Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τις δοκιμές προβολής διαφημιστικού περιεχομένου που θα εμφανίζονται στο Oculus, τη μάσκα εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας.
Τον Μάιο, η εταιρεία είχε πει ότι θα ξεκινούσε την προβολή διαφημίσεων μέσω της mobile εφαρμογής του Oculus, αλλά με την ανακοίνωση της Τετάρτης είναι η πρώτη φορά που η μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει ότι θα προβάλει τις διαφημίσεις «μέσα» στη μάσκα VR.
Το διαφημιστικό περιεχόμενο στο Oculus θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο παιχνίδι βολών Blaston της Resolution Games, ενώ διαφημίσεις θα ξεκινήσουν να εμφανίζονται και σε δύο ακόμη εφαρμογές του Oculus εντός των επόμενων εβδομάδων, σύμφωνα με το Facebook.
Οι διαφημίσεις στη μάσκα Oculus θα μπορούσε να είναι ένα σημαντικό βήμα για τη Facebook, η οποία συλλέγει το 97% των εσόδων της από τις διαφημίσεις. Προς το παρόν αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται πρωτίστως στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, δηλαδή στο Facebook και στο Instagram.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εν λόγω διαφημίσεις θα προσφέρουν νέους τρόπους στους δημιουργούς λογισμικού να παράγουν έσοδα. Οι νέες διαφημίσεις θα ακολουθούν τους κανόνες διαφημιστικής προβολής του Facebook και θα δίνουν στους χρήστες τον ίδιο βαθμό ελέγχου με αυτόν που ισχύει στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει ότι θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα να «κρύβεις» συγκεκριμένες διαφημίσεις ή να «κρύβεις» περιεχόμενο από συγκεκριμένους διαφημιζόμενους.
Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν μέσω της επιλογής «Why am I seeing this ad?» να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για τη διαφήμιση που τους εμφανίζεται.
Τέλος, στην ανακοίνωση της εταιρείας, διευκρινίζεται ότι οι διαφημίσεις δεν θα βασίζονται σε δεδομένα που είναι αποθηκευμένα τοπικά στη μάσκα του χρήστη, δηλαδή σε εικόνες από τους αισθητήρες της συσκευής ή οποιαδήποτε άλλη εικόνα που βρίσκεται εκεί αποθηκευμένη.
Latest News
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη
Η Apple φέρνει το ChatGPT στα iPhone και τα Mac - To Siri αποκτά AI
To chatbot τεχνητής νοημοσύνης θα ενεργοποιείται όταν ο χρήστης κάνει ερωτήσεις που το ίδιο το Siri δεν μπορεί να απαντήσει.
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες