Την επίτευξη χρηματοδότησης για δύο εκ των νέων αγορών της των πλοίων M/V Hellasship και M/V Patriotship μέσω χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα, ανακοίνωσε η Seanergy Maritime Holdings παράλληλα με μία νέα χρονοναύλωση πλοίου.
Ειδικότερα η εταιρεία συμφώνησε χρονοναύλωση για το M/V Worldship διάρκειας 12 με 16 μήνες και σταθερό ημερήσιο ναύλο στα 31.750 δολάρια. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα μετά την παράδοση του πλοίου, στα μέσα του Αυγούστου. Τα έσοδα για την Seanergy από τη ναύλωση του εν λόγω πλοίου υπολογίζονται να ξεπεράσουν το ποσό των 15 εκατ. δολαρίων.
Επίσης αναφορικά με την χρηματοδότηση των M/V Hellasship και M/V Patriotship, ανακοίνωσε ότι το ποσό χρηματοδότησης των δύο πλοίων ανέρχεται στα 30,9 εκατ. δολάρια, το επιτόκιο σε LIBOR + 3,5% και έχει διάρκεια πέντε χρόνια. Η χρηματοδότηση γίνεται με τη μορφή χρηματοδοτικής μίσθωσης με κορυφαία Κινεζική τράπεζα.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω μια ακόμα σημαντική χρηματοδότηση για την Seanergy, εντάσσοντας ενός διεθνούς φήμης χρηματοοικονομικό οργανισμό της Κίνας στον όμιλο των δανειστών μας. Όλες οι πρόσφατες χρηματοδοτήσεις της Εταιρείας έχουν πλήρως ανταγωνιστικούς όρους, αυξάνοντας έτσι τις καθαρές ταμειακές ροές της Εταιρείας και τα περιθώρια κέρδους.
Επιπλέον, επιλέγοντας μία ιδιαίτερα ευνοϊκή περίοδο της αγοράς, ναυλώσαμε το δεύτερο μας πλοίο με σταθερό ημερήσιο ναύλο άνω των 30.000 δολαρίων σε μακροχρόνια ναύλωση. Πλέον, το 93% του στόλου θα είναι σε μέσο-μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις.
Η συνεπής εφαρμογή της στρατηγικής μας το 2021 έως και σήμερα, έχει θετικό αντίκτυπο στη Εταιρεία. Συνεχίζουμε να διερευνούμε συνεργασίες και να εκμεταλλευόμαστε ευκαιρίες στην αγορά, για την περαιτέρω αύξηση της αξίας των μετόχων μας.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με το πέρας των συμφωνηθέντων παραδόσεων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 2.829.631 τόνους περίπου και μέση ηλικία στόλου τα 11,4 περίπου έτη.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»