Σε επίπεδα ανάκαμψης «πετούν» οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες που δείχνουν να έχουν αφήσει πίσω της τα χειρότερα της περσινή χρονιάς και δίχως για την ώρα να βλέπουν σημάδια κάμψης από την νέα απειλή της μετάλλαξης Δέλτα.
Η American Airlines και η Southwest Airlines ανακοίνωσαν σημαντική ώθηση στις κρατήσεις τον Ιούνιο και μάλιστα, χωρίς να υπολογίζουν και την κρατική στήριξη μέσω των προγραμμάτων αναστολών, κατέγραψαν τον πρώτο τους καθαρά κερδοφόρο μήνα από την έναρξη της πανδημίας.
«Βρισκόμαστε για τα καλά στο δρόμο της ανάκαμψης» σχολίασαν σε από κοινού επιστολή τους προς τους εργαζομένους, ο διευθύνων σύμβουλος της American, Νταγκ Πάρκερ και ο πρόεδρος, Ρόμπερτ Ίσομ.
Η κορυφαία στον κόσμο αεροπορική εταιρεία κατέγραψε κέρδη ύψους 19 εκατ. δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, συμπεριλαμβάνοντας και την κρατική στήριξη στους μισθούς, σε σχέση με τη ζημιά ύψους 2,07 δισ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αντιστοίχως, τα συνολικά της έσοδα εκτοξεύτηκαν κατά 361% στα 7,48 δισ. δολάρια, ήτοι αρκετά πάνω από τα 7,34 δισ. που ανέμεναν οι αναλυτές. Αν και ακόμη δεν έχει «πιάσει» τα επίπεδα του 2019.
Αντιστοίχως, η Southwest Airlines ανακοίνωσε σήμερα μικρές μεν ζημιές για το δεύτερο τρίμηνο, αλλά προέβλεψε επιστροφή σε θετικό έδαφος . Η εταιρεία που επωφελήθηκε από την ταχύτερη ανάκαμψη των εσωτερικών πτήσεων στις ΗΠΑ σε σχέση με τις διεθνείς πτήσεις παρουσίασε ζημιές ύψους 206 εκατ. δολαρίων από τις ζημιές ύψους 1,50 δισ. δολαρίων πέρυσι. Αντιστοίχως τα συνολικά λειτουργικά της έσοδα εκτοξεύτηκαν κατά 300% σε ετήσια βάση, στα 4 δισ. δολάρια, αν και παραμένουν κατά 32% πιο χαμηλά σε σχέση με τα επίπεδα του 2019.
Δεν είναι τυχαίο πως, όπως και άλλες εταιρείες, έτσι και η Southwest βγάζει το προσωπικό από την αναστολή και μάλιστα προσανατολίζεται και στην πρόσληψη επιπλέον πιλότων για να προσαρμοστεί στην αυξανόμενη ζήτηση.
Εξάλλου, αυτό που είναι βασικό είναι πως καμία εταιρεία, ακόμη και οι Delta Air Lines και United Airlines που ανακοίνωσαν αποτελέσματα προ ημερών, δεν εμφανίστηκαν ανήσυχες για την αναζωπύρωση της πανδημίας και των κρουσμάτων λόγω της μετάλλαξης Δέλτα. Μάλιστα, καμία εταιρεία, τουλάχιστον για την ώρα, δεν δηλώνει κάμψη λόγω της Δέλτα.
Latest News
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα στεγαστικά δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί
Προς μετωπική Ευρώπη με Κίνα; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Οι δημόσιοι διαγωνισμοί για ιατροτεχνολογικά μηχανήματα στη χώρα αξίας 135 δισ. ευρώ μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο της ΕΕ
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα
Σύσταση Capital Economics: Δεν χρειάζεται πανικός- H ΕΚΤ θα μειώσει τα επιτόκια τον Ιούνιο
Θεωρεί κάτι περισσότερο από πιθανό η ΕΚΤ να κινηθεί αντίθετα από την FED
Αναθεωρεί τις προοπτικές της Boeing σε «αρνητικές» η S&P
Η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% σε σύγκριση με πέρυσι
Φρέναρε σε χαμηλό διετίας η ανάπτυξη στις ΗΠΑ - «Τσίμπησε» πάλι ο πληθωρισμός
Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το έργο της Fed
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia