Το TikTok φέρεται να σχεδιάζει την ενσωμάτωση δυνατότητας αγορών εντός της εφαρμογής για brands στην Ευρώπη, ελπίζοντας έτσι να προσελκύσει τους νεαρότερους σε ηλικία καταναλωτές.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η λειτουργία e-shopping του TikTok βρίσκεται στα πρώτα στάδια σχεδιασμού και προφανώς δεν υπάρχει ακόμα σαφές χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα. Ωστόσο, το δημοσίευμα κάνει λόγο για ένα από τα brands που έχουν πρόσβαση στην πρότυπη λειτουργία – την εταιρεία ρουχισμού Hype – η οποία επιβεβαιώνει από την πλευρά της την ύπαρξη των δοκιμών, χωρίς να μπαίνει σε λεπτομέρειες.
Το Bloomberg υποστηρίζει ότι είχε πρόσβαση στα πρώτα screenshots του αρχικού TikTok Shop με τα προϊόντα της Hype και αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα ότι η λειτουργία μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με όσα βλέπει ένας χρήστης στο Instagram feed του. Το «κατάστημα» στην ουσία θα λειτουργεί μέσω της σελίδας του brand και εκεί θα εμφανίζονται φωτογραφίες των προϊόντων μαζί με τιμές διάθεσης.
Προφανώς και το TikTok θέλει να κερδίσει ένα μέρος από την ευρύτερη πίτα του «social commerce», δηλαδή των εμπορικών δραστηριοτήτων μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης. Ορισμένοι αναλυτές εκτιμούν ότι έως το τέλος του 2020 δαπανήθηκαν στις ΗΠΑ περί τα 475 δισεκατομμύρια δολάρια, σε τέτοιου είδους δραστηριότητες, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2021 το ποσό αυτό θα φτάσει στα 585 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι το TikTok άργησε σχεδόν τρία χρόνια να προσπαθήσει να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητές του. Το 2019, η εταιρεία ρουχισμού Levi’s ήταν μία από τις πρώτες που χρησιμοποιήσαν το TikTok, βάζοντας ένα πλήκτρο «shop now» στην διαφήμισή της, το οποίο σε έστελνε απευθείας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.
Οι πρώτες δοκιμές του TikTok με αντίστοιχες λειτουργίες ξεκίνησαν το 2020, με τη διαφορά ότι τα κέρδη μοιράζονταν μεταξύ της πλατφόρμας και του διαφημιζόμενου. Ακολούθησαν οι συμφωνίες με αρκετές εμπορικές φίρμες για την διαφημιστική προβολή αυτής της μορφής.
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ αυτής της μορφής ηλεκτρονικού εμπορίου και αυτού που περιγράφει το Bloomberg είναι ότι πλέον η αγορά θα γίνεται εντός της εφαρμογής του TikTok και δεν θα υπάρχει παραπομπή στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάποιου διαφημιζόμενου.
Latest News
Σε κίνδυνο το 40% των θέσεων εργασίας από την ΑΙ - Τι δείχνει έρευνα του ΔΝΤ
Τα οφέλη από τη χρήση της AI είναι ζητούμενο αν θα διαχυθούν σε όλη την οικονομία ή θα τροφοδοτήσουν την κοινωνική και οικονομική ανισότητα
Αντίστροφη μέτρηση για Apple στην Ινδία - Μετά τα iPhone, συναρμολογεί και τα AirPods
Τα ασύρματα ακουστικά AirPods θα ξεκινήσει να παράγει η Αpple στην Ινδία για πρώτη φορά στις αρχές του επόμενου έτους
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Η Databrics πολύ κοντά σε ρεκόρ χρηματοδότησης venture capital, συνολικής αξίας 9,5 δις δολ.
Η αμερικανική Databricks, εταιρεία λογισμικού, αποτιμάται σε πάνω από 60 δισ. δολάρια, σύμφωνα με πηγές
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Βόλτα στο διάστημα μέσω… Μεγάλης Ελλάδας
Η διαστημική εταιρεία του Ρίτσαρντ Μπράνσον σχεδιάζει ταξίδια σε ύψος 85 χλμ από την αεροπορική βάση του Γκροτάλιε της Ιταλίας
Πρώτο... δωράκι Tραμπ υπέρ Μασκ - Ποια ρύθμιση καταργεί προς όφελος της Tesla
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, δαπάνησε περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια βοηθώντας τον Τραμπ να εκλεγεί πρόεδρος τον Νοέμβριο
Πρόστιμο 75 εκατ. δολ. από την Τουρκία στην Google
Η μη συμμόρφωση θα έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω καθημερινά πρόστιμα - Η Google μπορεί να ασκήσει έφεση
Αντίστροφη μέτρηση για το digital economy forum 2024 του ΣΕΠΕ
Ποιοι θα πλαισιώσουν το συνέδριο του ΣΕΠΕ, ποιες είναι οι βασικές θεματικές ενότητες της διοργάνωσης
Η Κίνα σφίγγει τον κλοιό στο κυβερνοέγκλημα του χρηματοπιστωτικού τομέα
Η Υπηρεσία Κυβερνοχώρου δεσμεύτηκε για τη συνέχιση των προσπαθειών καταπολέμησης της ηλεκτρονικής απάτης στην Κίνα