Πίτα από όλα τα κατασκευαστικά έργα που έχουν δημοπρατηθεί ή πρόκειται να βγουν σε διαγωνισμούς σκοπεύει να διεκδικήσει η ΑΒΑΞ.

Η εταιρία, όπως και όλος ο κλάδος των κατασκευών, βγαίνοντας από μία πολυετή περίοδο αδράνεια στοχεύει στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών, ενώ ήδη το ανεκτέλεστο υπόλοιπο μαζί με το έργο της γραμμής 4 του Μετρό της Αττικής ανέρχεται στα 2 δις. ευρώ.

Όπως είπε χθες κατά τη διάρκεια της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Κωνστανίνος Μιτζάλης η εισηγμένη «έχει στόχους σε όλα τα έργα. Πρόκειται να δημοπρατηθούν δημόσια έργα ύψους 1,5 δις. ευρώ, ενώ ήδη έχουν βγει στον αέρα έργα ΣΔΙΤ 2 με 2,5 δις. ευρώ στα οποία έχουμε εκδηλώσει το ενδιαφέρον μας». Ο ίδιος δήλωσε την αισιοδοξία του συνολικά για τον κατασκευαστικό κλάδο, ενώ ερωτηθείς αν ξεχωρίζει κάποια από τα έργα που διεκδικεί η ΑΒΑΞ απάντησε «δεν έχουμε την πολυτέλεια των επιλογών. Βγήκαμε από μία μακρά περίοδο αδράνεια. Η κατασκευαστική δραστηριότητα θα είναι έντονη χάρη και στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης αλλά και του νέου ΕΣΠΑ». Ο ίδιος επανέλαβε και το ενδιαφέρον της συμμετοχής της εταιρίας στο κατασκευαστικό κομμάτι 2,5 έως 5 δις. ευρώ που ανοίγει και η ανάπλαση του Ελληνικού.

Αναφορικά με τη γραμμή 4 του Μετρό, για την οποία η ΑΒΑΞ υπέγραψε προχθές της σύμβαση ανάληψης του έργου ο αναπληρωτής πρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος Κωνσταντίνος Κουβαράς σημείωσε πως «είμαστε έτοιμοι ακόμη και νωρίτερα να ξεκινήσουμε τις εργασίες». Εκτίμησε ότι στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 θα μπορούν να ξεκινήσουν οι κατασκευές των δύο φρεατίων στις δύο άκρες της γραμμής Άλσος Βεϊκού και στη συμβολή των οδών Μεσογείων και Κατεχάκη ώστε να ξεκινήσουν τις εργασίες τα μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων (ΤΒΜ).

Παραχωρήσεις

Η διοίκηση της ΑΒΑΞ μετέφερε επίσης και αισιόδοξα μηνύματα ως προς την πορεία των εσόδων από τις παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων όπου συμμετέχει.

Όπως σημείωσαν ο πρόεδρος της εταιρίας Χρήστος Ιωάννου και ο κ. Κουβαράς τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου, στο διάστημα της άρσης του lockdown, δείχνουν πως η κυκλοφορία των οχημάτων επανήλθε. Η αύξηση που σημειώνεται σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα στις παραχωρήσεις της Αττικής Οδού, της Ολυμπίας, του Μωρέα, του Αιγαίου και του Ρίου – Αντιρρίου από 6% έως 10%.

Παράλληλα, όπως έκανε γνωστό η διοίκηση του κατασκευαστικού ομίλου σε πλήρη εξέλιξη είναι και οι διαδικασίες για την μεταφορά των συμμετοχών του στις παραχωρήσεις σε θυγατρική εταιρία.

Έργα που ολοκληρώνονται

Τέλος ο κ. Κουβαράς αναφέρθηκε στα έργα που παραδίδονται εντός του έτους και της επόμενης χρονιάς. Όπως είπε μέσα στο 2021 παραδίδεται το έργο της Μαρίνας Λεμεσού και του τουριστικού θέρετρου στη Λεμεσό, ο αγωγός μεταφοράς φυσικού αερίου IGB, ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής ισχύος 1.650 MW Μπισμάγια στο Ιράκ θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος της χρονιάς, ενώ τον Ιούνιο του 2022 παραδίδονται και οι τρεις σταθμοί της γραμμής του Μετρό Χαϊδάρι – Πειραιάς.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Οι τιμές στο Ελληνικό συγκρίσιμες με Ν.Υόρκη, Σανγκάη, Γενεύη
Επιχειρήσεις |

Τιμές Νέας Υόρκης στο Ελληνικό - Το σχέδιο οικιστικής ανάπτυξης

To έργο στο Ελληνικού που παρουσίασε η Lamda Development κατατάσσουν την περιοχή ανάμεσα στις ακριβότερες αγορές του πλανήτη, με τις τιμές ανά τετραγωνικό μέτρο να είναι πλέον συγκρίσιμες με αυτές στη Νέα Υόρκη, τη Σανγκάη και τη Γενεύη

Παγκρήτια Τράπεζα: Το 2022 θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του ισολογισμού της
Επιχειρήσεις |

Παγκρήτια Τράπεζα: Το 2022 θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης του ισολογισμού της

Παρά τη συρρίκνωση του ΑΕΠ η Παγκρήτια κατάφερε αφενός να παραμείνει σε κερδοφορία αφετέρου να διατηρήσει τα βασικά της μεγέθη, τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις παρουσίασαν αύξηση

H Wood αυξάνει κατά 21% την τιμή-στόχο της Mytilineos
Ενέργεια |

Χρονιά-ρεκόρ το 2022 για την Mytilineos «βλέπει» η Wood

Σε έκθεσή της, η εταιρεία αυξάνει εκ νέου τις εκτιμήσεις της για την κερδοφορία, προβλέποντας άνοδο άνω του 20% και σημειώνει ότι οι βελτιωμένες αποδόσεις βασίζονται στις μεγάλες «πράσινες» επενδύσεις που έχουν δρομολογηθεί