Συνολικά 120 ταξιδιωτικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τα γερμανικά ΜΜΕ προσκλήθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο από την Alltours, μία εκ των κορυφαίων γερμανικών tour – operators, στην Κέρκυρα, για να ανακαλύψουν τις ομορφιές του νησιού.
Η Alltours, η οποία συνεργάζεται στην Κέρκυρα με τη Danaos Travel, διακινεί πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες παγκοσμίως ετησίως και έχει 45-χρονη παρουσία στην Ελλάδα με στρατηγικές συνεργασίες στους κύριους ελληνικούς προορισμούς αλλά και επενδύσεις σε ιδιόκτητα ξενοδοχεία την Κρήτη, οργάνωσε το συγκεκριμένο ταξίδι προβολής προκειμένου να προωθήσει τον προορισμό της Κέρκυρας σε αύτη τη δύσκολη συγκυρία.
Η Κέρκυρα η οποία παρά τις φυσικές ομορφιές της της και την πλούσια ιστορία, υπολείπεται αρκετά σε κρατήσεις εφέτος στη Γερμανία, σε σχέση με άλλους ελληνικούς προορισμούς, αποτέλεσε χώρο έμπνευσης για τους ξεχωριστούς προσκεκλημένους που αναμένεται να συμβάλουν στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος.
Το ταξίδι που είχε ως θέμα «Ανακαλύψτε τις ομορφιές της Κέρκυρας» ξεκίνησε αεροπορικώς από το Ντίσελντορφ, με πτήση της Condor, διάρκεσε 2 μέρες (17 – 18.07) και συμπεριλάμβανε επισκέψεις στις ομορφιές του νησιού (Παλιά Πόλη, Παλαιοκαστρίτσα και άλλες) από στεριά και θάλασσα, καθώς και επισκέψεις σε επιλεγμένα ξενοδοχεία που αποτελούν στρατηγικούς συνεργάτες της Alltours στο νησί.
To χαρτοφυλάκιο της Alltours στην Κέρκυρα περιλαμβάνει πάνω από 80 ξενοδοχεία, 8 εκ των οποίων αποτελούν αποκλειστικές συνεργασίες για τη γερμανική αγορά, όλων των τύπων και κατηγοριών. Από μικρά οικογενειακά μπουτικ ξενοδοχεία μέχρι πολυτελή θέρετρα και συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες, όπως Grecotel, Mayor, Ikos και Marbella.
«Η Alltours που προωθεί εδώ και δεκαετίες με συνέπεια τους ελληνικούς προορισμούς συνεχίζει να το κάνει με στοχευμένες ενέργειες ακόμα και μέσα στην πανδημία. Δεν υπάρχει καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος να προβληθεί ο κάθε προορισμός και η ελληνική φιλοξενία από το να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιον να τη βιώσει και να μεταφέρει την εμπειρία του. Μετά την πετυχημένη περσινή αντίστοιχη δράση στην Κρήτη, φέτος είχε σειρά η Κέρκυρα να αναδειχθεί στους επαγγελματίες του Γερμανικού τουρισμού και ΜΜΕ και είμαστε σίγουροι ότι η προσπάθεια θα λειτουργήσει θετικά», σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχ. Βαμιεδάκης – Σύμβουλος Ανάπτυξης της Danaos Travel (τοπικός συνεργάτης της Alltours σε Κέρκυρα).
Latest News
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς