Το Twitter ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει έναν τρόπο με τον οποίο ο χρήστης θα «εκφράζεται» θετικά ή αρνητικά για τις απαντήσεις σε μία ανάρτηση σαν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας να κατανοήσει ποιες από αυτές το κοινό θεωρεί περισσότερο ουσιαστικές.

Σε ένα tweet του Twitter Support, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι ορισμένοι από τους χρήστες κινητών τηλεφώνων iPhone ίσως δουν μία συγκεκριμένη, νέα επιλογή. Οι αρνητικές ψήφοι σε αυτή τη φάση δεν θα είναι δημόσιες, ενώ οι θετικές ψήφοι θα εμφανίζονται σαν «likes» στο tweet.

Οι χρήστες του Twitter που θα «δουν» τη νέα δοκιμαστική λειτουργία θα έχουν τη δυνατότητα να κρίνουν την απάντηση με έναν αντίχειρα προς τα επάνω ή προς τα κάτω. Η εταιρεία από την πλευρά της δεν ανακοίνωσε πόσοι χρήστες θα λάβουν μέρος στη συγκεκριμένη δοκιμή, αλλά σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση πρόκειται για «ένα μικρό ερευνητικό πείραμα».

Η λογική πίσω από τη δοκιμή είναι ότι αν δοθεί ένας τρόπος στους χρήστες να εκφράσουν την αντιπάθειά τους για μία ανάρτηση, να ψηφίσουν αρνητικά κατά κάποιο τρόπο, θα είναι ένας τρόπος να επέλθουν βασικοί κανόνες ευγένειας στην πλατφόρμα. Ένα «πλήκτρο απέχθειας» ίσως να περιορίσει τα σχόλια που εκφράζουν μίσος και επιθετικότητα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Google: Παρουσίασε νέο μικροτσίπ και «έλυσε» ένα χρόνιο πρόβλημα των κβαντικών υπολογιστών
Τεχνολογία |

Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google

Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits

Έρευνα BrokerChooser: Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης
Τεχνολογία |

Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας

Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες