
Πίτα από όλα τα κατασκευαστικά έργα που έχουν δημοπρατηθεί ή πρόκειται να βγουν σε διαγωνισμούς σκοπεύει να διεκδικήσει η ΑΒΑΞ.
Η εταιρία, όπως και όλος ο κλάδος των κατασκευών, βγαίνοντας από μία πολυετή περίοδο αδράνεια στοχεύει στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών, ενώ ήδη το ανεκτέλεστο υπόλοιπο μαζί με το έργο της γραμμής 4 του Μετρό της Αττικής ανέρχεται στα 2 δις. ευρώ.
Όπως είπε χθες κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Κωνστανίνος Μιτζάλης η εισηγμένη «έχει στόχους σε όλα τα έργα. Πρόκειται να δημοπρατηθούν δημόσια έργα ύψους 1,5 δις. ευρώ, ενώ ήδη έχουν βγει στον αέρα έργα ΣΔΙΤ 2 με 2,5 δις. ευρώ στα οποία έχουμε εκδηλώσει το ενδιαφέρον μας». Ο ίδιος δήλωσε την αισιοδοξία του συνολικά για τον κατασκευαστικό κλάδο, ενώ ερωτηθείς αν ξεχωρίζει κάποια από τα έργα που διεκδικεί η ΑΒΑΞ απάντησε «δεν έχουμε την πολυτέλεια των επιλογών. Βγήκαμε από μία μακρά περίοδο αδράνεια. Η κατασκευαστική δραστηριότητα θα είναι έντονη χάρη και στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης αλλά και του νέου ΕΣΠΑ». Ο ίδιος επανέλαβε και το ενδιαφέρον της συμμετοχής της εταιρίας στο κατασκευαστικό κομμάτι 2,5 έως 5 δις. ευρώ που ανοίγει και η ανάπλαση του Ελληνικού.
Αναφορικά με τη γραμμή 4 του Μετρό, για την οποία η ΑΒΑΞ υπέγραψε προχθές της σύμβαση ανάληψης του έργου ο αναπληρωτής πρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος Κωνσταντίνος Κουβαράς σημείωσε πως «είμαστε έτοιμοι ακόμη και νωρίτερα να ξεκινήσουμε τις εργασίες». Εκτίμησε ότι στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 θα μπορούν να ξεκινήσουν οι κατασκευές των δύο φρεατίων στις δύο άκρες της γραμμής Άλσος Βεϊκού και στη συμβολή των οδών Μεσογείων και Κατεχάκη ώστε να ξεκινήσουν τις εργασίες τα μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων (ΤΒΜ).
Παραχωρήσεις
Η διοίκηση της ΑΒΑΞ μετέφερε επίσης και αισιόδοξα μηνύματα ως προς την πορεία των εσόδων από τις παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων όπου συμμετέχει.
Όπως σημείωσαν ο πρόεδρος της εταιρίας Χρήστος Ιωάννου και ο κ. Κουβαράς τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, στο διάστημα της άρσης του lockdown, δείχνουν πως η κυκλοφορία των οχημάτων επανήλθε. Η αύξηση που σημειώνεται σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα στις παραχωρήσεις της Αττικής Οδού, της Ολυμπίας, του Μωρέα, του Αιγαίου και του Ρίου – Αντιρρίου από 6% έως 10%.
Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό η διοίκηση του κατασκευαστικού ομίλου σε πλήρη εξέλιξη είναι και οι διαδικασίες για την μεταφορά των συμμετοχών του στις παραχωρήσεις σε θυγατρική εταιρία.
Έργα που ολοκληρώνονται
Τέλος ο κ. Κουβαράς αναφέρθηκε στα έργα που παραδίδονται εντός του έτους και της επόμενης χρονιάς. Όπως είπε μέσα στο 2021 παραδίδεται το έργο της Μαρίνας Λεμεσού και του τουριστικού θέρετρου στη Λεμεσό, ο αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου IGB, ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής ισχύος 1.650 MW Μπισμάγια στο Ιράκ θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος της χρονιάς, ενώ τον Ιούνιο του 2022 παραδίδονται και οι τρεις σταθμοί της γραμμής του Μετρό Χαϊδάρι – Πειραιάς.


Latest News

Το σχέδιο Φουρλή για είσοδο της Trade Estates στο ΧΑ - Ο παράγοντας εκλογές
Η εισαγωγή της ΑΕΕΑΠ θα γίνει μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και έκδοσης νέων μετοχών - Έχει αποφασιστεί και η μεταφορά του ομίλου σε νέα γραφεία στα Σπάτα

Ο Σταϊκούρας δεν έριξε... μπινελίκια αλλά ζήτησε από τους τραπεζίτες προτάσεις για τα δάνεια
Στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας 15ετίας το κόστος χρήματος - «Πονοκέφαλος» η ανακούφιση των δανειοληπτών

Tην Πέμπτη κάνουν «πρεμιέρα» στο ΧΑ οι μετοχές της Austriacard
Στα 13,42 ευρώ η τιμή εκκίνησης

Euroins Ελλάδος: Συναντήσεις με την ΕΑΕΕ και την Τράπεζα της Ελλάδος
Πρωτοβουλία ενημέρωσης των αρμόδιων ελληνικών φορέων

Αποκαλυπτική έρευνα: Τι αγοράζουν οι τουρίστες - Πόσο στηρίζουν το εμπόριο
Η έρευνα αποκαλύπτει τις τάσεις αγοράς των τουριστών και πόσο το τουριστικό συνάλλαγμα στηρίζει και το εμπόριο

Σε ποια νησιά «προσγειώνονται» τα πρώτα drones μεταφοράς φορτίων
Στόχος η παροχή καλύτερων υπηρεσιών προς τους πολίτες που, λόγω της γεωγραφικής τους θέσης, εξαρτώνται από την υπόλοιπη ηπειρωτική χώρα

Podcast ΒΑΒΕΛ – Μάρκος Βερέμης (Upstream, BigPi): Η αξιοκρατία δεν άνθισε ποτέ στο Δημόσιο, γιατί τα κόμματα αγαπούν τις startups
Πρέπει να σκεφτόμαστε την εισαγωγή κατηρτισμένων στελεχών - Η αξιοκρατία δεν άνθισε ποτέ στο Δημόσιο – Γιατί όλα τα κόμματα αγαπούν τις startups – Σε ποιους τομείς οι καλύτερες προοπτικές

Αμετάβλητο κρατά το βασικό επιτόκιο χορηγήσεων η Συνεταιριστική τράπεζα Χανίων
Η πολιτική της τράπεζας

Ταχύτητες internet έως 1gbps σε 10 ελληνικά νησιά
Ολοκληρώνεται το έργο υποθαλάσσιων και χερσαίων υποδομών οπτικών ινών σε Αιγαίο και Ιόνιο Πέλαγος της Vodafone

Ιστορικό υψηλό πωλήσεων για τον Όμιλο Τιτάν - Πρόταση για μέρισμα 0,60 ευρώ ανά μετοχή
Διψήφια ποσοστιαία αύξηση των κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), στα €331,2 εκατ.