Τουλάχιστον 11.000 σημεία φόρτισης που θα εξυπηρετούν ηλεκτρικά βαρέα οχήματα ζητά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να δημιουργηθούν το αργότερο μέχρι το 2025 σε όλα τα κράτη-μέλη. Μάλιστα, μέχρι το 2030 η βιομηχανία του κλάδου ζητά ο αριθμός αυτός να έχει φτάσει τις 42.000. Ακόμη, θα πρέπει να δημιουργηθούν 300 αντλίες ανεφοδιασμού υδρογόνου έως το 2025, με υποδομή για οχήματα κυψελών καυσίμου και να ανέλθουν επεκταθούν σε 1.000 σταθμούς έως το 2030.
Οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης εργάζονται για την παροχή οδικών μεταφορών ουδέτερου άνθρακα. Και ενώ η βιομηχανία αυξάνει την προσφορά οχημάτων μηδενικών εκπομπών, οι μεταφορείς πρέπει να είναι σε θέση να φορτίζουν ή να ανεφοδιάζουν εύκολα τα οχήματά τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου πρέπει, επίσης, να φτάσουν στο ίδιο κόστος με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σύντομα, προκειμένου να γίνουν η προτιμώμενη επιλογή των κατόχων οχημάτων, όπως τονίζει η ACEA.
Τα φορτηγά και τα λεωφορεία χαμηλών εκπομπών και μηδενικών εκπομπών εξακολουθούν να είναι σημαντικά πιο ακριβά σήμερα από τα συμβατικά οχήματα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, οπότε δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικά ακόμη στην αγορά.
Σύμφωνα ακόμη με την ACEA, θεωρείται επείγουσα η καθιέρωση ενός συστήματος χρέωσης οδικής κυκλοφορίας σε ολόκληρη την ΕΕ για βαρέα φορτηγά οχήματα, με τα διόδια να βασίζονται στις εκπομπές CO2 κάθε συγκεκριμένου οχήματος, σύμφωνα με την ACEA.
Οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης έχουν δεσμευτεί πλήρως στην Πράσινη Συμφωνία και θέλουν να φτάσουν, το αργότερα, το 2050 στις φιλικές προς το περιβάλλον οδικές εμπορευματικές μεταφορές.
Latest News
Σε αλλαγές και απολύσεις προχωρούν οι επενδυτικές τράπεζες στην Ασία
Στο πρώτο τρίμηνο του 2024 οι δημόσιες εγγραφές (IPO) στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ είχαν πτώση 30% σε ετήσια βάση
Ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην έρημο «αποκαλύπτει» τις τουριστικές προοπτικές της Σαουδικής Αραβίας
Oι ακραίες αντιθέσεις της Σαουδικής Αραβίας μεταξύ άκριτης πολυτέλειας και αυταρχισμού
H Γαλλία εξάγει περισσότερες τσάντες Louis Vuitton από... τυριά
Τα προϊόντα της εταιρείας που πωλήθηκαν στο εξωτερικό πέρυσι ανήλθαν σε 23,5 δισ. ευρώ, υπογραμμίζοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας της χώρας
Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus
Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως
Γιατί οι πισίνες των ξενοδοχείων στην Ισπανία έγιναν πεδίο… μάχης
Οι πισίνες των ξενοδοχείων είναι το πιο πρόσφατο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ισπανία στη μάχη της με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής
Ποια μοντέλα της Adidas γίνονται ανάρπαστα και εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών υπολογίζει ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα ανέλθουν σε περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ έναντι προηγούμενου στόχου 500 εκατομμυρίων ευρώ,
Ποια χώρα της Ευρώπης έχει 2% πληθωρισμό -Γιατί δεν επιταχύνει τη μείωση των επιτοκίων
Η οικονομία των 300 δισ. δολαρίων της Τσεχικής Δημοκρατίας ανακάμπτει από δύο χρόνια στασιμότητας
Η Wall Street ρίχνει δισεκατομμύρια σε κινεζικές εταιρείες
Το αποκαλύπτει έκθεση του Κογκρέσου
Ο Μπάϊντεν δηλώνει σε εργαζομένους ότι διαφωνεί με την εξαγορά της U.S. Steel
Στο μικροσκόπιο της ισχυρής Επιτροπής για τις ξένες επενδύσεις η συμφωνία
Πώς η Ρωσία παρακάμπτει τις κυρώσεις - Κατασκευάζει νέους εμπορικούς δρόμους στην Ασία
Τα ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά δίκτυα μέσω Ιράν και ένα θαλάσσιο πέρασμα της Αρκτικής θα μπορούσαν να δώσουν νέες διεξόδους στη Μόσχα