Η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα που επεβλήθησαν έφεραν σημαντικές αλλαγές στις δημοπρασίες έργων τέχνης, με τους μεγάλους οίκους δημοπρασιών να επιδιώκουν να προσαρμοστούν με την ψηφιακή εκδοχή της διαδικασίας.

Και μπορεί οι διαδικτυακοί πλειστηριασμοί για έργα τέχνης να διεξάγονται τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια, ωστόσο τα ακριβά έργα του Sotheby’s και του Christie’s επέλεγαν την κατ’ ιδίαν διαδικασία.

Η πανδημία το άλλαξε όλο αυτό, αναγκάζοντας τους δύο αυτούς οίκους, κι άλλους αντίστοιχους να φιλοξενούν διαδικτυακές δημοπρασίες από τις αίθουσες του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης, του Χονγκ Κονγκ κ.λπ.

Μέσα στη νέα αυτή πραγματικότητα το Instagram διαδραματίζει έναν ιδιότυπο ρόλο.

Το Instagram δίνει παλμό στον κόσμο δημοπρασιών έργων τέχνης.

Αυτό το γεγονός δεν διέφυγε από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του Sotheby’s, τον Charles Stewart, ο οποίος σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του οίκου στο μέσο αυτό.

Με περισσότερους από 1,4 εκατομμύρια followers, ο Sotheby’s έχει σοβαρή επιρροή στο Instagram. Η νέα του στρατηγική περιλαμβάνει τη χρήση όλων των διαφορετικών μορφών της εφαρμογής με τακτικά διαδικτυακά σεμινάρια που φιλοξενούνται στο IGTV και τη χρήση Reels για τη λήψη στιγμιότυπων πίσω από τα παρασκήνια .

Αλλά και ο οίκος Christie’s λαμβάνει σοβαρά υπόψη την παρουσία του στο Instagram και έχει περισσότερους από 930.000 ακολούθους. Χρησιμοποιεί IGTV, Stories και IG Live για να φιλοξενεί τακτικά ερωτηματολόγια και κουίζ τέχνης και για να δημοσιεύει αποτελέσματα πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο.

«Έχουμε δει μια αξιοσημείωτη αύξηση στην εμπλοκή στο Instagram, το οποίο συνεχίστηκε καθώς αυξήσαμε τις διαδικτυακές μας πωλήσεις και τις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ», λέει η Susan Davies, διευθύντρια κοινωνικών μέσων του οίκου για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus