Την επίτευξη χρηματοδότησης για δύο εκ των νέων αγορών της των πλοίων M/V Hellasship και M/V Patriotship μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings παράλληλα με μία νέα χρονοναύλωση πλοίου.
Ειδικότερα η εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Worldship διάρκειας 12 με 16 μήνες και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.750 δολάρια. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα μετά την παράδοση του πλοίου, στα μέσα του Αυγούστου. Τα έσοδα για την Seanergy από τη ναύλωση του εν λόγω πλοίου υπολογίζονται να ξεπεράσουν το ποσό των 15 εκατ. δολαρίων.
Επίσης αναφορικά με την χρηματοδότηση των M/V Hellasship και M/V Patriotship, ανακοίνωσε ότι το ποσό χρηματοδότησης των δύο πλοίων ανέρχεται στα 30,9 εκατ. δολάρια, το επιτόκιο σε LIBOR + 3,5% και έχει διάρκεια πέντε χρόνια. Η χρηματοδότηση γίνεται με τη μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια ακόμα σημαντική χρηματοδότηση για την Seanergy, εντάσσοντας ενός διεθνούς φήμης χρηματοοικονομικό οργανισμό της Κίνας στον όμιλο των δανειστών μας. Όλες οι πρόσφατες χρηματοδοτήσεις της Εταιρείας έχουν πλήρως ανταγωνιστικούς όρους, αυξάνοντας έτσι τις καθαρές ταμειακές ροές της Εταιρείας και τα περιθώρια κέρδους.
Επιπλέον, επιλέγοντας μία ιδιαίτερα ευνοϊκή περίοδο της αγοράς, ναυλώσαμε το δεύτερο μας πλοίο με σταθερό ημερήσιο ναύλο άνω των 30.000 δολαρίων σε μακροχρόνια ναύλωση. Πλέον, το 93% του στόλου θα είναι σε μέσο-μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις.
Η συνεπής εφαρμογή της στρατηγικής μας το 2021 έως και σήμερα, έχει θετικό αντίκτυπο στη Εταιρεία. Συνεχίζουμε να διερευνούμε συνεργασίες και να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες στην αγορά, για την περαιτέρω αύξηση της αξίας των μετόχων μας.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με το πέρας των συμφωνηθέντων παραδόσεων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.
Latest News
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner