Ο Νίκος Φατσής, απόφοιτος του Γενικού Λυκείου Καρδαμύλων, που αρίστευσε στις πανελλαδικές εξετάσεις γράφοντας ένα ολοστρόγγυλο 20 στα Μαθηματικά, 19,2 στην Φυσική και από 18,7 στη Γλώσσα και τη Χημεία, με σύνολο 19.264 μόρια, θα μπορούσε να επιλέξει όποια σχολή ήθελε. Συνειδητά όμως επιλέγει τη θάλασσα και δηλώνει κατηγορηματικά ότι θέλει να συνεχίσει τις σπουδές του στην Ακαδημία Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού στις Οινούσσες, όπως διαβάζουμε στο alithia.gr της Χίου!
Μαθητής οργανωμένος, που διάβαζε μεν αλλά δεν είχε άγχος, θεωρώντας ότι τη βάση της σχολής που ήθελε μπορούσε να την πετύχει, έκανε ό,τι καλύτερο, κάτι που αποτυπώνεται και στο αποτέλεσμα των γραπτών του. Δεν στερήθηκε άλλες δραστηριότητες του, όπως η γυμναστική παρόλο, που η πανδημία έβαλε εμπόδια στην ενασχόλησή του με το καράτε, όπως είπε στο Ράδιο «Α» συνέχισε από το σπίτι την προπόνησή του.
Ζώντας σ’ ένα ναυτικό τόπο, ο Νίκος βλέπει τις προοπτικές της θάλασσας, των ανοιχτών οριζόντων και δηλώνει ότι έχει όνειρο να κυβερνήσει ένα καράβι, μη παρακάμπτοντας την βασική παράμετρο των οικονομικών απολαβών και της αξιοπρεπούς διαβίωσης που μπορεί να έχει δραστηριοποιούμενος στο συγκεκριμένο χώρο.
Το επίτευγμα και η στόχευση του Νίκου Φατσή, είναι το καλύτερο πρότυπο για τις καμπάνιες προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα τόσο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών όσο και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Ο Νίκος Φατσής, δεν είναι ο μοναδικός νέος, βέβαια που δείχνει τόση αγάπη και τόσο ενδιαφέρον για το ναυτικό επάγγελμα. Είναι όμως ένα πρότυπο παράδειγμα χιλιάδων νέων που βλέπουν «μια θάλασσα ευκαιρίες» στο ναυτικό επάγγελμα όπως είναι και ο τίτλος της σχετικής καμπάνια υπέρ του ναυτικού επαγγέλματος της ΕΕΕ.
Νέοι που βλέπουν τις επαγγελματική τους φιλοδοξίες να πραγματώνονται στη θάλασσα και στη ναυτιλία, η οποία καλείται να τις ικανοποιήσει και αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα για τον κλάδο και το Υπουργείο Ναυτιλίας.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης δηλώνει πάντως αισιόδοξος ότι η ελληνική ναυτική οικογένεια θα ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών!
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση