Η Netflix επιβεβαίωσε ότι θα συμπεριλάβει βιντεοπαιχνίδια σαν μέρος των συνδρομητικών της πακέτων, χωρίς έξτρα χρέωση. Η επέκταση θα γίνει σε πρώτη φάση με παιχνίδια για φορητές συσκευές.
Με δεδομένο ότι πλέον η Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις νέες πλατφόρμες streaming, όπως οι Disney+ και Amazon Prime, η ενότητα των βιντεοπαιχνιδιών θα μπορούσε να προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στην εταιρεία για την προσέλκυση ενός εντελώς νέου κοινού.
Ο ανεξάρτητος αναλυτής του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, Paolo Pescatore, ανέφερε στο BBC ότι η προσπάθεια θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ ακριβή: «Η εταιρεία θα πρέπει να αφιερώσει σημαντικούς πόρους, συμπεριλαμβανομένου χρόνου και χρήματος, χωρίς εγγυημένη επιτυχία».
«Σίγουρα, πρόκειται για ένα παιχνίδι μακράς διάρκειας καθώς το Netflix χρειάζεται να αναλογιστεί τις έννοιες της διατήρησης και της δέσμευσης», ανέφερε ο Pescatore ενώ επισήμανε τον έντονο ανταγωνισμό και τον τομέα των video games, ίσως εντονότερο από τις πλατφόρμες streaming.
Η Netflix επιβεβαίωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές χωρίς πρόσθετο κόστος, στοιχείο που θα κάνει τη νέα ενότητα περιεχομένου ιδιαίτερα ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως το Apple Arcade το οποίο κοστίζει 4,99 δολάρια ανά μήνα. Επιπλέον, τα παιχνίδια του Netflix δεν θα διαθέτουν χρεώσεις εντός της εφαρμογής ή διαφημίσεις.
Η προσέγγιση mobile-first έχει και επιχειρηματική λογική καθώς έτσι θα μπορεί να διεισδύσει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της υπό-σαχάριας Αφρικής με χαμηλού κόστους συνδρομές μόνο για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, υπάρχει και μία δόση ασφάλειας από τη στιγμή που δεν μπαίνει σε μία διαδικασία άμεσου ανταγωνισμού με εταιρείες κολοσσούς όπως οι Microsoft, Google και Amazon, στον τομέα της παροχής περιεχομένου για κονσόλες.
Λιγότεροι νέοι συνδρομητές μετά την «έκρηξη» λόγω καραντίνας
Η εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια αναμένει την προσέλκυση 3,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών κατά το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο, σημαντικά λιγότερους από τα 5,86 εκατομμύρια νέους συνδρομητές που ανέμεναν οι αναλυτές.
«Η Covid έχει δημιουργήσει μία αδυναμία στην αύξηση των μελών μας, κάτι το οποίο εργαζόμαστε να διορθώσουμε», ανέφερε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων. «Συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε τα καλύτερα σενάρια, από όλο τον κόσμο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix γνώρισε τεράστια αύξηση των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2020 (15,8 εκατομμύρια), δηλαδή την περίοδο που εφαρμόστηκαν τα πρώτα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας. Το β’ τρίμηνο του 2020 ο αριθμός των νέων συνδρομητών ήταν 10,1 εκατομμύρια, ο αριθμός έπεσε στα μόλις 2,2 εκατομμύρια το γ’ τρίμηνο του 2020 για να επανέλθει στα 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2020. Πλέον, η εταιρεία μετρά περισσότερους από 209 ενεργούς συνδρομητές.
Πανδημία και νέες παραγωγές
Η πανδημία ήταν δίκοπο μαχαίρι για το Netflix: μπορεί από τη μία να έφερε σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών στην πλατφόρμα από την άλλη εμπόδισε την παραγωγή ορισμένων «μεγάλων» τίτλων.
