Αισιόδοξος για την ανάκαμψη των πωλήσεων του Ομίλου L’Oreal στα επίπεδα που βρίσκονταν πριν την πανδημία εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού κολοσσού του κλάδου των καλλυντικών με όχημα τη διάθεση των γυναικών να «γιορτάσουν» την έξοδο τους από την κρίση με αυξημένη χρήση καλλυντικών και δη, σε φωτεινότερες αποχρώσεις.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters ο Νικολά Ιερόνυμους, ο οποίος αν και βετεράνος του Ομίλου μόλις πρόσφατα ανέλαβε το τιμόνι της L’Oreal, τα στοιχεία που συγκεντρώνει η εταιρεία δείχνει πως οι γυναίκες δείχνουν σαφή προτίμηση προς φωτεινότερα χρώματα, όπως οι αποχρώσεις του μπλε, καθώς θέλουν να αισθανθούν καλύτερα, πιο χαρούμενα και να εκφράσουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα τους.

Πραγματικά, μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη περσινή χρονιά για τον κλάδο συνολικά, με κλεισμένα καταστήματα και τους καταναλωτές, κλεισμένους στο σπίτι, να μην χρειάζονται προϊόντα καλλυντικών (αν και οι κρέμες προσώπου και περιποίησης κινήθηκαν αρκετά ψηλά στις online πωλήσεις), οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν.

Την περσινή χρονιά οι πωλήσεις του γαλλικού Ομίλου, που περιλαμβάνει δημοφιλείς μάρκες όπως η Maybelline, υποχώρησαν κατά 6,3% στα 28 δισ. ευρώ, αν και το δεύτερο εξάμηνο κύλησε πολύ καλύτερα. Ωστόσο ήδη φέτος οι πωλήσεις σε χώρες όπως η Κίνα και το Ισραήλ, όπου τα καταστήματα έχουν ανοίξει και η κανονικότητα έχει αποκατασταθεί, είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Μάλιστα, αν και δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα που βρίσκονταν το 2019, είναι πιθανό να τα φτάσουν μέσα στη χρονιά. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο CEO του Ομίλου στη συνέντευξη του στο πρακτορείο Reuters.

Για τον ίδιο λόγο ο Όμιλος σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τη νέα αυξημένη διάθεση των γυναικών για κατανάλωση προχωρώντας στην παρουσίαση νέων προϊόντων, όπως μια νέα γραμμή καλλυντικών υπό την ιταλική φίρμα του Valentino.

Επίσης στα σχέδια βρίσκονται και σημαντικές επενδύσεις στον τεχνολογικό τομέα, όπως με τις πλατφόρμες που επιτρέπουν στους πελάτες να δοκιμάζουν virtually προϊόντα και χρώματα πάνω τους ή μοντέλα αγορών που επιτρέπουν σε ειδικούς του κλάδου, κομμωτές ή δερματολόγους, να επικοινωνούν online και να δίνουν απευθείας συμβουλές στους καταναλωτές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή