Το Twitter ανακοίνωσε ότι από τις αρχές Αυγούστου θα τερματιστεί η λειτουργία Fleets, η οποία λανσαρίστηκε πέρυσι με σκοπό να ανταγωνιστεί τις αντίστοιχες υπηρεσίες των Facebook, Snapchat και Instagram.

Η απόφαση έρχεται αφού η εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Ιούνιο ότι σκόπευε να ξεκινήσει δοκιμές προβολής διαφημίσεων εντός του Fleets. «Ελπίζαμε ότι η λειτουργία Fleets θα μπορούσε να βοηθήσει περισσότερους ανθρώπους να αισθανθούν άνετα και να συμμετάσχουν σε μία συζήτηση στο Twitter», αναφέρει σε σχετική ανάρτησή της η εταιρεία.

«Αλλά, από τη στιγμή που λανσάραμε το Fleets στο κοινό, δεν έχουμε δει την αύξηση στον αριθμό των νέων χρηστών που θα συμμετείχαν σε συζητήσεις μέσω του Fleets όπως ελπίζαμε», καταλήγει η ανακοίνωση.

Το Twitter εισήγαγε το Fleets τον Νοέμβριο του 2020. Μέσω αυτού οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούσαν να αναρτούν εικόνες, βίντεο, αντιδράσεις σε tweets ή απλό κείμενο τα οποία όμως θα εξαφανίζονταν ύστερα από 24 ώρες. Παρόμοιες λειτουργίες είχαν εισαγάγει πολύ νωρίτερα στις δικές τους πλατφόρμες τα Snapchat και Facebook.

Υποτίθεται ότι το Fleets θα έδινε την ευκαιρία σε περισσότερους χρήστες να αναρτούν περιεχόμενο στο Twitter, ωστόσο αντί να φέρνει περισσότερους νέους χρήστες παρατηρήθηκε το φαινόμενο ότι τη λειτουργία χρησιμοποιούσαν ήδη υπάρχοντες χρήστες της πλατφόρμας, σημειώνει η εταιρεία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Apple: Πού και πότε θα «αποκαλύψει» την στρατηγική για την ΑΙ
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πού και πότε θα «αποκαλύψει» η Apple την στρατηγική για την ΑΙ

To tech event προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον πελατών και συνεργατών της Apple σε όλο τον κόσμο, όπως και της παγκόσμιας αγοράς και του τεχνολογικού κλάδου λόγω των καινοτομιών που παρουσιάζονται εκεί