Στα 28 ανέρχονται τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που περιλαμβάνονται στο στόλο της Costamare εκ των οποίων έχει παραλάβει τα τρία. Αυτό προκύπτει από σχετική ανακοίνωση της εταιρείας η οποία αναφέρεται στη διανομή μερίσματος για τις προνομιούχες μετοχές και κοινές μετοχές της.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση περιγράφοντας στην συνέχεια τον στόλο της Costamare αναφέρει ότι αποτελείται από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 581.000 TEU στα οποία περιλαμβάνονται δυο πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς και δυο containerships που έχουν πωληθεί. Επίσης περιλαμβάνονται στο στόλο και 28 dry bulk πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα 1.496.000 dwt στα οποία περιλαμβάνονται 25 second hand πλοία για τα οποία υπάρχει συμφωνία αγοράς τους.
Επισημαίνεται ότι η Costamare έχει ανακοινώσει επίσημα στα μέσα Ιουνίου, την απόκτηση 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια. Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε τότε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Από τα μέσα Ιουνίου η Costamare συνέχισε τις αγορές πλοίων και πληροφορίες της αγοράς ανέφεραν ότι ήδη έχει προσθέσει πάνω από 10 πλοία στον στόλο της κάτι που τελικά επιβεβαιώθηκε έμμεσα με την ανακοίνωση για την διανομή μερίσματός.
Η Costamare δίνει έμφαση στην αγορά μεσαίας μεταφορικής ικανότητας και τα μέχρι τώρα δεδομένα στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου φαίνεται να δικαιώνουν αυτή την επιλογή της καθώς ναύλοι και αξίες στα πλοία Panamax, supramax και handy κινούνται έντονα ανοδικά.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα