Σε λίγο καιρό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν πιο φθηνά από ό,τι τα αντίστοιχα με κινητήρες diesel και βενζίνης, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε ο Bloomberg.
Η ίδια επικεντρώνεται στις τάσεις που επικρατούν σήμερα στην αγορά και κυρίως, στο γεγονός ότι μειώνεται συνεχώς το κόστος των μπαταριών για τα ηλεκτρικά, λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας σε αυτόν τον τομέα, αλλά και της μαζικοποίησης της παραγωγής τους.
Όπως λοιπόν τονίζεται από την έρευνα, σε σχέση με το 2010 σήμερα το κόστος της μπαταρίας ανά kWh έχει μειωθεί κατά 85%, και αναμένεται κάθε χρόνο να μειώνεται ακόμη περισσότερο.
Το αποτέλεσμα αυτών είναι ότι μεχρι το 2025, αναμενεται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κοστίζουν λιγότερο από τα σημερινά εσωτερικής καύσης (diesel, βενζίνης).
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση της παραγωγής των ηλεκτρικών, αλλά και την αύξηση των πωλήσεών τους λόγω της εισόδου στην αγορά συνεχώς νέων μοντέλων του είδους, αναμένεται να μας φέρει μέσα στην επόμενη 5ετία στο σημείο όπου ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι πιο φθηνό να αγοραστεί από ένα diesel ή βενζινοκίνητο.
Value for money
Εάν σε αυτό συμπεριλάβουμε και το έτσι κι αλλιώς μειωμένο κόστος χρήσης των ηλεκτρικών (δεν απαιτούν service στα μηχανικά τους μέρη και παράλληλα, η συντήρησή τους είναι πιο αραιή), τότε ο Bloomberg τονίζει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκτούν ένα μεγάλο πλεονέκτημα στο πεδίο του Value for Money.
Εκτός από αυτό το κομμάτι, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 2040 οι πωλήσεις των επιβατικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ξεπερνούν τις μισές (57%) όλων των αυτοκινήτων που θα πωλούνται στον πλανήτη μας, ενώ αντίστοιχο ποσοστό θα έχουν και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών.
Εκτόξευση
Σε νούμερα, αυτό σημαίνει ότι μέχρι το 2040 οι παγκόσμιες πωλήσεις των ηλεκτρικών θα εκτοξευθούν στα 56 εκατομμύρια, από 2 εκατομμύρια που αναμένεται να είναι φέτος, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με μοτέρ βενζίνης ή diesel, που θα πέσουν στα 42 εκατομμύρια, από 85 εκατομμύρια το 2018.
Σημαντικό στοιχείο σε αυτή την αύξηση των πωλήσεων θα παίξει και το περίφημο car sharing, οι υπηρεσίες δηλαδή διαμοιρασμού των αυτοκινήτων, οι οποίες αναμένεται να εμφανίσουν μεγάλη άνοδο μέσα στα επόμενα χρόνια έναντι των παραδοσιακών λιανικών πωλήσεων και γενικότερα της κατοχής ενός αυτοκινήτου.
Τέλος, η αγορά της Κίνας θα συνεχίσει να είναι ο leader στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αντιπροσωπεύοντας μέχρι το 2025 το 48% των παγκόσμιων ταξινομήσεών τους. Ωστόσο, το 2040 αναμένεται το μερίδιο αυτό να πέσει στο 26%, λόγω της επικείμενης αύξησης των πωλήσεων των αυτοκινήτων του είδους σε Ευρώπη και Η.Π.Α.
Latest News
Τι είπε το Νο3 της Κίνας για τις επενδύσεις στο «Νταβός της Ασίας»
Η Κίνα στοχεύει να αποτελέσει ισχυρή κινητήρια δύναμη για την ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας
Πόσο κόστισε στις πολυεθνικές η έξοδος από την Ρωσία - Τα αντίποινα στον Πούτιν
Περίπου 1.000 επιχειρήσεις έχουν αποχωρήσει από την Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία και την πολεμική σύρραξη
Ποιος πρέπει να πληρώσει για την κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη
Η γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1970 για περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, αλλά το κόστος της ανοικοδόμησής της θα μπορούσε να είναι δεκαπλάσιο της αρχικής της τιμής
Επιβίωση ή ευημερία - Οι επιλογές της Macy's
Ο Tony Spring, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι μόλις τον περασμένο μήνα, παραμένει βέβαιος ότι το πολυκατάστημα εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη ζωή των καταναλωτών - Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για το μέλλον;
Στα 58,4 δισ. ο τζίρος της βιομηχανίας του σεξ - Οι περιζήτητες θέσεις εργασίας «λευκού κολλάρου»
Με τον σημερινό ρυθμό ανάπτυξής της η βιομηχανία «ψυχαγωγίας ενηλίκων» εκτιμάται ότι θα εκτιναχθεί στα 96,2 δισ. δολάρια το 2032
Πως οι Σουηδοί κινδύνευσαν να χάσουν συντάξεις
Κακές επενδυτικές αποφάσεις, αποχωρήσεις στελεχών και κρατικές έρευνες απασχολούν την κοινή γνώμη
Πώς θα μετρήσει ένα δικαστήριο των ΗΠΑ το κόστος των εγκλημάτων του Sam Bankman-Fried;
O δικαστής θα κρίνει πόσο κόστισαν οι ενέργειές του στους επενδυτές και τους πελάτες του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων FTX
Η Αμερική δεν έχει γέφυρες, λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους και σιδηροδρόμους
Το δυστύχημα στη Βαλτιμόρη φέρνει στην επικαιρότητα τις απαρχαιωμένες υποδομές – Επιταχύνεται το πρόγραμμα επενδύσεων $1,2 τρισ. του Μπάιντεν
Πρώτα ο Πούτιν, τώρα ο Σι, μετά ο Τραμπ; H Ευρώπη βάλλεται από παντού
Πανταχόθεν βάλλεται το τελευταίο διάστημα η χειμαζόμενη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
JP Morgan: Η ακρίβεια θα παραμείνει και το 2024
Οι πιέσεις που οδήγησαν στην μερική αποκλιμάκωση των τιμών καταναλωτή τους προηγούμενους μήνες σταδιακά θα εξανεμιστούν