Την επίτευξη χρηματοδότησης για δύο εκ των νέων αγορών της των πλοίων M/V Hellasship και M/V Patriotship μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings παράλληλα με μία νέα χρονοναύλωση πλοίου.
Ειδικότερα η εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Worldship διάρκειας 12 με 16 μήνες και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.750 δολάρια. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα μετά την παράδοση του πλοίου, στα μέσα του Αυγούστου. Τα έσοδα για την Seanergy από τη ναύλωση του εν λόγω πλοίου υπολογίζονται να ξεπεράσουν το ποσό των 15 εκατ. δολαρίων.
Επίσης αναφορικά με την χρηματοδότηση των M/V Hellasship και M/V Patriotship, ανακοίνωσε ότι το ποσό χρηματοδότησης των δύο πλοίων ανέρχεται στα 30,9 εκατ. δολάρια, το επιτόκιο σε LIBOR + 3,5% και έχει διάρκεια πέντε χρόνια. Η χρηματοδότηση γίνεται με τη μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια ακόμα σημαντική χρηματοδότηση για την Seanergy, εντάσσοντας ενός διεθνούς φήμης χρηματοοικονομικό οργανισμό της Κίνας στον όμιλο των δανειστών μας. Όλες οι πρόσφατες χρηματοδοτήσεις της Εταιρείας έχουν πλήρως ανταγωνιστικούς όρους, αυξάνοντας έτσι τις καθαρές ταμειακές ροές της Εταιρείας και τα περιθώρια κέρδους.
Επιπλέον, επιλέγοντας μία ιδιαίτερα ευνοϊκή περίοδο της αγοράς, ναυλώσαμε το δεύτερο μας πλοίο με σταθερό ημερήσιο ναύλο άνω των 30.000 δολαρίων σε μακροχρόνια ναύλωση. Πλέον, το 93% του στόλου θα είναι σε μέσο-μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις.
Η συνεπής εφαρμογή της στρατηγικής μας το 2021 έως και σήμερα, έχει θετικό αντίκτυπο στη Εταιρεία. Συνεχίζουμε να διερευνούμε συνεργασίες και να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες στην αγορά, για την περαιτέρω αύξηση της αξίας των μετόχων μας.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με το πέρας των συμφωνηθέντων παραδόσεων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.
Latest News
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες