter. Σε κάθε περίπτωση επιδιώξτε να κάνετε ποιοτικές επαφές και όχι πάρα πολλές αλλά χωρίς λόγο.
3. Twitt-άρετε συχνά
Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τους follower σας είναι να αρχίσετε να συμμετέχετε πραγματικά στο Twitter. Το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει συνεχώς ροή και το τι είναι δημοφιλές στο twitter αλλάζει διαρκώς. Κι ενώ δεν είναι δυνατόν να βρίσκεστε στο Τwitter 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, θα πρέπει να το παρακολουθείτε τις ώρες αιχμής και να προγραμματίζετε τα ποσταρίσματά σας. Ο προγραμματισμός των tweets θα σας βοηθήσει να είστε παρόντες στο κοινωνικό δίκτυο έστω κι αν δεν είστε διαθέσιμοι εκείνη την ώρα.
Τι μπορείτε να ποστάρετε:
- E-books, οδηγούς
- Λίστες
- Webinars
- Βίντεο
- Φωτογραφίες
- Blog posts
- Επίκαιρα σχόλια
- Άρθρα
- Retweets από περιεχόμενο σχετικό με εσάς
- Έργα σας
- Επίκαιρα θέματα και hashtags
- Αποφθέγματα
4. Παρακολουθήστε τα δρώμενα
Το να είσαι ενεργός στο Twitter δεν σημαίνει απλώς να ποστάρεις. Σημαίνει να παρακολουθείς τι γίνεται στον κόσμο σε… απευθείας σύνδεση. Τα trends που εμφανίζει το Twitter θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε με τι ασχολείται ο κόσμος ενώ υπάρχουν και ιστοσελίδες που κάνουν αυτή τη δουλειά όπως το trends24 και το trending.
5. Χρησιμοποιήστε το twitter όπως οι κανονικοί χρήστες.
Ακολουθήστε αυτά που κάνουν οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες του Twitter. Προσπαθήστε να μην το χρησιμοποιείτε “αναγκαστικά” σαν ένα εργαλείο της δουλειάς σας αλλά προσπαθήστε πραγματικά να συμμετάσχετε.
Συγκεκριμένα:
- Χρησιμοποιήστε τα #hashtags
- Κάντε ερωτήσεις
- Συμμετέχετε σε συζητήσεις
- Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες
- Κάντε like και retweet σε tweets άλλων χρηστών
6. Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό
Η χρήση φωτογραφιών και εικόνων θα βοηθήσει τις αναρτήσεις σας να ξεχωρίσουν από τις άλλες. Προσπαθήστε όποτε είναι σχετικό να αναρτάτε μία φωτογραφία μαζί με το μήνυμά σας. Δεν είναι δύσκολο να φτιάξετε μία μόνοι σας (δοκιμάστε το Canva). Μπορείτε επίσης να χηρισμοποιήσετε gifs, διαγράμματα ή stock φωτογραφίες. Βρείτε φωτογραφίες που τραβούν το μάτι και διεγείρουν συναισθήματα. Δείτε εδώ περισσότερες συμβουλές για να επιλέγετε φωτογραφίες.
7. Διευκολύνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν
Ένας απλός τρόπος για να δημιουργήσετε ευκαιρίες να σας ακολουθήσουν νέα άτομα είναι να εξασφαλίσετε ότι υπάρχει σύνδεση με το λογαριασμό σας σε κάθε διαδικτυακή σας παρουσία (ιστοσελίδα, blog άλλα social media).
Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ένα Twitter follow button στο Homepage της ιστοσελίδας σας, στη σελίδα “Σχετικά με εμάς” και στο blog σας. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον Twitter λογαριασμό σας στην υπογραφή του email σας, σε διαγωνισμούς, στους άλλους λογαριασμούς σας στα social media, σε ebooks και στα newsletter σας.
8. Οι πληρωμένες καμπάνιες
Οι παραπάνω, αποτελούν τακτικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους followers σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα όμως μπορείτε να ξεκινήσετε μία πληρωμένη καμπάνια. To Twitter σας επιτρέπει να τρέξετε στοχευμένες καμπάνιες, δηλαδή να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που τα ενδιαφέρει, κι εκείνα και εσάς, να σας ακολουθήσουν. Η καλή στόχευση θα σας βοηθήσει στο να βρείτε σχετικό κοινό.
Στην πλατφόρμα για διαφημίσεις του Twitter θα δείτε επίσης ότι μπορείτε να τρέξετε και διαφορετικές καμπάνιες αναλόγως των στόχων σας. Εκτός από καμπάνια για followers, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε clicks στην ιστοσελίδα σας, σε πωλήσεις, σε downloads της εφαρμογής σας κ.α. Αν δεν έχετε ιδέα από αυτά, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε στους ειδικούς (εμείς είμαστε αυτοί).
Latest News
Η Αpple έχασε το στέμμα της στην Κίνα - Ποιες εταιρείες την ξεπέρασαν σε πωλήσεις
Οι προωθητικές ενέργειας της Apple με καλύτερες τιμές, κατά το πρώτο τρίμηνο, δεν μπόρεσαν να μετριάσουν τον αντίκτυπο του έντονου ανταγωνισμού
Το μεγάλο κόλπο των χάκερς – Ποιες χώρες κάνουν πειραματόζωα για τις επιθέσεις τους
Τι αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με τη δράση συμμοριών σε «πεδία δοκιμών»
O CEO του TikTok περνά στην αντεπίθεση - «Δεν φεύγουμε από τις ΗΠΑ»
Η υπογραφή Μπάιντεν στο σχετικό νομοσχέδιο ουσιαστικά ορίζει προθεσμία για την πώληση στις 19 Ιανουαρίου - μία ημέρα πριν από τη λήξη της θητείας του
Η Microsoft μέσω AI κερδίζει μερίδια αγοράς και στο cloud
Τι αναμένεται να δείξουν τα οικονομικά αποτελέσματα των τεχνολογικών κολοσσών των ΗΠΑ
Η Qualcomm μπαίνει και επισήμως στα... χωράφια των Intel και AMD
Η Qualcomm θεωρεί τα X Elite και X Plus άκρως ανταγωνιστικά και απέναντι στα τσιπ M3 της Apple
Υπό ρυθμιστικό έλεγχο στη Βρετανία οι ΑΙ συνεργασίες Microsoft-Amazon
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Βρετανίας ζητά από τα ενδιαφερόμενα τρίτα μέρη τις απόψεις τους σχετικά με τις μεγάλες συνεργασίες που συνήψαν η Microsoft και η Amazon με μικρότερες εταιρείες AI
myAUEB: Η νέα εφαρμογή για το κινητό από το ΟΠΑ
Η πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητού σε ελληνικό ΑΕΙ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σε διπλή μέγγενη από ΗΠΑ και Ευρώπη το TikTok
Ψήφισε και η Γερουσία για αναγκαστική πώληση της εφαρμογής από την κινεζική ByteDance - Έρευνα και από Κομισιόν στο TikTok Lite με φόβους για εθισμό των χρηστών
Η Tesla φτιάχνει πιο πρόσιτα αυτοκίνητα και απογειώνει τις μετοχές της
Τι σχεδιάζει ο Ίλον Μασκ για το επόμενο διάστημα
Επαγγελματικά email: Τα λάθη που κάνουμε – Οι «κανόνες» για τη σωστή τεχνική
Πώς θα υπάρχει αμεσότητα στην ανάγνωση από τον παραλήπτη;