Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση μεταξύ της ΜΟΔ ΑΕ και του Δήμου Θερμαϊκού για την εκπόνηση της μελέτης και την κατάρτιση των τεχνικών δελτίων για την κατασκευή μαρίνας στον Δήμο Θερμαϊκού.

Το παραπάνω ανακοίνωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη σημερινή του επίσκεψη στη Νέα Μηχανιώνα.

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Πρόεδρος της ΜΟΔ, κ. Γιώργος Παπαδημητρίου και ο Δήμαρχος Θερμαϊκού, κ. Γιώργος Τσαμασλής, παρουσία μεταξύ άλλων και του Βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης, πρ. Υπουργού Μακεδονίας – Θράκης, κ. Θόδωρου Καράογλου.

Η ΜΟΔ θα αναλάβει πλήρως την κατάρτιση των μελετών και των τεχνικών δελτίων για τη μελέτη, έτσι ώστε να προχωρήσει το συντομότερο δυνατόν στο διαγωνισμό με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και να προχωρήσει αυτό το έργο ώστε να γίνει πραγματικότητα.  «Σήμερα λοιπόν ξεκινάμε το πρώτο βήμα και σε λίγα χρόνια, κύριε Δήμαρχε, θα είμαστε εδώ για να το εγκαινιάσουμε», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

Διευκρίνισε δε, ότι οι μελέτες για την κατασκευή του έργου ενδεχομένως να ολοκληρωθούν εντός του 2021, ώστε το πρότζεκτ να δημοπρατηθεί εντός του 2022.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Γεωργιάδης επισήμανε ότι στα επόμενα χρόνια η Ελλάδα αναμένεται να είναι η πρωταθλήτρια της ΕΕ στην ανάπτυξη. “Γυρίζουμε σελίδα, αφήνουμε πίσω μας την πανδημία”, τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε: “προχωράμε για να κατακτήσουμε ένα λαμπρό μέλλον”.

Στο πλαίσιο αυτό και μεταξύ των πολλών έργων που θα γίνουν στη χώρα, ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε: “θα ήταν αδικία αυτός ο υπέροχος δήμος, ο δήμος Θερμαϊκού να μείνει πίσω, και να μην απολαύσει ένα σημαντικό έργο που θα αλλάξει εντελώς το παραλιακό μέτωπο της περιοχής και τις δυνατότητες της”.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θερμαϊκού, Γιώργος Τσαμασλής δήλωσε ότι οραματίζεται τη δημιουργία τουλάχιστον 200 θέσεων ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών, ώστε να είναι η μαρίνα οικονομικά βιώσιμη, αλλά και τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση του αλιευτικού καταφυγίου. Όπως είπε, η σκέψη είναι η επέκταση του υφιστάμενου λιμενοβραχίονα προς τα βορειοδυτικά, για τη δημιουργία της μαρίνας τουριστικών σκαφών.

Μάλιστα, σημείωσε ότι ήδη καταγράφεται έντονο το ενδιαφέρον για ελλιμενισμό σκαφών από ιστιοπλόους και ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής, “καθώς ο χρόνος πλεύσης από τη Μηχανιώνα ως τη Μαρίνα Αρετσούς είναι δύο ώρες”.

Χρηματοδότηση

Αναφορικά με τη χρηματοδότηση, ο ίδιος ανέφερε πως «Έχουμε εξασφαλίσει ένα ποσό που είναι ως 2 εκατομμύρια. Θα χρησιμοποιήσουμε εδώ αυτό που χρειάζεται».

Για τη χρηματοδότηση του έργου από αναπτυξιακά προγράμματα τόνισε χαρακτηριστικά: «Πρώτα από όλα, όπως ξέρετε, σε ένα έργο το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι μελέτη για να ξέρουμε για πόσα λεφτά μιλάμε. Αυτή τη διαδικασία ξεκινάμε από σήμερα. Την Δευτέρα εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της ΜΟΔ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την εκπόνηση αυτής της μελέτης. Όταν σε λίγο καιρό θα την έχουμε στα χέρια μας και θα ξέρουμε γιατί ποσό πρόκειται, θα το εντάξουμε είτε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων μέσω της Περιφέρειας, είτε στο νέο ΕΣΠΑ το οποίο σχεδιάζουμε και από το τέλος του χρόνου θα αρχίσει να υλοποιείται.Σήμερα ήρθαμε εδώ για να κάνουμε το πρώτο βήμα. Να το θυμάστε και να το σημειώνετε γιατί εμένα μου αρέσει το αποτέλεσμα και από την ώρα που το ξεκινάμε θα τελειώσει».

Τέλος, για τη μαρίνα Καλαμαριάς ανέφερε: «Είμαστε υπέρ του να γίνει το έργο αυτό και να προχωρήσει και πιστεύω ότι είναι αναπτυξιακό. Ξέρω ότι υπάρχουν και διάφορες άλλες γνώμες στην τοπική κοινωνία. Δεν θέλω εγώ να εμπλακώ σε μία τοπική διαμάχη. Εφόσον η τοπική κοινωνία θέλει να το κάνει και ο Δήμαρχος το υποστηρίζει, πιστεύω θα είναι καλό για την πόλη. Άρα είμαστε σε αυτή την πλευρά».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Λιμάνια
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα