Η Panasonic ρευστοποίησε το σύνολο του μεριδίου μετοχών της Tesla που διέθετε στο χαρτοφυλάκιό της έναντι του ποσού των 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδουν Nikkei και Financial Times.
Την ίδια στιγμή ο διευθύνων σύμβουλος της Panasonic, Γιούκι Κουσούμι, δήλωνε στο Bloomberg ότι η εταιρεία σχεδιάζει την πραγματοποίηση μίας «μεγάλης επένδυσης» στον τομέα της παραγωγής από την Tesla των νέων μπαταριών ιόντων λιθίου της Tesla, εάν όλα εξελιχθούν ομαλά με την υπό δημιουργία γραμμή παραγωγής.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία η πώληση του μεριδίου των μετοχών κινείται στο πλαίσιο της «εταιρική διαχείρισης» και δεν αφορά τη σχέση που υπάρχει με την Tesla. «Σκοπός είναι να αναθεωρηθούν οι μετοχές που κατέχονται στρατηγικά, σύμφωνα με τις οδηγίες εταιρικής διακυβέρνησης», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Panasonic, για να καταλήξει ότι «δεν επηρεάζεται η συνεργασία μας με την Tesla και θα συνεχίσουμε να διατηρούμε καλές σχέσεις».
Σε κάθε περίπτωση, η επένδυση αποδείχθηκε μία εξαιρετική επιχειρηματική κίνηση. Η Panasonic αγόρασε 1,4 εκατομμύρια μετοχές της Tesla στην τιμή των 21,15 δολαρίων το 2010, δαπανώντας το συνολικό ποσό των 30 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον Μάρτιο του 2020, το συγκεκριμένο μερίδιο μετοχών είχε αξία 731 εκατομμυρίων δολαρίων και σταδιακά έως τον Μάρτιο του 2021 έφτασε στα 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Ήταν το διάστημα που η αξία της μετοχής της Tesla ουσιαστικά εξαπλασιάστηκε.
Τα έσοδα από την πώληση θα βοηθήσουν την Panasonic να πληρώσει για την εξαγορά της αμερικανικής εξειδικευμένης αλυσίδας εφοδιασμού AI Blue Yonder, έναντι του ποσού των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η Panasonic αποτέλεσε για μεγάλο χρονικό διάστημα αποκλειστικό προμηθευτή μπαταριών της Tesla, μέχρι που η αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε να αναπτύσσει τις δικές της μπαταρίες και να συνεργάζεται με άλλους προμηθευτές συμπεριλαμβανομένων της κορεατικής LG Chem και της κινεζικής CATL. Από την άλλη πλευρά η Panasonic έχει κάνει γνωστό ότι θα μειώσει την «εξάρτησή» της από την Tesla και θα ξεκινήσει να πουλά μπαταρίες και σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ακόμα και έτσι, η Panasonic σχεδιάζει να παραμείνει ένα σημαντικό κομμάτι του μέλλοντος της Tesla. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, η εταιρεία ετοιμάζει μία νέα γραμμή παραγωγής για τις νέες κυψέλες ιόντων λιθίου 4680 της Tesla, με αυτές ο Έλον Μασκ ελπίζει ότι θα μπορεί να διαθέτει φθηνότερα συγκροτήματα μπαταριών κάτι που μεταφράζεται σε πιθανότητα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της εταιρείας να καταστούν πολύ φθηνότερα.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου