«Τα ποιοτικά, τοπικά προϊόντα και η ελληνική-μεσογειακή διατροφή έχουν τεθεί στην προμετωπίδα της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ».
Αυτό τόνισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στη διαδικτυακή ημερίδα με θέμα «Ελληνική-Κυπριακή Γαστρονομία – Γέφυρες για τον Τουρισμό και το Επιχειρείν», που διοργάνωσε η οργάνωση AHEPA HJ25 Άγιος Ανδρέας – Αχαΐα.
Όπως ανέφερε η κα Γκερέκου, οι επισκέπτες θέλουν πλέον να είναι μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος της κλιματικής αλλαγής και για το λόγο αυτό ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν να επιβραβεύουν:
• πράσινους προορισμούς που σέβονται το περιβάλλον,
• εναλλακτικούς προορισμούς μακριά από τα μαζικά πρότυπα, που θα τους προσφέρουν αυθεντικές βιωματικές εμπειρίες,
• τοπικά προϊόντα, που ακολουθούν βιολογικές πρακτικές καλλιέργειας και έχουν διεθνείς πιστοποιήσεις ποιότητας, και
• προορισμούς που ακολουθούν το παγκόσμιο κίνημα του «zero food waste».
«Είναι ανάγκη, λοιπόν, να αλλάξουν οι πολιτικές της Κεντρικής Διοίκησης και οι πρακτικές του επιχειρείν στις χώρες μας, μα πάνω απ’ όλα να αλλάξει η κουλτούρα των τοπικών κοινωνιών μας» σημείωσε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, διευκρινίζοντας ότι «οι πρακτικές βιωσιμότητας δεν είναι ένα ομιχλώδες θεωρητικό σχήμα, αλλά μια ξεκάθαρα έξυπνη επιχειρηματική κίνηση που ενισχύει το brand της χώρας μας, αλλά και σημαντική προϋπόθεση προκείμενου να απορροφήσουμε και να αξιοποιήσουμε τα κονδύλια του Ευρωπαϊκού Ταμείου Ανάκαμψης».
Ολοκληρώνοντας, η κα Γκερέκου χαρακτήρισε την ελληνική και κυπριακή διατροφή, που είναι αυθεντικά κομμάτια της μεσογειακής διατροφής, ως θησαυρό για την Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς «προσφέρουν μοναδικές βιωματικές εμπειρίες ειδικά αν συνδυαστούν με άλλες μορφές τουρισμού, όπως τον πολιτιστικό, τον θρησκευτικό, τον φυσιολατρικό, τον τουρισμό ευεξίας κλπ., και με αυτό τον τρόπο μπορεί να συμβάλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, κάτι που αποτελεί βασικό ζητούμενο και για τις δύο χώρες».
Σκοπός της ημερίδας ήταν η ανάδειξη της ελληνικής και κυπριακής γαστρονομίας ως μέσο προώθησης προϊόντων διατροφής και υπηρεσιών φιλοξενίας, καθώς και η παρουσίαση δράσεων που συνδυάζουν τη γαστρονομία με τον τουρισμό, ενισχύοντας τις θετικές εμπειρίες του επισκέπτη.
Χαιρετισμούς απηύθυναν, ακόμα, η Υφυπουργός Τουρισμού της Ελλάδας, Σοφία Ζαχαράκη, ο Υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου, Σάββας Περδίου, ο Πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων, Χάρης Λοιζίδης, ο Αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Άρης Σουλούνιας, και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Τυροκόμων, Κύπρου Γεώργιος Πέτρου.
Latest News
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς
Eνοικιαζόμενο, κάμπινγκ ή ξενοδοχείο; Πού επιλέγουν να μείνουν οι τουρίστες στην Ελλάδα
Τι δείχνουν τα στοιχεία