Ψήφο εμπιστοσύνης έδωσαν στην Άνδρο οι Έλληνες επισκέπτες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ξεπερνώντας μάλιστα και επιδόσεις προ πανδημίας εποχής, αφού σύμφωνα και με τα στοιχεία του λιμεναρχείου Άνδρου, η κίνηση του τριημέρου «άγγιξε» τα επίπεδα του 2019, ενώ τα οχήματα αυξήθηκαν κατά 7,79% σε σχέση με το τριήμερο της προπέρσινης τουριστικής σεζόν-ρεκόρ.
Την ίδια στιγμή, ο δήμος Άνδρου ξεκίνησε νέα καμπάνια προβολής του νησιού στους σταθμούς του Μετρό και τα αστικά λεωφορεία της Αττικής. Συγκεκριμένα ήδη από τις 22 Ιουνίου και για έναν μήνα η Άνδρος τρέχει εκτεταμένο διαφημιστικό πρόγραμμα προβολής σε δρόμους της Αθήνας, όπως Σύνταγμα, Ακαδημία και Πολύγωνο και που εκτείνονται μέχρι τη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το Παλαιό Φάληρο, το Ελληνικό και τον Πειραιά. Παράλληλα, θα «τρέχει» και καμπάνια για 14 ημέρες στους σταθμούς του Μετρό Αττικής.
Σλόγκαν της φετινής δράσεις, «οι αντιθέσεις μας το αντίδοτο σας», ο δήμος Άνδρου επιχειρεί να προσεγγίσει το κοινό της Αθήνας. Με συνθήματα όπως «Μικρά ταξιδιωτικά μυστικά, μια μεγάλη αγκαλιά» και «Αφήστε τα όλα πίσω, γιατί θα τα έχετε όλα μπροστά σας», το πρόγραμμα προβολής αναφέρεται μεταξύ άλλων στη διάκριση της Άνδρου ως το καλύτερο μυστικό νησί της Ευρώπης από τους Sunday Times και στην ανάδειξη της από τους New York Times ως ένα από τα 52 αυθεντικά μέρη του πλανήτη που θα ερωτευτεί ο ταξιδιώτης το 2021, όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση.
Για την Άνδρο η καλύτερη διαφήμιση εξακολουθεί να πηγάζει στα χαμόγελα των χιλιάδων ταξιδιωτών που αναχώρησαν μετά το εορταστικό τριήμερο έχοντας στις «αποσκευές» τους αναμνήσεις από ξεκούραστες, ασφαλείς και αναζωογονητικές διακοπές στο νησί» δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις
Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.