Στρατηγικής σημασίας με το βλέμμα στο μέλλον για το Νότιο Αιγαίο και για τη χώρα γενικότερα, χαρακτηρίζεται η υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, Cisco και ΟΝΕΧ, με σκοπό τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Θαλάσσιας Τεχνολογίας & Καινοτομίας, η οποία θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της προσεχούς Πέμπτης, 27 Μαΐου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία σημαντικής εκπροσώπησης της κυβέρνησης και των προξενικών αρχών.
Η δημιουργία του Διεθνούς Κέντρου Θαλάσσιας Τεχνολογίας & Καινοτομίας στο νησί της Σύρου , ανακοινώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο από τον παγκόσμιο κολοσσό της πληροφορικής Cisco σε συνεργασία με την ONEX Neorion Shipyards, στόχος του οποίου είναι να παρέχει στις επιχειρήσεις μια ευρεία σειρά τεχνολογικών εργαλείων για την ενίσχυση τόσο της οικονομικής όσο και της περιβαλλοντολογικής βιωσιμότητας τους.
Δεδομένης της μεγάλης τεχνογνωσίας, εμπειρίας και ηγετικής θέσης της Ελλάδας στον κλάδο της Ναυτιλίας και συνειδητοποιώντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο Ναυτιλιακό τομέα υστερεί, εν συγκρίσει με άλλους τομείς, η Cisco και η ΟΝΕΧ με χαρά καλωσόρισαν την απόφαση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου να συμμετέχει, μέσω του Αναπτυξιακού της Οργανισμού ῾῾Κ2 Α.Ε.῾῾, ως συνιδρυτής και αρωγός στην υλοποίηση του εν λόγω Κέντρου. Η τριμερής αυτή συνεργασία θα επισφραγιστεί στις 27 Μαΐου 2021 και ώρα 14:30 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με την υπογραφή σχετικού μνημονίου συνεργασίας και ίδρυσης του Κέντρου Τεχνολογίας, από τους Γ. Χατζημάρκο, Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Α. Τσιμπούκη, Γενικό Διευθυντή της Cisco Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας και Πορτογαλίας και Π. Ξενοκώστα, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ONEX Neorion Shipyards
Καθώς η Ελλάδα αποτελεί μια παραδοσιακή δύναμη στη θαλάσσια δραστηριοποίηση τόσο σε εμπορικό όσο και αμυντικό επίπεδο, στη νέα ψηφιακή εποχή θα διακριθεί για το άνοιγμά της σε καινοτόμες ιδέες, τεχνολογικά επιτεύγματα, ανταλλαγή, δημιουργία και μεταλαμπάδευση τεχνογνωσίας, και ειδικά μέσω της ενθάρρυνσης τέτοιων πρωτοβουλιών από κοινού ιδιωτικών επιχειρήσεων, ελληνικών και ξένων, και δημοσίου. Σύντομα, το Διεθνές Κέντρο Θαλάσσιας Τεχνολογίας & Καινοτομίας δεν θα αποτελεί μόνο κύριο πυλώνα σε υπηρεσίες Managed Services Offerings, αλλά θα είναι, επίσης, ένας κόμβος θαλάσσιας καινοτομίας, με σχέδια ανάπτυξης τεχνολογιών που θα ‘’αλλάζουν τα δεδομένα’’ μέσω ενός οικοσυστήματος, ψηφιακών συνεργατών, ακαδημαϊκών ιδρυμάτων, επιστημονικών συνεργατών, Start-up επιχειρήσεων, που θα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, των πελατών της και της ναυτιλιακής βιομηχανίας σε γενικότερο επίπεδο.
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κατά την διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου, δήλωσε σχετικά:
«Ενώνουμε τις δυνάμεις μας σε μια στρατηγική συνεργασία με την Cisco και την ONEX . Την ερχόμενη Πέμπτη στο Μέγαρο Μουσικής βάζουμε μια υπογραφή η οποία έχει να κάνει με το μέλλον των νησιών μας, πώς πιστεύουμε ότι θα γίνει καλύτερο, πιο φωτεινό. Θέλουμε στα νησιά μας να υπάρχει ένα hub στο οποίο, start–up επιχειρήσεις , ιδέες φρέσκιες από λαμπρά μυαλά νέων επιστημόνων που μέχρι χθες αναζητούσαν διεξόδους στο εξωτερικό, να βρουν στη χώρα μας το περιβάλλον που θα τους επιτρέψει να σχεδιάσουν, να υλοποιήσουν τις ιδέες τους και να δημιουργήσουν καινοτόμες εφαρμογές πληροφορικής που αφορούν στη θαλάσσια οικονομία. Κι εμείς, ως Περιφέρεια, δεν θα είμαστε μόνο θεατές εξελίξεων αλλά θα περάσουμε στη θέση των διαμορφωτών των εξελίξεων».
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία