Τουλάχιστον 11.000 σημεία φόρτισης που θα εξυπηρετούν ηλεκτρικά βαρέα οχήματα ζητά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να δημιουργηθούν το αργότερο μέχρι το 2025 σε όλα τα κράτη-μέλη. Μάλιστα, μέχρι το 2030 η βιομηχανία του κλάδου ζητά ο αριθμός αυτός να έχει φτάσει τις 42.000.  Ακόμη, θα πρέπει να δημιουργηθούν 300 αντλίες ανεφοδιασμού υδρογόνου έως το 2025, με υποδομή για οχήματα κυψελών καυσίμου και να ανέλθουν επεκταθούν σε 1.000 σταθμούς έως το 2030.

Οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης εργάζονται για την παροχή οδικών μεταφορών ουδέτερου άνθρακα. Και ενώ η βιομηχανία αυξάνει την προσφορά οχημάτων μηδενικών εκπομπών, οι μεταφορείς πρέπει να είναι σε θέση να φορτίζουν ή να ανεφοδιάζουν εύκολα τα οχήματά τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου πρέπει, επίσης, να φτάσουν στο ίδιο κόστος με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σύντομα, προκειμένου να γίνουν η προτιμώμενη επιλογή των κατόχων οχημάτων, όπως τονίζει η ACEA.

Τα φορτηγά και τα λεωφορεία χαμηλών εκπομπών και μηδενικών εκπομπών εξακολουθούν να είναι σημαντικά πιο ακριβά σήμερα από τα συμβατικά οχήματα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, οπότε δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικά ακόμη στην αγορά.

Σύμφωνα ακόμη με την ACEA, θεωρείται επείγουσα η καθιέρωση ενός συστήματος χρέωσης οδικής κυκλοφορίας σε ολόκληρη την ΕΕ για βαρέα φορτηγά οχήματα, με τα διόδια να βασίζονται στις εκπομπές CO2 κάθε συγκεκριμένου οχήματος, σύμφωνα με την ACEA.

Οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης έχουν δεσμευτεί πλήρως στην Πράσινη Συμφωνία και θέλουν να φτάσουν, το αργότερα, το 2050 στις φιλικές προς το περιβάλλον οδικές εμπορευματικές μεταφορές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει
Διεθνή |

Γιατί μια αποτυχημένη Boeing θα έβλαπτε τους πάντες - ακόμα και την Airbus

Παρόλο που το Κογκρέσο διεξάγει δύο ακροάσεις σχετικά με ισχυρισμούς για αστοχίες ασφάλειας στο 787 Dreamliner και σε άλλα αεροσκάφη, η Boeing έχει σε μεγάλο βαθμό απομονωθεί από τις συνέπειες των λαθών της - όχι για πολύ όμως