Δυο ακόμη capesize πλοία παρέλαβε η Seanergy Maritime Holdings Corp. που αποτελούν μέρος των αγορών που έχουν ήδη ανακοινωθεί. Οι παραλαβές αφορούν στο Capesize M/V Patriotship, χωρητικότητας 181.709 dwt και κατασκευής 2010 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας και στο Capesize M/V Tradership, 176.925 dwt, κατασκευής 2006 στο ναυπηγείο Namura Shipbuilding Co., Ltd της Ιαπωνίας. Η Εταιρεία έχει ήδη 15 Capesize πλοία στο δυναμικό της, ενώ εντός Αυγούστου αναμένει ακόμα ένα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του στόλου της στα 18 capeseize πλοία.
Παράλληλα αξιοποιώντας τα υψηλά επίπεδα της αγοράς, η εισηγμένη στον Nasdaq ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία, συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Patriotship διάρκειας 12 με 18 μήνες με διεθνούς φήμης ναυλωτή και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.000 δολάρια, ενώ ναύλωσε το M/V Tradership σε άλλο διεθνή ναυλωτή με ημερήσιο ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. Και τα δύο πλοία ξεκινούν άμεσα τις ναυλώσεις τους.
Η Εταιρεία είναι σε τελική ευθεία για συμφωνία με μεγάλο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία, το οποίο αναμένεται να χρηματοδοτήσει μέρος της αξίας του M/V Patriotship με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε, μεταξύ άλλων ότι μετά την παραλαβή του 14ου και του 15ου Capesize πλοίου μας και την ταυτόχρονη έναρξη χρονοναύλωσης τους, επεκτείνουμε τις στρατηγικές μας συνεργασίες, με δύο ακόμα διεθνούς φήμης ναυλωτές, όσο και με νέο χρηματοδοτικό οργανισμό στην Ασία. Μετά την παράδοσή του M/V Patriotship και του M/V Tradership, το 87% του στόλου μας είναι χρονοναυλωμένο σε μεσο-, μακροπρόθεσμα time charters.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda