Τα γερμανικά ΜΜΕ εξακολουθούν να καλύπτουν το επικείμενο άνοιγμα του ελληνικού Τουρισμού, ενώ η υπό προϋποθέσεις κατάργηση της υποχρεωτικής καραντίνας για όσους επιστρέφουν στην Γερμανία δημιουργεί κλίμα προσμονής για διακοπές.

Ο ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός RTL σε εκτενές ρεπορτάζ για την σταδιακή χαλάρωση των μέτρων στους τουριστικούς προορισμούς, παρουσιάζει την Ελλάδα και την Ισπανία ως «άγκυρες» του τουριστικού κλάδου. «Η ταξιδιωτική βιομηχανία επικεντρώνεται επί του παρόντος σε δύο χώρες, την Ελλάδα και την Ισπανία», αναφέρει ο ειδικός του σταθμού για θέματα Τουρισμού, Ραλφ Μπένκε: «Η Ελλάδα ήταν πέρυσι ένας από τους νικητές της σεζόν και τα πήγε πολύ καλά, παρ’ όλο που ήταν χρονιά με κορωνοϊό.

Η τουριστική βιομηχανία βασίζεται απολύτως στην Ελλάδα και την Ισπανία. Είναι οι δύο άγκυρες του κλάδου, όπου υπάρχουν πάρα πολλά ξενοδοχεία και όπου αντιλαμβάνεται κανείς ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες. Και αυτό είναι σημαντικό για τους ανθρώπους, προκειμένου να γνωρίζουν ότι υπάρχει κάποια δυνατότητα επιλογής», επισημαίνει ο κ. Μπένκε και εξηγεί ότι «στην Ελλάδα η προοπτική είναι τόσο καλή επιπλέον επειδή η κυβέρνηση καταβάλλει έντονη προσπάθεια να εμβολιαστούν οι κάτοικοι στα τουριστικά νησιά, αλλά και οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό». Ο ίδιος ωστόσο, απευθυνόμενος στους υποψήφιους τουρίστες, προειδοποιεί ότι ούτε το φετινό καλοκαίρι θα είναι όπως παλιότερα. «Δεν θα πρόκειται για διακοπές όπως τις γνωρίζαμε, για αυτό θα πρέπει κανείς να ενημερώνεται», τονίζει.

Στο ρεπορτάζ αναφέρεται ακόμη ότι στην Ελλάδα οι αριθμοί των κρουσμάτων είναι ακόμη υψηλοί, αλλά εμβολιάζονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι. «Ειδικά τα νησιά, που είναι δημοφιλή στους τουρίστες, αποτελούν το επίκεντρο της εκστρατείας εμβολιασμού», ο οποίος, όπως αναφέρει το Δίκτυο RND, θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου. Στην έρευνα του RTL επισημαίνεται ακόμη ότι οι προβλέψεις των ειδικών είναι φέτος αρνητικές για την Τουρκία, την Βουλγαρία και την Αίγυπτο, αλλά και για την Κροατία.

Στην ανταπόκριση του RND παρατίθενται όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με το άνοιγμα του τουρισμού στην Ελλάδα, οι κανόνες που θα ισχύουν για την είσοδο στη χώρα, αλλά και όλα τα στοιχεία σχετικά με την λειτουργία των επιχειρήσεων εστίασης, των αρχαιολογικών χώρων και των μουσείων. Όπως επισημαίνεται, από αύριο ξεκινά και η TUI τις πτήσεις προς την Κρήτη, τη Ρόδο, την Κέρκυρα και την Κω. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται και εδώ στον εμβολιασμό του πληθυσμού των νησιών, αλλά και στην εκτίμηση ότι μέχρι το τέλος Ιουνίου ο μισός πληθυσμός των ενηλίκων της χώρας αναμένεται να έχει εμβολιαστεί μία φορά και πάνω από το 30% δύο φορές.

Η εφημερίδα BILD, σε δημοσίευμα υπό τον τίτλο «Αυτό δίνει ελπίδα για διακοπές!», αναφέρεται στο υπό προετοιμασία γερμανικό ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού. Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, το πιστοποιητικό θα χρησιμεύει ως απόδειξη πλήρους προστασίας μέσω εμβολιασμού, ενώ θα μπορεί να παρουσιάζει και τα επίσημα αρνητικά αποτελέσματα εξετάσεων για κορονοϊό – αλλά όχι των αυτοδιαγνωστικών τεστ. Επιπλέον, η εφαρμογή CovPass για τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα θα χρησιμεύει ως απόδειξη ανάρρωσης από την Covid-19.

Σύμφωνα με την BILD, το εγχείρημα βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος και αναμένεται να είναι έτοιμο πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές. Δυσκολίες αναμένεται ωστόσο να παρουσιαστούν λόγω του γεγονότος ότι τα δεδομένα των πλήρως εμβολιασμένων Γερμανών δεν έχουν καταγραφεί ηλεκτρονικά, οπότε οι εμβολιασμένοι θα πρέπει πιθανότατα να προσέλθουν εκ νέου στο κέντρο εμβολιασμού προκειμένου να παραλάβουν τον ειδικό κωδικό, ο οποίος θα «διαβάζεται» από την εφαρμογή. Όπως αναφέρει η εφημερίδα, κατά τον έλεγχο π.χ. σε αεροδρόμια, στην εφαρμογή θα εμφανίζεται μόνο ένα πράσινο ή κόκκινο σήμα με το ονοματεπώνυμο, χωρίς ωστόσο να δείχνει εάν η ανοσία του κατόχου οφείλεται σε εμβολιασμό, αρνητικό τεστ ή ανάρρωση από τη νόσο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott