Με νέο concept και προϊοντικό μείγμα, το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall στοχεύει να ικανοποιήσει τους καταναλωτές που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση.
Το νέο κατάστημα καλύπτει 3.200 τ.μ. και εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διευρύνοντας τη γκάμα επιλογών και φιλοξενώντας περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων για όλη την οικογένεια. Μέσα στους χώρους του «παντρεύονται» αρμονικά οι φυσικές αγορές και το e-commerce, επιβεβαιώνοντας τη θέση της Public ως κορυφαίου omnichannel retailer.
Η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της Public-MediaMarkt (PMM) βρίσκεται στην αιχμή του πλάνου επέκτασης της εταιρείας και η δημιουργία του νέου, εντυπωσιακού καταστήματος Public στο Golden Hall είναι το πρώτο βήμα για την καθιέρωση μιας σύγχρονης, αναβαθμισμένης εμπειρίας αγορών για ολόκληρη την οικογένεια.
Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο επενδυτικό πλάνο της PMM που περιλαμβάνει την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων, το άνοιγμα νέων, αλλά και σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.
O CEO της Public-MediaMarkt, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά με τη δημιουργία του καταστήματος Public στο Golden Hall: «Οι πελάτες μας αξίζουν την καλύτερη εμπειρία αγορών, γι’ αυτό κι εμείς επενδύουμε σε ένα σύγχρονο πρότυπο φυσικών καταστημάτων, με επίκεντρο τη δική τους ανάγκη για περισσότερα είδη ψυχαγωγίας, τεχνολογίας αλλά και για μικροσυσκευές. Παραμένοντας πιστοί στον στρατηγικό μας σχεδιασμό, εξελίσσουμε συνεχώς το omnichannel δίκτυό μας και εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, δίνοντας έμφαση στην ευκολία, την ταχύτητα και την ευχάριστη εμπειρία αγορών, σε οποιοδήποτε σημείο του δικτύου, online ή offline. Στο νέο κατάστημά μας στο Golden Hall υιοθετούμε μια νέα, βιωματική προσέγγιση στην παρουσίαση των προϊόντων, κάνοντας συνολικά την επίσκεψη ακόμη πιο ξεχωριστή για όλη την οικογένεια. Προσκαλούμε όλους τους πελάτες μας να το επισκεφτούν για να βιώσουν από κοντά την αναβαθμισμένη εμπειρία Public.»
Το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.
Οι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στον επισκέπτη πραγματικές εμπειρίες και να ενθαρρύνουν την επαφή με τα προϊόντα.
Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.)
Όπως σε όλο το δίκτυο της Public, η εμπειρία στο νέο κατάστημα στο Golden Hall εμπλουτίζεται μέσα από χιλιάδες επιλογές σε είδη δώρων για κάθε περίσταση καθώς και σε εποχικά είδη, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Επιπλέον, το κατάστημα διαθέτει τα χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να προσαρμόζεται στην εποχή και να απαντά στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών. Απόδειξη αποτελεί ότι στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, το κατάστημα φιλοξενεί ένα «γηπεδικό» καθιστικό με προβολείς, αυτοκόλλητο γρασίδι στο πάτωμα, κερκίδες- πολυθρόνες και τηλεόραση 85 ιντσών. Επιπλέον, διαθέτει αναγνωστήριο, χώρο εκδηλώσεων, kids’ area αλλά και gaming zone για τους λάτρεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στους χώρους του καταστήματος υπάρχουν, επίσης, δύο πρωτοποριακά Audio Rooms ενώ στο τμήμα βιβλίου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν περισσότερους από 25.000 μοναδικούς τίτλους και την ψηλότερη βιβλιοθήκη στην Ελλάδα! Τέλος, στο σαλόνι που βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα σύντομο διάλειμμα από τις αγορές τους ή να περιμένουν με άνεση, όσο επισκευάζονται οι συσκευές τους.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις