Κάθε χρόνο, σχεδόν σε όλον τον κόσμο, την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου τιμούν την Ημέρα της Μητέρας.

Φέτος, η πανδημία αλλάζει τον τρόπο, με τον οποίο θα εορτασθεί η μέρα αυτή, και όπως προκύπτει από τα στοιχεία τουλάχιστον για τις Ηνωμένες Πολιτείες, τα δώρα θα είναι ακριβότερα.

Ωστόσο, αυτός καθ’ αυτός ο εορτασμός θα γίνει στο σπίτι, πιθανόν με ένα πρωινό στο κρεβάτι, και όχι με το παραδοσιακό brunch σε κάποιο εστιατόριο.

«Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που προγραμματίζουν, το Brunch της Ημέρας της Μητέρας ή μια ειδική εκδρομή, αλλά δεν επιστρέφουμε εκεί που ήμασταν πριν από την πανδημία», αναφέρει η Katherine Cullen, μέλος της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου.

«Νομίζω ότι υπάρχει ακόμη λίγο διστακτικότητα από την πλευρά των καταναλωτών να σχεδιάσουν τέτοιου είδους δραστηριότητες.»

Σε μια πρόσφατη έρευνα, μόνο οι μισοί από τους 7.818 καταναλωτές που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι σχεδιάζουν μια ειδική εκδρομή για την ημέρα αυτή.

Οι Αμερικανοί σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 220,48 δολάρια για την Ημέρα της Μητέρας φέτος, σύμφωνα με στοιχεία που συλλέχθηκαν στην έρευνα NRF από την 1-9 Απριλίου.

Αυτό αυξάνει τις συνολικές αναμενόμενες δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας σε 28,09 δισεκατομμύρια δολάρια.

Είναι επίσης κατά μέσο όρο 15,74 δολ. περισσότερα από όσα ξόδεψαν οι καταναλωτές το 2020 και 24,01 δολ. σε σχέση με το 2019.

Μετά τις ευχετήριες κάρτες, το πιο δημοφιλές αντικείμενο που θα αγοράσουν οι καταναλωτές είναι τα λουλούδια, με το 68% των ερωτηθέντων να λένε ότι αυτό είναι μέρος του σχεδίου τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή