Σήμερα, εκτός απρόοπτου, στο Συμβούλιο της Επικρατείας εκδικάζεται η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της «Άκτωρ Παραχωρήσεις» με την οποία ζητά να της επιτραπεί η συμμετοχή στην τελευταία φάση του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού.
Ένας διαγωνισμός που μοιάζει με πολυετές σήριαλ… αφού μέχρι σήμερα δεν έχει καταλήξει στερώντας από έναν στρατηγικής σημασίας οδικό άξονα πολύτιμες επενδύσεις. Έχουν περάσει οκτώ χρόνια από τότε που το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων σχεδίαζε τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος κι ενώ προκηρύχθηκε πριν τέσσερα χρόνια εντούτοις πλειάδα εμποδίων και δικαστικών προσφυγών πάνε την έκβαση του διαγωνισμού όλο και πιο πίσω.
Το τελευταίο, λοιπόν, επεισόδιο που παίχτηκε, ήταν η προσφυγή την 1η Απριλίου της «Άκτωρ Παραχωρήσεις» στο ΣτΕ ζητώντας να της επιτραπεί να υποβάλλει δεσμευτική προσφορά. Υπενθυμίζεται ότι η θυγατρική της Ελλάκτωρ έχασε το σχετικό δικαίωμα, βάσει των όρων του διαγωνισμού, καθώς αποχώρησε ο εταίρος της, η ισπανική Roadis. Και αποχώρησε, σύμφωνα με τη διοίκηση του ελληνικού ομίλου, αφού είχε παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία (10 Μαρτίου) για την γνωστοποίηση στο ΤΑΙΠΕΔ ενδεχόμενων μεταβολών στα υποψήφια κοινοπρακτικά σχήματα.
Το ΣτΕ, την 1η Απριλίου απέρριψε το αίτημα της «Άκτωρ Παραχωρήσεις» για την έκδοση προσωρινής διαταγής και όρισε δικάσιμο των ασφαλιστικών μέτρων για την 10η Μαίου (δηλαδή σήμερα).
Εντούτοις το ΤΑΙΠΕΔ δεν προχώρησε στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών από τις δύο κοινοπραξίες που κατέβηκαν κανονικά στον διαγωνισμό, καθώς οι νομικοί σύμβουλοι γνωμοδότησαν την παύση των σχετικών διαδικασιών της αποσφράγισης των προτάσεων μέχρι την εκδίκαση και των ασφαλιστικών μέτρων.
Υπενθυμίζεται ότι προσφορές έδωσαν οι κοινοπραξίες:
1. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A και
2. VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESIONES S.A.S. – MYTILINEOS – ΑΒΑΞ Α.Ε.
Δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμη αν το ΣτΕ θα εκδώσει σήμερα την απόφαση ή θα ορίσει άλλη ημερομηνία.
Αλλά και σήμερα να εκδοθεί, το ΤΑΙΠΕΔ, προφανώς θα αναμένει να λάβει στα χέρια… του την απόφαση και ανάλογα με αυτή να πράξει.
Latest News
Η United Airlines επεκτείνει τις πτήσεις από Αθήνα προς Ν. Υόρκη και Ουάσινγκτον
Η αεροπορική εταιρεία αυξάνει τις πτήσεις από την Ελλάδα σχεδόν κατά 25% το 2024
Ποιος είναι ο νέος Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων στην Ζυθοποιία Μακεδονίας - Θράκης
Το βιογραφικό του νέου διευθυντή
Στη διαιτησία η ΔΕΠΑ Εμπορίας για την τιμή του φυσικού αερίου της Gazprom
Στα 400 εκατ. το ποσό που διεκδικούν οι Ρώσοι – Θέμα σύμβασης εγείρει η ΔΕΠΑ Εμπορίας
Επιστολή Καφούνη σε Θεοχάρη, Πιτσιλή για την διασύνδεση POS - Ταμειακών: Tα 7 ζητήματα που ταλαιπωρούν την αγορά
«Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν τι να κάνουν για να αποφύγουν τα υπερβολικά και εξοντωτικά πρόστιμα», επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΣΑ
«Κάποιοι πήγαν να καταστρέψουν ένα διαμάντι» - Τι είπε ο Δ. Κουτσολιούτσος στη δίκη της Folli Follie
Η δίκη για την υπόθεση των παραποιημένων ισολογισμών στην εταιρεία συνεχίζεται
Άνοιξαν... ελαφρώς την κάνουλα της χορήγησης δανείων οι τράπεζες
Πώς κινήθηκαν τα δάνεια προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις για τον δεύτερο μήνα του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος
Πάνω από 1 δισ. «σήκωσαν» οι Έλληνες από τις καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος για τις καταθέσεις νοικοκυριών και επιχειρήσεων
Βελτίωση μεγεθών για την Premia - Πώς διαμορφώθηκε το χαρτοφυλάκιό της
Σημαντική ήταν η αύξηση εσόδων κατά 26% και η αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας (Adjusted EBITDA) κατά 62% σε ενοποιημένη βάση, σε σχέση με το 2022
Bloomberg: Πράσινο φως από ΕΚΤ για τα μερίσματα των ελληνικών τραπεζών
Oι αποδόσεις των μετόχων ωστόσο θα είναι μικρότερες από ό,τι είχαν ζητήσει οι διοικήσεις των τραπεζών, σύμφωνα με το δημοσίευμα
Η τριετία που «άλλαξε» την ΦΑΓΕ - Η εκτόξευση των κερδών και οι νέοι σκόπελοι
Η γαλακτοβιομηχανία της οικογένειας Φιλίππου, ετοιμάζεται μέχρι το 2027 να υποδεχτεί τη νέα μονάδα παραγωγής επί ολλανδικού εδάφους