Το Twitter ανακοίνωσε ότι από τις αρχές Αυγούστου θα τερματιστεί η λειτουργία Fleets, η οποία λανσαρίστηκε πέρυσι με σκοπό να ανταγωνιστεί τις αντίστοιχες υπηρεσίες των Facebook, Snapchat και Instagram.

Η απόφαση έρχεται αφού η εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Ιούνιο ότι σκόπευε να ξεκινήσει δοκιμές προβολής διαφημίσεων εντός του Fleets. «Ελπίζαμε ότι η λειτουργία Fleets θα μπορούσε να βοηθήσει περισσότερους ανθρώπους να αισθανθούν άνετα και να συμμετάσχουν σε μία συζήτηση στο Twitter», αναφέρει σε σχετική ανάρτησή της η εταιρεία.

«Αλλά, από τη στιγμή που λανσάραμε το Fleets στο κοινό, δεν έχουμε δει την αύξηση στον αριθμό των νέων χρηστών που θα συμμετείχαν σε συζητήσεις μέσω του Fleets όπως ελπίζαμε», καταλήγει η ανακοίνωση.

Το Twitter εισήγαγε το Fleets τον Νοέμβριο του 2020. Μέσω αυτού οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούσαν να αναρτούν εικόνες, βίντεο, αντιδράσεις σε tweets ή απλό κείμενο τα οποία όμως θα εξαφανίζονταν ύστερα από 24 ώρες. Παρόμοιες λειτουργίες είχαν εισαγάγει πολύ νωρίτερα στις δικές τους πλατφόρμες τα Snapchat και Facebook.

Υποτίθεται ότι το Fleets θα έδινε την ευκαιρία σε περισσότερους χρήστες να αναρτούν περιεχόμενο στο Twitter, ωστόσο αντί να φέρνει περισσότερους νέους χρήστες παρατηρήθηκε το φαινόμενο ότι τη λειτουργία χρησιμοποιούσαν ήδη υπάρχοντες χρήστες της πλατφόρμας, σημειώνει η εταιρεία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Google: Παρουσίασε νέο μικροτσίπ και «έλυσε» ένα χρόνιο πρόβλημα των κβαντικών υπολογιστών
Τεχνολογία |

Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google

Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits

Έρευνα BrokerChooser: Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης
Τεχνολογία |

Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας

Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες