
Με μεγάλη πληρότητα αναχωρούν τα πλοία από τον Πειραιά.
Από τα ξημερώματα, οι ουρές των ταξιδιωτών στο λιμάνι είναι μεγάλες, με τα στελέχη του λιμενικού διενεργούν τους ελέγχους στους εκδρομείς.
Τι έγγραφα χρειαζόμαστε για να ταξιδέψουμε
Οι ταξιδιώτες πρέπει, κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο, να προσκομίσουν σχετική βεβαίωση με αρνητική διάγνωση είτε σε εργαστηριακό έλεγχο με τη μέθοδο PCR, που έχει διενεργηθεί με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος, εντός των τελευταίων 72 ωρών πριν από την προγραμματισμένη ώρα ταξιδιού είτε σε εξέταση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου για τη νόσο COVID-19 (rapid test) εντός των τελευταίων 48 ωρών πριν από την προγραμματισμένη ώρα ταξιδιού.
Επίσης, δεκτά είναι τα πιστοποιητικά νόσησης που εκδίδονται 30 ημέρες ύστερα από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως 180 ημέρες έπειτα από αυτόν, καθώς και οι βεβαιώσεις εμβολιασμού της Ε.Ε. (ψηφιακό πιστοποιητικό COVID-19) καθώς και τρίτων χωρών είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική μορφή.
Εντούτοις, όπως επισημαίνεται, προκειμένου να θεωρηθεί κάποιος ως εμβολιασμένος, πρέπει να έχουν περάσει τουλάχιστον 14 ημέρες από τη δεύτερη δόση του εμβολίου (εάν απαιτείται από το σκεύασμα).
Τα προαναφερθέντα έγγραφα πρέπει να είναι στη μορφή που εξάγονται από την ιστοσελίδα gov.gr γι’ αυτό προτείνεται οι ταξιδιώτες να βρίσκονται στο πλοίο τουλάχιστον μια ώρα πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου.
Πάντως, από τα ανωτέρω εξαιρούνται οι ανήλικοι έως 12 ετών (γεννημένοι μετά την 01/07/2009) ενώ, για τους ανήλικους από 12 έως 18 ετών (γεννημένοι πριν από τις 30/06/2009), η υποχρέωση καλύπτεται με βεβαίωση αρνητικού self test από τον κηδεμόνα.
Επίσης, όλοι οι ενήλικοι ταξιδιώτες, είτε έχουν εμβολιαστεί είτε όχι για τη νόσο COVID-19, οφείλουν να έχουν συμπληρώσει τη Δήλωση Υγείας και κατά την επιστροφή από τα νησιά συστήνεται η διενέργεια self test για όλους όσοι είναι άνω των 12 ετών.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)