«Η Covid και οι μετέπειτα παραλλαγές της έκαναν δύσκολη την πρόβλεψη του μέλλοντος, αλλά με τις παραγωγές σειρών σε μεγάλο βαθμό να κινούνται ικανοποιητικά προς το παρόν, είμαστε αισιόδοξοι», παραδέχθηκαν τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας ουσιαστικά ανακοινώνοντας νέους κύκλους επεισοδίων για τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές «Sex Education» και «Never Have I Ever».
Παρόλη την επιβράδυνση στις διάφορες παραγωγές, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1,7 δισ. δολαρίων το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω επενδύσεων που έγιναν για την βελτίωση της εφαρμογής αλλά και την προσθήκη μη-αγγλόφωνου περιεχομένου.
Ανακοινώθηκε επίσης ότι η Netflix θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή νέων σειρών και ότι «παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση του μεριδίου τηλεθέασης τόσο στην αμερικανική αγορά όσο και στην παγκόσμια». Ενδεικτικό ότι το πρώτο μισό του 2021 το Netflix επένδυσε 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.
Latest News
Η συνεργασία ΗΠΑ- Άμπου Ντάμπι στην ΑΙ και το mega deal της Microsoft
Η συμφωνία είναι η τελευταία κίνηση του αμερικανικού ομίλου να επεκτείνει την εμβέλειά του στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα
Η ραγδαία ανάπτυξη της AI απειλεί τον παγκόσμιο εφοδιασμό σε ηλεκτρική ενέργεια
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ενεργοβόρα κέντρα δεδομένων αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
TikTok Lite: H νέα εφαρμογή που πληρώνει τους χρήστες για να μην «ξεκολλάνε»
Μέσω του TikTok Lite, οι χρήστες άνω των 18 ετών μπορούν να κερδίζουν πόντους στο πλαίσιο του λεγόμενου «Προγράμματος ανταμοιβής», εκτελώντας ορισμένες εργασίες στην εφαρμογή
Η επαναστατική αλλαγή που έρχεται σε 1 δισ. smartphones μέχρι το 2027
Η βιομηχανία των smartphone ετοιμάζεται για μια επαναστατική αλλαγή με την εισαγωγή συσκευών που βασίζονται στη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
Εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά» το Telegram - «Πόλεμος» με WhatsApp
Το Telegram έχει ιδιαίτερη επιρροή στις δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, κατατάσσεται ως μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Μυστικά για ασφαλή ψηφιακή εμπειρία - Οι κυβερνοαπειλές και το άγχος
Μια σειρά από συμβουλές έδωσε η Kaspersky για να ελαχιστοποιηθεί ο αρνητικός αντίκτυπος των κοινωνικών δικτύων στην ψηφιακή εμπειρία
Η ΑΙ «ανεβάζει» τους... μισθούς - Τι προβλέπει η BlackRock
Αν η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει ή θα βλάψει τους μισθούς των εργαζομένων παραμένει ένα ανοιχτό ερώτημα
Με επιχορήγηση μαμούθ η Samsung επεκτείνει εργοστάσιο μικροτσίπ στο Τέξας
Την περασμένη εβδομάδα ανάλογη αμερικανική επιχορήγηση είχε κερδίσει η TSMC ενώ νωρίτερα η Intel είχε κερδίσει επιχορήγηση 8,5 δισ. δολαρίων
Γιατί χρειάζεται η ΧΤΧ ιδιόκτητο κέντρο δεδομένων
Η κίνηση του Άλεξ Γκέρκο μειώνει την τάση μεταξύ των χρηματοπιστωτικών εταιρειών να εκχωρούν υπηρεσίες ΙΤ σε εξωτερικούς συνεργάτες Big Tech
Χιλιάδες… Ινδοί «προσποιούνται» το AI της Amazon; Μια ιστορία από τις αποθήκες
Η συντάκτρια τεχνητής νοημοσύνης των FT, Madhumita Murgia, θέλησε να απαντήσει στο μύθο ότι χιλιάδες Ινδοί εργάτες «προσποιούνται» το AI της Amazon