Στα 28 ανέρχονται τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που περιλαμβάνονται στο στόλο της Costamare εκ των οποίων έχει παραλάβει τα τρία. Αυτό προκύπτει από σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αναφέρεται στη διανομή μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές και κοινές μετοχές της.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση περιγράφοντας στην συνέχεια τον στόλο της Costamare αναφέρει ότι αποτελείται από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 581.000 TEU στα οποία περιλαμβάνονται δυο πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς και δυο containerships που έχουν πωληθεί. Επίσης περιλαμβάνονται στο στόλο και 28 dry bulk πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 1.496.000 dwt στα οποία περιλαμβάνονται 25 second hand πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς τους.
Επισημαίνεται ότι η Costamare έχει ανακοινώσει επίσημα στα μέσα Ιουνίου, την απόκτηση 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια. Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε τότε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Από τα μέσα Ιουνίου η Costamare συνέχισε τις αγορές πλοίων και πληροφορίες της αγοράς ανέφεραν ότι ήδη έχει προσθέσει πάνω από 10 πλοία στον στόλο της κάτι που τελικά επιβεβαιώθηκε έμμεσα με την ανακοίνωση για την διανομή μερίσματός.
Η Costamare δίνει έμφαση στην αγορά μεσαίας μεταφορικής ικανότητας και τα μέχρι τώρα δεδομένα στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου φαίνεται να δικαιώνουν αυτή την επιλογή της καθώς ναύλοι και αξίες στα πλοία Panamax, supramax και handy κινούνται έντονα ανοδικά.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών