Τη νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα υπηρεσιών και το νέο εξελιγμένο μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες παρουσίασε τη Δευτέρα η διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας.
Όπως επισημάνθηκε από τα στελέχη του ομίλου, η αναβάθμιση των συστημάτων της στηρίζει την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή, αξιοποιώντας το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος άνοιξε την παρουσίαση, τόνισε ότι η τράπεζα θα συνεχίσει να καινοτομεί και να οδηγεί τις εξελίξεις στην ψηφιακή τραπεζική και επισήμανε ότι «η Εθνική στάθηκε δίπλα στους πελάτες της και τους βοήθησε να αναγνωρίσουν πόσο απλή είναι η χρήση των ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών».
Ο ίδιος υπογράμμισε πως «επενδύουμε συνεχώς στην τεχνολογία και την καινοτομία και δεν σταματάμε να σχεδιάζουμε και να προτείνουμε σύγχρονες λύσεις, να δημιουργούμε μέλλον μαζί με τους πελάτες μας. Προσφέρουμε λύσεις που συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων. Ορίζουμε μια νέα τραπεζική σχέση με τους πελάτες μας, φέρνοντας την τράπεζα κοντά τους, όπου και αν βρίσκονται».
Οι καινοτομίες
Η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΤΕ αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται από περίπου 2,3 εκατομμύρια πελάτες, και υποστηρίζει πάνω από 8 χιλιάδες χρήστες, 60 χιλιάδες κλήσεις και 3.000 “εγχρήματες” συναλλαγές ανά λεπτό, τις ημέρες με μεγάλο φόρτο. Είναι ο μεγαλύτερος εξυπηρετούμενος όγκος στην ελληνική αγορά.
Αναλυτικότερα, η νέα digital banking πρόταση της Εθνικής Τράπεζας διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα, παρέχοντας:
· Ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων, όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.
· Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως €35.000, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
· Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.
Η ανοιχτή πλατφόρμα
Σημειώνεται, ότι η open banking πλατφόρμα που διαθέτει η Εθνική Τράπεζα θεωρείται από την αγορά κορυφαία σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Πρόκειται για μία «ανοιχτή» και με ελεύθερη πρόσβαση υπηρεσία, η οποία συνδέει το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας, χωρίς να απαιτεί ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα και υποστηρίζει την ανάπτυξη καινοτόμων fintech υπηρεσιών, ειδικά σχεδιασμένων για την πελατειακή βάση και τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Παράλληλα, η Εθνική Τράπεζα εξελίσσει το μοντέλο εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών, ενισχύοντας και συμπληρώνοντας το ρόλο του Relationship Manager με την ομάδα Corporate Transaction Banking, ομάδα εξειδικευμένων στελεχών-συμβούλων για ολοκληρωμένη τραπεζική εξυπηρέτηση.
Η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας Χριστίνα Θεοφιλίδη, υπογράμμισε ότι «η τεχνολογία και η καινοτομία αποκτούν νόημα όταν βελτιώνουν την καθημερινότητά μας, όταν αξιοποιούνται για να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες, να γίνουμε πιο γρήγοροι, να ανταποκρινόμαστε καλύτερα στις ανάγκες και τις συνθήκες της νέας εποχής».
Σύμφωνα με την ίδια, «στην Εθνική Τράπεζα τα τελευταία έτη δουλέψαμε εντατικά πάνω σε ένα όραμα. Το όραμα να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή πλατφόρμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών, βασισμένη στις ανάγκες των πελατών μας. Και καθώς δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε διαπιστώνουμε ότι το ”πάω τράπεζα” αλλάζει».
Η κ. Θεοφιλίδη σημείωσε ότι η χρήση των ψηφιακών καναλιών της τράπεζας αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε 12 μήνες και την έφερε στην πρώτη θέση, σύμφωνα με διεθνείς έρευνες και μελέτες που αποτυπώνουν τις ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται.
Στην τοποθέτησή του ο Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής Βασίλης Καραμούζης, τόνισε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη. Δεν αφορά κάποιες επιχειρήσεις ή κλάδους αλλά όλες τις επιχειρήσεις και όλους τους κλάδους.
Για το λόγο αυτό, σχολίασε πως «στην Εθνική Τράπεζα αξιοποιούμε τις ισχυρές τεχνολογικές δυνατότητες και δεξιότητές μας, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας, αξιολογούμε κριτικά τα διεθνή best practices και τις εξελίξεις στο χώρο των fintech και προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση αιχμής σε δύο βασικούς άξονες».
«Ο πρώτος άξονας αφορά σε ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα internet banking που προσφέρει λύσεις στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων. Ο δεύτερος άξονας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, ειδικότερα των APIs και Open Banking» υποστήριξε ο κ. Καραμούζης.
Τέλος ο κ. Στράτος Μολυβιάτης COO του ομίλου προανήγγειλε νέα λανσαρίσματα μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021, με στόχο πάντα «την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Εθνικής τράπεζας και τη διατήρηση της κορυφαίας θέσης στην ψηφιακή τραπεζική».
Latest News
Ακόμη μια Κυριακή ανοιχτά τα καταστήματα - Τι περιμένει η αγορά
Το 54% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι για εορταστικές αγορές, ενώ περισσότερα προτίθενται να ξοδέψει το 4%
Προϋπολογισμός 2025: Οι παροχές 1,1 δισ. και η δέσμη μέτρων για τις προμήθειες των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός 2025 ψηφίζεται σήμερα Κυριακή 15 Δεκεμβρίου - Ο Μητσοτάκης για παροχές και προμήθεια τραπεζών
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα