Στην προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων ταξιδιωτών στη χώρα μας σε μια χρονιά κατά την οποία οι διακυμάνσεις θεωρούνται ένα το κρατούμενο, εστιάζει η νέα δυναμική καμπάνια «Sunshine Discount» η οποία υλοποιήθηκε μέσα από στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Aegean.

Αυτό ανέφεραν κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου όπου παρουσιάστηκε το περιεχόμενο και οι στόχοι της καμπάνιας από τον γενικό γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη και τη Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, κ. Mαρίνα Σπυριδάκη.

Η καμπάνια απευθύνεται σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες, λαμβάνει υπόψη στα χαρακτηριστικά της ζήτησης που θα κυριαρχήσουν το 2021, δηλαδή τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last minute) και έχει σκοπό να πείσει τους αναποφάσιστους Ευρωπαίους.

Ενθαρρυντικά πρώτα μηνύματα

Η καμπάνια «τρέχει» ήδη δύο εβδομάδες με ενθαρρυντικά πρώτα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατήσεων, κυρίως από Γερμανία και Γαλλία, και θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, προωθώντας το ελληνικό καλοκαίρι και τα φθινοπωρινά ταξίδια στην Ελλάδα και το city break.

Τα βίντεο και τα δυναμικά μπάνερ παρουσιάζουν τη θερμοκρασία στη χώρα του υποψήφιου επισκέπτη συγκρίνοντάς την σε πραγματικό χρόνο με τη θερμοκρασία στην Ελλάδα.

Από τη σύγκριση αυτή θα προκύπτει έκπτωση στο αεροπορικό εισιτήριο μέσω της Aegean. Οι ταξιδιώτες θα παραπέμπονται στο site της Aegean όπου θα κερδίζουν εκπτώσεις στα εισιτήριά τους.

Ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι η καμπάνια «κουμπώνει» στο πλάνο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με την η Aegean εταίρο στην προσπάθεια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού. Επιπλέον, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η καμπάνια θα πάει καλά παρά τις διακυμάνσεις και τα πάνω-κάτω που αναμένονται αυτή τη σεζόν, καθώς ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που θα επικρατήσουν φέτος στα ταξίδια αλλά και στη στρατηγική του ΕΟΤ καταρτίζοντας τις διαφημιστικές προβολές: στο απρογραμμάτιστο ταξίδι της τελευταίας στιγμής, στην απόφαση για μακροχρόνιες καμπάνιες και στο ότι μπορεί να γίνεται επιλογή προβολής σε συγκεκριμένες χώρες και ομάδες ταξιδιωτών.

Η κ. Σπυριδάκη τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, ώστε να κάνουν κράτηση. Επίσης, υπογράμμισε ότι λόγω της δυναμικής φύσης της, μπορεί να προσαρμόζεται και να μετατοπίζεται σε συγκεκριμένες αγορές, ανάλογα με τις εξελίξεις. Απαντά δε συναισθηματικά στον τρόπο με τον οποίο φαίνεται ότι θα αντιδράσει ο ταξιδιώτης αυτή τη χρονιά.

Παράλληλα, η Aegean έχει διαμορφώσει το πρόγραμμα πτήσεων ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη άφιξη των ταξιδιωτών στα νησιά, χωρίς στάσεις ενώ το Digital Green Certificate και η πρόοδος των εμβολιασμών θα συμβάλουν σε μια ομαλή τουριστική πορεία το 2021, σημείωσε η κ. Σπυριδάκη.

Διμερείς συμφωνίες με χώρες εκτός ΕΕ

Όσον αφορά τις χώρες εκτός ΕΕ, ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι η Ελλάδα προχωρά σε ενέργειες και διμερείς συμφωνίες για την εισροή επισκεπτών από αυτές, όπως η έγκριση του ρωσικού εμβολίου.

Τέλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2021 θα είναι μια καλύτερη χρονιά και εάν επιτευχθούν διπλάσια έσοδα από εκείνα του 2020 που ανήλθαν στο 20% των εσόδων του 2019 θα είναι ικανοποιητικό αποτέλεσμα υπό τις παρούσες συνθήκες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott