Με αυξημένες επενδύσεις για εφέτος, σκέψεις για νέα επέκταση εκτός της Ελλάδας και έμφαση στα εναλλακτικά κανάλια πώλησης, η Κωτσόβολος είναι έτοιμη να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων, η οποία φαίνεται ότι έχει μπει σε διαδικασία ανακατατάξεων.

«Το 2021 θα είναι μια πολύ επιτυχημένη χρονιά», προέβλεψε ο Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, παρουσιάζοντας χθες τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για την περίοδο Μάϊος 2020 – Απρίλιος 2021.

Οικονομικά μεγέθη

Παρά το πολύμηνο lockdown η αλυσίδα κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις της και τα μερίδια αγοράς και να έχει σχετικά μικρές απώλειες στα κέρδη.
Τηλεκπαίδευση και τηλεργασία, αλλά και το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» συνέβαλλαν στη διαμόρφωση των καλών οικονομικών αποτελεσμάτων.
Eιδικότερα το οικονομικό έτος 2020-2021, που ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου, ο κύκλος εργασιών της έκλεισε στα 579 εκατ. ευρώ, με αύξηση 7,6% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2019/2020.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 43,8 εκατ. ευρώ από 43,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν σε 20,9 εκατ. ευρώ από 22,4 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Εναλλακτικά κανάλια

Η αλυσίδα, κατά το οικονομικό έτος 2020-2021, εντατικοποίησε σημαντικά τις επενδύσεις της στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στην αναβάθμιση των λειτουργικών συστημάτων της, αλλά και στην εισαγωγή αυτοματισμών επόμενης γενιάς στην εφοδιαστική της αλυσίδα, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας μέχρι και το «τελευταίο μίλι»

Η Κωτσόβολος στοχεύει να μεταφέρει στα εναλλακτικά κανάλια 30-35% του τζίρου της, το 88% του οποίου προ πανδημίας γινόταν από το φυσικό δίκτυο.

Επενδύσεις

Οι επενδύσεις της Κωτσόβολος για την τρέχουσα χρήση θα ανέλθουν σε 13 εκατ. ευρώ, ενώ κατά τη χρήση 2020/2021 σε 11 εκατ. ευρώ έναντι 11,4 εκατ. ευρώ στη χρήση 2019/2020.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σε επενδύσεις τεχνολογίας σε εννέα διαφορετικούς τομείς στην εφοδιαστική αλυσίδα και σε στοχευμένες επενδύσεις σε ότι αφορά το δίκτυο καταστημάτων της, όπως νέα καταστήματα, μεταστεγάσεις και ανακαινίσεις.

Μετά την Κύπρο τι;

Στις 12 Ιουλίου πρόκειται να λειτουργήσουν τα δύο πρώτα καταστήματα της Κωτσόβολος στην Κύπρο (Λευκωσία και Λεμεσό), με τη διοίκηση της αλυσίδας να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο σε επόμενη φάση να επιχειρηθεί επέκταση και σε άλλη αγορά των Βαλκανίων.

Σε ό,τι αφορά την Κύπρο η αλυσίδα φιλοδοξεί σε ορίζοντα 5ετίας να κατακτήσει μερίδιο 35% της κυπριακής αγοράς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις