Αισιόδοξος για την ανάκαμψη των πωλήσεων του Ομίλου L’Oreal στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν την πανδημία εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού κολοσσού του κλάδου των καλλυντικών με όχημα τη διάθεση των γυναικών να «γιορτάσουν» την έξοδο τους από την κρίση με αυξημένη χρήση καλλυντικών και δη, σε φωτεινότερες αποχρώσεις.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters ο Νικολά Ιερόνυμους, ο οποίος αν και βετεράνος του Ομίλου μόλις πρόσφατα ανέλαβε το τιμόνι της L’Oreal, τα στοιχεία που συγκεντρώνει η εταιρεία δείχνει πως οι γυναίκες δείχνουν σαφή προτίμηση προς φωτεινότερα χρώματα, όπως οι αποχρώσεις του μπλε, καθώς θέλουν να αισθανθούν καλύτερα, πιο χαρούμενα και να εκφράσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα τους.
Πραγματικά, μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη περσινή χρονιά για τον κλάδο συνολικά, με κλεισμένα καταστήματα και τους καταναλωτές, κλεισμένους στο σπίτι, να μην χρειάζονται προϊόντα καλλυντικών (αν και οι κρέμες προσώπου και περιποίησης κινήθηκαν αρκετά ψηλά στις online πωλήσεις), οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν.
Την περσινή χρονιά οι πωλήσεις του γαλλικού Ομίλου, που περιλαμβάνει δημοφιλείς μάρκες όπως η Maybelline, υποχώρησαν κατά 6,3% στα 28 δισ. ευρώ, αν και το δεύτερο εξάμηνο κύλησε πολύ καλύτερα. Ωστόσο ήδη φέτος οι πωλήσεις σε χώρες όπως η Κίνα και το Ισραήλ, όπου τα καταστήματα έχουν ανοίξει και η κανονικότητα έχει αποκατασταθεί, είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Μάλιστα, αν και δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα που βρίσκονταν το 2019, είναι πιθανό να τα φτάσουν μέσα στη χρονιά. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο CEO του Ομίλου στη συνέντευξη του στο πρακτορείο Reuters.
Για τον ίδιο λόγο ο Όμιλος σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τη νέα αυξημένη διάθεση των γυναικών για κατανάλωση προχωρώντας στην παρουσίαση νέων προϊόντων, όπως μια νέα γραμμή καλλυντικών υπό την ιταλική φίρμα του Valentino.
Επίσης στα σχέδια βρίσκονται και σημαντικές επενδύσεις στον τεχνολογικό τομέα, όπως με τις πλατφόρμες που επιτρέπουν στους πελάτες να δοκιμάζουν virtually προϊόντα και χρώματα πάνω τους ή μοντέλα αγορών που επιτρέπουν σε ειδικούς του κλάδου, κομμωτές ή δερματολόγους, να επικοινωνούν online και να δίνουν απευθείας συμβουλές στους καταναλωτές.
Latest News
ΔΝΤ: Ήπια προσγείωση της ευρωπαϊκής οικονομίας με αστερίσκους
Οι προτάσεις για τις κεντρικές τράπεζες της Γηραίας Ηπείρου
Η Ισπανία καλεί τη Γερμανία να ανοίξει τον δρόμο για το ευρωομόλογο
Εντείνονται οι συζητήσεις για τον κοινό δανεισμό στην Ευρώπη
Την αγορά Patriot αξίας 1,3 δισ. ευρώ «σκέφτεται» η Γερμανία
Πρόκειται για νέα αγορά πλέον ων τεσσάρων που παρήγγειλε η κυβέρνηση τον Μάρτιο
ING: Πόσο εκτεθειμένη είναι στο κακό σενάριο η παγκόσμια οικονομία
Το γεωπολιτικό ρίσκο, οι θαλάσσιες οδοί, οι ροές του πετρελαίου και το LNG
Το... ρωσικό αμάρτημα της UniCredit - Η ΕΚΤ απειλεί με κυρώσεις τον ιταλικό κολοσσό
Η ΕΚΤ ενισχύει την πίεση στις τράπεζες να διακόψουν τις ρωσικές συναλλαγές
Συναγερμός σε FED και ΕΚΤ - Τα νέα σενάρια για τα επιτόκια
Σε εγρήγορση βρίσκονται οι κεντρικές τράπεζες μετά το χτύπημα του Ισραήλ στο Ιράν
Ώρα διαδοχής - Ο Armani τα έβαλε με Gucci και Louis Vuitton
Εξαγορά, συγχώνευση ή IPO δείχνει το μέλλον για τον Armani - Πώς προετοιμάζεται ο οίκος για την επόμενη μέρα
Γιατί τα Στενά του Ορμούζ είναι κομβικής σημασίας για την παγκόσμια οικονομία
Το Ιράν χρησιμοποιεί την παρενόχληση πλοίων στον Κόλπο εδώ και δεκαετίες για να καταγράψει τη δυσαρέσκειά του για τις κυρώσεις εναντίον του ή ως μοχλό πίεσης σε διαμάχες.
Ανατροπή σκηνικού στη Μ. Ανατολή - Τι φέρνει το χτύπημα του Ισραήλ στο Ιράν
Τι προβλέπουν οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης για το μέλλον των πολεμικών συγκρούσεων στην Μ. Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στη διεθνή οικονομία
Χτύπημα σε Ισραήλ από S&P - Γιατί του «έκοψε» βαθμίδα
Ο οίκος αξιολόγησης προβλέπει ότι το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης του Ισραήλ θα διευρυνθεί στο 8% του ΑΕΠ το 2024