
Περαιτέρω μείωση κατά 0,9% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάϊο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2020, ενώ μείωση κατά 1,1% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019, και πλέον αριθμεί 1.840 πλοία.

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 40.241.008 κόρους και παρουσίασε μείωση κατά 3,2% τον Μάϊο 2021 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Μαΐου 2020, ενώ μείωση κατά 3% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2020 προς το 2019.



Latest News
![Σούπερ γιοτ: Τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/Superyacht-Pegasus-7-600x338.jpg)
Πώς τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]
Μια καινοτόμα πρόταση, με ελληνική έμπνευση, έρχεται να ταράξει τα ύδατα

«Βαριά» ονόματα μνηστήρων μπαίνουν στον διαγωνισμό για το λιμάνι Βόλου
Αφορά τουλάχιστον το 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

Ιδρύθηκε η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Λακωνίας
Τι αναφέρει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα

Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για την Capital Product Partners
Τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια

«Φουρτούνες» για το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου
Δυσκολίες κατά τη δρομολόγηση του «Susio Frontier»

Οι εκπομπές ρύπων, οι πλοίαρχοι και η πλατφόρμα ZeroNorth
Το ενεργό πλάνο βελτιστοποίησης ταξιδιού με πλοίο

Πολλές παραγγελίες κερδίζουν τα ναυπηγεία της Κορέας
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δώδεκα μεγάλων containerships από ευρωπαϊκών συμφερόντων εταιρεία

Δεν πάει για παλιοσίδερα το γηραιότερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό νεότευκτο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο

Ώθηση στις αγορές tankers δίνει το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε βελτιωμένες συνθήκες αγοράς και προσέλκυσε νέους πλοιοκτήτες στον κλάδο

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης